***Pitkään yrittäneet*** (uusin päivitys)
[size=5][color=red]♥ [color=orange]♥ [color=red]♥ [color=orange]♥[/size]
[size=4]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille [size=3][color=red](voitais tosiaan keksiä joku kivempi ja nasevampi nimi). Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.
[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=lime]♥ [color=green]♥ [color=lime]♥
[color=green][size=2]Anna-liisa, Ikä:toukokuussa 30v., Miehen ikä:Ensi kuussa 38v
Lapsia entuudestaan:2 poikaa,kesällä vanhempi täyttää 9v. ja nuorempi ensi kuussa 4v.
Kauanko ollut yritystä:Nyt kolmatta yritetty kohta 2 vuotta.
[color=lime]Beijaflor, Ikä:täytän kesällä 23, Miehen ikä: täyttää kesällä 25
Lapsia entuudestaan:ei ole
Kauanko ollut yritystä:aika tarkkaan 1 v 2kk
[color=green]Bien, Ikä: 35v, Miehen ikä: 38v, Lapsia entuudestaan: Tytär 06/03
Kauanko ollut yritystä: Esikoisen jälkeen ei ole käytetty mitään ehkäisyä.
[color=lime]Katri72, Ikä: vm -72, Miehen ikä: vm -72
Lapsia: ei lapsia ennestään
Yritystä takana: Yritys aloitettu 02/03, toistaiseksi saldona kaksi km (07/05 ja 12/05). Nyt yritystauolla, mutta sitten taas jatkuu...
[color=green]Pömppö79, Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79
Lapsia: Tytär 01/03
Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!
[color=lime]Ria73, Ikä : 33 ens kuussa, Miehen ikä: 29
Lapsia ennestään: 1Poika 4,5vuotias
Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.
[color=green]Selmiina, Ikä: 26, Miehen ikä: 27
Lapsia: Poika 06/04
Yritystä takana: ehkäisy jätetty 05/05, yksi alkuraskauden km elokuussa. Todettu endometrioosi, joka hidastaa (toiv. ei estä) raskautumista.
[color=lime]Senniina, Ikä:marraskuussa 38, Miehen ikä: 32
Lapsia entuudestaan: poika 12/99 ex-liitosta, nyk.miehellä ennestään kaksi lasta. Kauanko ollut yritystä:Ekaa yritettiin 2 vuotta, tärppi heti clomeilla+pregnylillä.Ehkäisyä ei sen jälkeen käytössä.Nyt yritetty n.6kk, joista 3.clomeilla.
[color=green]Shannon75
Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritystä takana:10 kk
[color=lime]Nimimerkkini on silvain
ikää 32 ja miehellä 37
lapsia on ennestään kaksi -98 ja -00
asumme pääkaupunkiseudulla
kolmannen yritys alkanut todenteolla 3/05
[color=green]suuma, Paikkakunta: Tampere, Ikä: 34 v.
Lapsia entuudestaan: 1 poika, iältään 2v10kk
Toista lasta siis yritetään, yritys aloitettu 5/05
[color=lime]Taina, Ikä: 28, Miehen ikä: 30
Lapsia entuudestaan:-
Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 5kk
[color=green]vilijonkkka, Ikä: 35, Miehen ikä: 30
Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04
Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 1 v 3kk
[/quote]
Kommentit (24)
Onkohan mulla tylsää, kun taas täällä=) Peukut on pystyssä silvainille! Tule sitten heti ilmottelemaan, miten kävi!! Ja olis mukavaa, jos plussanneet kävisivät välillä tässä pinossa luomassa muihin uskoa. Vielä tunti, kun mies tulee kotiin...Jaksaiskohan se työpäivän jälkeen innostua... ;-)
Silvain: Kovasti pidän peukkuja sulle. Tuuthan heti kertomaan tuloksen?
Mä oon itseeni vähän pettynyt kun olen ollut laihiksella ja 5 kiloa olen pudottanut. Nyt sitten viikonlopun aikana olen mässännyt kun sika välittämättä yhtään mistään kaloreista sun muista. Olokin on sellanen että painoo tuli heti ja paljon. En edes viitti punnita itseäni. Täällä menossa kp 21/27-30. No nyt lähden tästä saunomaan.
Osuva ja hieno nimi tuli muuten meidän pinolle. Mulla kiireinen viikonloppu takana, joten ei oo ehtiny edes kirjoitella tänne. Meillä oli kaveripariskuntien kesken illanvietto eilen ilman lapsia ja arvatkaapa vaan miltä tuntu, kun meidän porukastasta kolme oli raskaana. Tuli jotenkin niin paha mieli omasta puolesta, kun ei vaan onnistu. Mä ajattelin kokeilla ovistikkuja tässä kierrossa, joten huomenna alan tikuttelemaan. Saa nähdä onko niistä mitään apua. Meillä oli mukava aamu miehen kaa, kun lapset oli hoidossa mummolassa siitä illanvietosta johtuen. Tulipa useampaan otteeseenkin vilttiä heiluteltua. Ajateltiin, et tästä päivästä alkaen kokeillaan joka päivä systeemiä joka toisen sijaan, kun se ei oo ainakaan tähän mennessä tuottanut tulosta. Ollaan miehen kanssa lähdössä yhdeksi yöksi minilomalle ens viikonloppuna, joten ei ainakaan tarvi pelätä et yrityksestä tulis silloin pakkopullaa. Välillä on kyllä päiviä, kun tuntuu, ettei millään jaksais ja sit yrittää kuitenkin puoliväkisin. Onnex suurimmaksi osaksi yritys ei kuitenkaan ole tämmöistä. On tää kyllä aikamoista touhua.
Täällä onkin vilijonkalla ja silvainilla jännät päivät meneillä. Kovasti plussasäteitä teille+++++++. Ja sit onkin meitä oviksen aikoja eläviä mun lisäksi ainakin selmiina ja senniina ja ketä muita meitä olikaan. Toivotaan et saatais plussia meidän pinoon. Oishan se hienoa. Ois niin ihanaa kun ois ensi jouluna pieni vauva, oma joulun ihme!
Ai niin noita mun tietoja vois vähän korjata, eli yritystä on takan nyt 8 kk eikä 10. Ja sit vois lisätä mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.
Shannon kp 9/24-29
Täällä piinojen piinaa kp 28/28-29 ja täti ei ole minua vielä löytänyt. Olen päättänyt aamulla testata. Varmuus asiasta heti on minulle helpompi kestää kun miettiä vielä yksi päivä tai useampi jos kuitenkin on niin että mitään plussaa ei tule.
Vilijonkka loppuun asti vaan sinnikkäästi, se maidon heruminen oli niiiiin hyvä oire! Täällä peukut on pystyssä ja toki kaikille muillekin. Niin ja se hyvä puoli toki on että vaikka testi näyttäisi huomenna negaa tästä pinosta ei putoa ( jos plussa niin sittenhän kyllä putoaa... ; )