Kaikki vastaan 1
Kommentit (71)
Tulee vaan mieleen Hans Vilivili Hans Välimäki mieleen joka kertaa, kun Anni mainitsee Hansin nimen. :D
Anni voisi vähän vähentää tuota kiljuntaansa.
Kuinka onkaan löydetty noin ärsyttävä trio vetämään ohjelmaa? Saara, Anni ja Janne Kataja, voi luoja, enää Tuija Pehkonen puuttuu... omg.
Höh, älkää nyt viittikö. Mä latasin ton äpin nopeasti ja vaikkei toimi kovin moitteettomasti niin ihan hauskaa arvailla kun ei oo mitään menetettävääkään. En vaan eka tajunnut ihan sääntöjä. Mutta mun mielestä hauskaa. Joko menee tosi lähelle yleistä avausta tai ihan päin honkia.
Miks tästäkin täytyy mielensä pahoittaa? Kanavia on onneks nykyään enemmän ku neljä. :)
Ohjelman idea kiva, mut turhaa paskaa noi oljenkorret ja liikaa menee aikaa myös noihin tehtävien/tehtävien tekijöiden esittelyyn -.-
Mut sovellus toimii mulla ainakin hyvin
Onhan se ihan kiva, että sunnuntai-iltaisin tulee jotain viihdeohjelmaa.
Ei tainnut olla espoojaisia pelaajia mukana XD
Kyl tätä nyt mielummin katsoo kuin Putousta.
En katso mitään missä tuo anni nauraa tekonauruansa. Radiossa saa kuunnella tarpeeksi, ja pilaa senkin ohjelman...a
Musta tää on ihan hauska idea, vastailin itsekin kotisohvalta. Nuo julkkisvieraat on tosin ihan turhia ja Sara ja Janne on ärsyttäviä, mutta kyllä niitä nyt pakolla katselee.
Vastasin lähes oikein mut mun vastaus ei jotenki menny perille.. paska appi, tai huijausta koko peli. Kerran kokeiltu, ei tarvi toiste kokeilla/katsoa
Vierailija kirjoitti:
En katso mitään missä tuo anni nauraa tekonauruansa. Radiossa saa kuunnella tarpeeksi, ja pilaa senkin ohjelman...a
Anni siitä valkoroskapaskasta on siedettävin osuus.
Tuo lisäilee omaan vastaukseen lopussa lisää. Joka kierroksella näytti lopussa minun laittaneen aivan eri vastauksen minkä laitoin
Kaivuri tehtävässäkin siel alhaalla näkyi et vastasin 212 ja lopussa näytti et oisin vastannut 272 eli lisäsi peräti minuutin vastaukseen
Suomen vastausten keskiarvo siis kusee varmaan
Mulla ainakin toimi sovellus ihan niinkuin pitikin.
Luulin Saaran olevan tarkoituksella ärsyttävä Talentissa.. erehdyin. Se on oikeasti pölö.
Ei hittolainen, miten ärsyttävä toi Saara on! Katsooko kukaan? Anni ja Jannekin on rasittavia, mutta kyllä Saara vie kevyesti voiton.
Saaralla on kyllä joku ihmeen rooli kokoajan päällä.
Selkeitä teknisiä vaikeuksia näyttää edelleen olevan
Kestääkö tämä oikeasti 1,5 h?