Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimpasta

Vierailija
05.02.2017 |

Olen N48 ja naimisissa. Haluaisin toteuttaa pitkäiakaisen haaveeni kolmen kimpasta vieraan naisen kanssa sekä mieheni. Miten ehdottaa asiaa miehelleni ja mistä mahdollisesti löytäisin naisen mukaan. Tuttavia en viitsi kysyä jottei mene liian monimutkaiseksi. Kiinnostais kuulla naisilta kommentteja jotka ovat tämän toteuttaneet ja itse sitä ehdottaneet.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen tilanne 2v sitten. Halusin kokea toisen naisen, mutta en halunnut tehdä sitä salaa mieheltäni. Keskusteltiin mieheni kanssa asiasta ja hän ymmärsi mut täysin ja sovimme että vieras nainen etsitään mukaamme. Etsintä olikin sitten vaikeempaa. Lukemattomia treffi ilmoituksia luettiin ja vastailtiin. Julkaisimmi myös oman ilmoituksen. Vastauksia tuli, mutta kaikki tuntuivat feikeiltä tai miesten kirjoittamilta. Löysimme naisen lopulta minun ystäväpiiristä. Pitkäaikainen ystävättäreni oli juuri eronnut ja hänen elämän tilanteeseen sopi tulla meille kolmanneksi. Hän sai naida myös mieheni kanssa jonkin ajan päästä kun oltiin ensin tutustuttu. Olemme tätä nyt yli 2v tehneet ja se sopii meille. Ollaan puhuttu myös toisesta miehestä, mutta siihen en vielä ole oikein lämmennyt. Näin meillä.

N37

Vierailija
2/2 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vaimoni kanssa harrastaneet kolmen kimppaa 5v sekä parinvaihtoa 3v. Kaikki lähti yhteisestä kiinnostuksesta kolmen kimppaan. Ensin meillä oli nainen mukana jota myös minä sain naida silloin tällöin. Oli kiihoittavaa katsella kun vaimoni nautti naisen läheisyydestä. Seuraavaksi ehdotin vaimolle toista miestä. Siihen hän ei heti kylläkään suostunut. Jonkin ajan päästä suostui ja otettiin mies naimaan vaimoani. Oli kiihottavaa katsella miehen naivan vaimoani kunnolla ja kovaa.

Parinvaihto tuli ohjelmistoon myöhemmin ja on ollut mukava piristys elämäämme. Meillä on muutamia pareja joiden kanssa tapaillaan säännölisin väliajoin. Naiset ovat keskenään ja vaimoja vaihdetaan joskus vauhdissakin. Meille tämä sopii ja tykätään.

Kaikki nämä ovat lähteneet yhteisestä kiinnostuksesta ja keskustelun pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän