Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Pitkään yrittäneet*** (uusin päivitys)

17.03.2006 |

[size=5][color=red]♥ [color=orange]♥ [color=red]♥ [color=orange]♥[/size]

[size=4]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille [size=3][color=red](voitais tosiaan keksiä joku kivempi ja nasevampi nimi). Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=lime]♥ [color=green]♥ [color=lime]♥

[color=green][size=2]Anna-liisa, Ikä:toukokuussa 30v., Miehen ikä:Ensi kuussa 38v

Lapsia entuudestaan:2 poikaa,kesällä vanhempi täyttää 9v. ja nuorempi ensi kuussa 4v.

Kauanko ollut yritystä:Nyt kolmatta yritetty kohta 2 vuotta.

[color=lime]Beijaflor, Ikä:täytän kesällä 23, Miehen ikä: täyttää kesällä 25

Lapsia entuudestaan:ei ole

Kauanko ollut yritystä:aika tarkkaan 1 v 2kk

[color=green]Bien, Ikä: 35v, Miehen ikä: 38v, Lapsia entuudestaan: Tytär 06/03

Kauanko ollut yritystä: Esikoisen jälkeen ei ole käytetty mitään ehkäisyä.

[color=lime]Katri72, Ikä: vm -72, Miehen ikä: vm -72

Lapsia: ei lapsia ennestään

Yritystä takana: Yritys aloitettu 02/03, toistaiseksi saldona kaksi km (07/05 ja 12/05). Nyt yritystauolla, mutta sitten taas jatkuu...

[color=green]Pömppö79, Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79

Lapsia: Tytär 01/03

Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!

[color=lime]Ria73, Ikä : 33 ens kuussa, Miehen ikä: 29

Lapsia ennestään: 1Poika 4,5vuotias

Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.

[color=green]Selmiina, Ikä: 26, Miehen ikä: 27

Lapsia: Poika 06/04

Yritystä takana: ehkäisy jätetty 05/05, yksi alkuraskauden km elokuussa. Todettu endometrioosi, joka hidastaa (toiv. ei estä) raskautumista.

[color=lime]Senniina, Ikä:marraskuussa 38, Miehen ikä: 32

Lapsia entuudestaan: poika 12/99 ex-liitosta, nyk.miehellä ennestään kaksi lasta. Kauanko ollut yritystä:Ekaa yritettiin 2 vuotta, tärppi heti clomeilla+pregnylillä.Ehkäisyä ei sen jälkeen käytössä.Nyt yritetty n.6kk, joista 3.clomeilla.

[color=green]Shannon75

Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritystä takana:10 kk

[color=lime]Nimimerkkini on silvain

ikää 32 ja miehellä 37

lapsia on ennestään kaksi -98 ja -00

asumme pääkaupunkiseudulla

kolmannen yritys alkanut todenteolla 3/05

[color=green]suuma, Paikkakunta: Tampere, Ikä: 34 v.

Lapsia entuudestaan: 1 poika, iältään 2v10kk

Toista lasta siis yritetään, yritys aloitettu 5/05

[color=lime]Taina, Ikä: 28, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan:-

Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 5kk

[color=green]vilijonkkka, Ikä: 35, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04

Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 1 v 3kk

[/quote]

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiipiliina 36, mies 38

yritystä jo 1vuosi ja 2kk

Lapsia ennestään: mulla yksi (11 vuotias), miehellä ei yhtään

Vierailija
2/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni sellainen kuin Vilttiketju

nehän odottavat aitiossa omaa vuoroaan viltin alla ;o) eli tässä tapauksessa me pitkään yrittäneet ollaan haikaran vilttiketjussa :O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vilttiketju on mun mielestä tosi hyvä nimi tälle pinolle. Lisäksi että ollaan haikaran vilttiketjussa, niin täällä on ainakin yksi joka viihtyy " vilttien alla" mahdollisimman usein haikaraa tähyilemässä=)

Vierailija
4/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilttiketju on hyvä nimi!!!

Vierailija
5/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen nimeksi Pitkään Yrittäneille noista alkukirjaimista PY, niin Pyyt. Mutta Aiemmin ehdotetut Pitkänmatkalaiset, Maratoonarit ja Vilttiketju ovat myös hyviä. Ja lisää saa varmasti ehdotella... Sanokaahan jokainen mielipiteenne!

Mietin muuten tuota asiaa, että onko mitään aikarajaa ketkä saavat listalle liittyä? Eli otetaanko mukaan kaikki, jotka omasta mielestään ovat yrittäneet pitkään. Näissä esittelyissäkin on jo tullut ilmi, että toisen mielestä jo muutama kuukausi on pitkään, ja toisen mielestä ei vielä vuosikaan ole kovin pitkään. Mitä tästä ollaan mieltä?

Vierailija
6/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan edelleen vilttiketjua. Vaikea sanoa tuota " aikarajaa" , kun kokemukset pitkästä ajasta ovat tosiaan aika omakohtaisia. Jos tuntee esittelyt luettuaan kuuluvansa joukkoon, niin musta se on ok.

Nyt lähden tästä kuitenkin villin viikonlopun viettoon ja toivon, että tulos on sellainen, että kuun vaihteessa ei kutsumattomia vieraita tulisi ja itkeä saisin ilosta, eikä pettymyksestä..

Vierailija
7/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vilttiketju on ihan kiva nimi. Vaikea kysymys tosiaan toi aikaraja

mikä on kenenkäkin mielestä pitkä aika. Voihan olla, että joku laskee yrityksen niinkin, että keskenmenon tai kohdunulkoisen jälkeen niinkun esimerkiks minä. Mulle tulee nyt vuos kohdunulkoisesta ja keskenmeno oli 10/04 muksua on kuitenkin yritetty jo muutaman vuoden silti lasken et vuoden. Mutta onhan se vähän outoa, jos joku ajattelee yrittäneensä pitkään jo parin kuukauden yrittämisen jälkeen. Joo-o otetaan vaan kaikki mukaan, kenestä siltä tuntuu vai mitä?

Vierailija
8/24 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu et en ole raskaana edelleenkään.Verta tullut hiukan paperiin pyyhittäessä.Nyt menossa kp22/28.

Vaikkakin tuli samanlain verta nuorimmaista kun aloin odottaan.

Ei näytä terotkaan vaikuttavan noihin tiputteluihin.Alkaa tosissaan masentaan...

Vierailija
9/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tässä kävi juuri niin kuin pelkäsin. Ovistestit negaa, joten jää pregnyl piikittämättä. Mikä helkkari tässä nyt mättää, kun gynelläkin kaikki näytti olevan just niinku pitää. Hailakka viiva testissä oli, mutta sehän luetaan negaksi. Miten se voi olla, että ne hienot follikkelit nyt päättivät olla irtoomatta tai mitä tää nyt tarkoittaa. Limaa on tullu pikkasen ja hieno finnikin ohimossa, joten kuvittelin, että viiva ilmestyy, kuten on aikasemmissakin clomikierroissa ilmestynyt kp14. Ehkä kokeilen aconilla aamupäivästä uudestaan ja aamulla sitten vielä. Mutta kai sitä piikkiä on turha hakea, jos testi niin näyttää...Sori tämä aggressiivinen sävy, mutta kyllä ottaa pannuun!! Muuten on ollut ihanaa miehen kanssa=) Pupuiltiin eilen työpäivän jälkeen ja syötiin massut täyteen tasokkaassa ravintelissa. Tänään jatketaan puuhia, koska pieni toivonhiven kuitenkin aina täytyy pitää matkassa. Taitaa se itku kuitenkin taas tulla kuun vaihteessa ikävistä syistä..

Vierailija
10/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä heitä toivoa. Täältä palstoilta olen pariinkin otteeseen lukenut viestejä, joissa joku on kertonut ettei ole saanut ovistikkuun toista viivaa ollenkaan tai vai hailakan ja silti on siitä kierrosta raskautunut! Itse en sataprosenttisesti usko noihin ovistikkuihin. Mullakin muutamassa kierrossa tuli toinen viiva mut se ei ollu niin vahva kuin kontrolliviiva, mut muut ovisoireet oli kyllä selvät.Lopetin tikutuksen kun tikutkaan ei tuottaneet tulosta vaikka useissa kierroissa tasavahvat viivatkin sain...

Vierailija
11/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko meidän nimeksi sitten tuo Vilttiketju, se on hauska (tavallaan) ja myös kuvaava?! Vilttiketjussahan tässä omaa vuoroa raskautumiseen odotellaan.

Harmi Senniina, ettei sitä vahvaa viivaa nyt ainakaan tullut. Mitkäs ne kp:t on, josko se onkin vasta tulossa? Itse tilasin noita aconin ovistestejä tähän kiertoon, en ole aikaisemmin kokeillut. Toisilla nuo ovistestit toimii niin ku ohjeissa, toisilla taas on epäselvyyttä ja tulkinnanvaraisuutta. Ohjeissakin taisi lukea jotain että tuloksen lukeminen ei aina ole ihan yksinkertaista... Saa siis nähdä mitä mun testailusta tulee. Sunnuntaina aloitan. Ja niinhän se on, että jotkut ovat plussanneet jopa kierroista, joissa tikut eivät ole viivaa näyttäneet. Nämä on näitä raskautumisen ihmeellisyyksiä.

Täällä flunssa helpottanut ja päivä mennyt siivotessa. Oli niin ihanan keväisiä päiviä, jotka itse makasin kuumeessa, nyt tuulee ja pyryttää =( Mun mielipide on, että saisi talvi jo riittää. Kevät on niin ihanaa aikaa! Ja tuo auringonvalohan auttaa jotenkin raskautumisessa. Eli meille kaikille tämän kevään ja kesän aikana plussat, kiitos! Eikö olisi oikeesti jo meidän vuoro?!

Onko muuten kukaan piinapäivissä? Voitais yhdessä alkaa jännäilemään kuka nappaa Vilttiketjuun ekan plussan =D

Ei muuta kuin lemmekästä viikonloppua kaikille [color=red]♥♥[/color]Meillä ainakin on sen suuntaiset puuhat mielessä seuraaville päiville ;D

Selmiina kp8/27

Vierailija
12/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli miehen kanssa vähän kiukkuiltua tänä aamuna tuossa siivoilun lomassa ja poika (joka muuten uhmailee ja kiukkuilee harva se päivä) niin ihanasti yritti saada molempia vanhempia paremmalle tuulelle. Kysyi nätisti, että oletko kiukkuinen ja kun vastasin, että joo niin toi oman pupunsa halattavaksi, se pupun halaaminen kun auttaa ainakin pojan omiin kiukkuihin. Ja sitten kun istuin lattialla selvimässä tavaroita niin poika yritti ihan kippurassa venkoilla itsensä äidin syliin, kuitenkin huomaamattomasti ettei vaan häiritse äidin hommia. Eihän siinä voinut muuta kuin halata kun toinen noin kovasti välittää.

Sitten jos itse projektista jotain, niin kp 8/28-33 on menossa. Touhukkaita aikoja siis tiedossa ;-) Tässä kierrossa en aio tikutella mitään oviksia vaan taktiikkana on ' ainakin joka toinen päivä' . Alkaa tässä iässä kyllä jo ottaa vähän voimille tuollainen touhuilu, mutta eiköhän me jakseta...

Ovistikut mulla on aina toimineet hyvin, se selkeä ovisplussa on aina löytynyt. Mutta nyt kuluneen syksyn ja talven aikana on kuitenkin ne muut ovisoireet (lämmöt ja limat lähinnä) antaneet ymmärtää, että ovis olisikin n. 4-5 vrk ovisplussan jälkeen, voikohan se olla mahdollista kun ohjeissakin sanotaan, että ovis tapahtuisi 24-36 h sisällä? Niin ja ennen ei tällaista ongelmaa ollut kun kierto oli säännölliset 28 vrk, vasta viime elokuussa kierto jostain syystä piteni 33 päivään.

Vierailija
13/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vilttiketju on hyvä nimi, tosiaan vilttiketjussahan täällä istutaan eikä päästä peliin ollenkaan mukaan. Aikarajasta olen sitä mieltä myös että jos tuntee itse tähän pinoon kuuluvansa niin tervetuloa vaan mukaan, vaikea ajatella että kuukausi pari olisi oikeasti jonkun mielestä pitkä aika.

Minä olen tämän pinon piinailija, täti pahimmassa tapauksessa täällä huomenna kp 27/28-29. Oireita en edes ajattele, niin monta kertaa on mennyt pieleen mutta kyllä myönnän olevani toiveikas. Aconit tulivat postissa eilen, maanataina testaan jos sinne asti päästään.

Vierailija
14/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma projekti menossa kp 13/25-27 eli " viltin" heilutusta jo ahkerasti harrastettiin miehen kans aamusella ja vielä voi viimeiset pölyt karistella vällyistä huomenna ; )

Itselläkin on noi kierron pituudet heitelleet viimeisen vuoden aikana aina

25-30 päivään, nyt näyttäis parin kk aikana vihdoin tasaantuneen tohon 25-27. Juu, yhdyn edellisiin että näin vanhemmalla iällä tuntuu et jaksaa vaan enää sitä täsmäyritystä enemmälti. Eli silloin lähinnä kun oletetut ovisajat on käsillä. Ei puhettakaan, et meillä jaksettais jtp-meiningillä joka kierto. Jossakin vaiheessa, kun todella yritettiin niin jaksettiin viikko " painaa täysillä" ja sekin alkoi jo hyydyttää. Ukko on kans niin väsynyt työnsä takia, et nukahtaa jo melkein ennen kuin sänkyyn ehtii :)

Tässä kierrossa yritykset varmaan jää tässä ovisviikolla 3 kertaan- kp 7, kp

13 ja 14.

Tosiaan ihanaa kun kevät tulee, eilen oli ihanan aurinkoista. Tänään kyllä jo räntää sataa...

Energistä vkonloppua!!

Stiipiliina

Vierailija
15/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille kannustavista kommenteista!

Testailin tuossa eilen kp14 aamupäiväpissasta aconilla sellaset viivat, että kävin sen pregnylin kuitenkin hakemassa. En tiedä, menikö pieleen ja voiko ne ovistestit antaa eri tuloksia muutaman tunnin välein. Tänä aamuna en enää tikuttanut, kun piikki on jo pyllyssä. Minkäänlaisia ovistuntemuksia ei ole ollut. Alavatsa on jonkinverran arka, mutta sen laittaisin pupuilun piikkiin. Limaa on tässä ja ed. kierrossa tullut tosi vähän. Liekö tuo lääkitys vaikuttaa ja liekö sillä liman määrällä raskautumisen kannalta niin isoa merkitystä? Ennen lääkitystä multa tuli limaa aivan älyttömästi, joskus jopa " kourallinen" . En älynnyt gynellä käydessäni kysyä, että voiko tällä lääkityksellä kierto heitellä kuinka paljon. Aattelin, että ei heittelis, kun ne follikkelitkin oli sen kokosia kp 11/26-27 ja lääkäri sanoi, että yleensä ne sellaisia ollessaan irtoo parin päivän kuluessa.

Vilttejä on kyllä pöllytelty ahkerasti ja sen puoleen ollut ihana ja rentouttava viikonloppu. Ihmeen hyvä mielikin mulla on, vaikka taisi piikki mennäkin hukkaan tässä kierrossa. Mietin raskautumistani 6v. sitten ja muistelin, että ei mulla sillonkaan mitään ihmeempiä ovistuntemuksia ollut. Muistan kyllä, että ikäänkuin joku roska olisi kulkenut alavatsassa vasemmalla puolella. Eikä ollut pms-oireita eli rinnat tuli kipeeksi vasta, kun menkat oli jo myöhässä. Nykyään ne tulee kipeiksi n. viikon ennen menkkoja. Lääkitys myös aiheuttaa huimausta ja pahoinvointia, joten voitte arvata, että joka clomikierrossa olen jo kuvitellut liikoja.Joku kyllä toisella palstalla lohdutteli, että voi ne pms:t tulla, vaikka olis raskaanakin. Onko teillä kokemuksia pms-vaivoista raskautta ennen?

Pupuilusta vielä, että ekaa yrittäessä meilläkin meni maku koko hommasta, vaikka yritettiinkin " täsmäiskuja" . Se ei ollu enää kivaa ja niin ei pidä mun mielestä asian olla. Raskautumiskierrosta muistan, että silloin puuhailu oli pitkästä aikaa kivaa. Nykyisin hommat maistuu, vaikka ei olis raskautumisen kannalta oikea ajankohtakaan. Punastellen täällä pinon nestori tunnustaa pupuilevansa joka päivä, jos vaan mahdollista. Tässä kierrossa on jäänyt väliin kp12 ja menkka-aika tietty. Liekö kyse sitten siitä, että ollaan vielä rakastumishuumassa vai pitääkö paikkaansa, että skorpioninaiset löytävät seksuaalisuutensa vasta neljänkympin kieppeillä, heh..No, ei se määrä taida kuitenkaan tulosta taata, mutta jos tekkee mieli ja saatavilla on, niin en hanttiinkaan laita=)

Tulipas pitkät löpinät. Mies lähti töihin ja tulee vasta illalla, joten ajattelin laittaa uudet vaaleat verhot kevään kunniaksi ja käydä hiihtämässä. Muutama kilo pitäis karistaa, jotta kehtaa kesällä mekossa näyttäytyä. Isoa mahaa mulla muista syistä tuskin sillon on, mutta mieli on hyvä ja suunnitelma nyt se, että syön nämä lääkkeet lääkärin ohjeen mukaan (6kk saa käyttää) ja pidän sitten taukoa 3kk. Sitten katsellaan lääkärin kanssa jatkotoimia, jos ei sitä ennen ole lykästänyt. Saa nähdä iskeekö pahat piinat tässä kierrossa, kun se ajatus " jospa kuitenkin..." takaraivoon hiipii. Kuun vaihteessa sitten tiiän ja seuraava mahd. ovis osuu mukavasti lomaviikolle. Ykkönenkin saatiin alulle pääsiäsen aikaan, jospa nytkin..

Vierailija
16/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennäänkin Suuman kanssa ihan samoissa! Nyt kp:t siis 9/27. Saadaan sitten parin viikon päästä yhdessä piinailla. Jos tässä nyt niin kovin piinailtavaa on. Itse en ainakaan enää niin kovin piinaile. Kyllä sitä joka kuukausi toivoo ettei ne menkat tällä kertaa tuliskaan, mut aina ne tulee, niin ei tässä siinä mielessä paljoa piinailla " kannata" . Parempi, ku ajattelee että menkat tulee, ei sitä jaksa enää joka kuukausi uskoa siihen tärppiin ja jännäillä alkaako vai ei. Siinä menis henki ja terveys tjsp... Eikä mulla olis viime aikoina ollut edes mahdollisuutta piinailuun, on nuo kierrot jääneet sen verran lyhyiksi. Edelliskierto oli vain 23 päivää, käsittämätöntä. Mulla on aina ollut tosi säännölliset menkat, siis tasan 27 pv, mut ei pojan syntymän jälkeen enää niin säännölliset. Menkat palasivat pojan ollessa 10kk ja sen jälkeen ovat muutamilla päivillä heitelleet. Useimmiten kuitenkin 26-28päivää.

Ja olikos se Stipliina, jolla ne piinapäivät menossa? Kovasti toivottelen onnea sinulle, että testaamaan pääsisit ja plussan saisit!!! Kyllä se toisi toivoa meille kaikille pitkään yrittäneille saada omaan pinoon plussa. Eikö? Nimittäin itse kyllä tuntee harmistusta välillä näistä ekan kierron jälkeen tärppänneistä ja niiden hehkutuksista. Ei tietenkään saisi, mut väkisin käy välillä mielessä, etteikö sitä plussaa olisi voitu suoda jollekin, joka sitä kauemmin on toivonut ja yrittänyt. Mutta niin se vaan on, ettei näissä hommissa nämä jonotusnumerot toimi. Ja ainahan raskaaksi tuleminen ja vauvan syntymä ihania asioita ovat, tapahtui se sitten vahingossa tai pidemmän kaavan kautta, mutta varmasti jokainen pidempään tässä vaiheessa tuskaillut ymmärtää.

Jepsis... Ovistakin tikuttelin jo tänään, muttei vielä ollut kovin vahva tuo testiviiva. Saa nähdä, miten käy. Toivottavasti tuo endo nyt ei olisi alkanut niin pahasti jo sotkemaan, ettei ovista välttämättä tapahtuisi. Oletan nimittäin, että mulla on ovis kyllä aina tapahtunut. On aina ollut kipuilua ja limoja aina samoihin aikoihin kiertoa. Mulla on useimmiten mielestäni tapahtunut ovis kp 12-13. Viime kierto oli ainut, jossa ei limoja näkynyt eikä kipuiluakaan pahemmin ollut. Toivottavasti nyt ovis tulisi ajallaan!

Esikoisesta oltiin vain kp11 " silleen" , josta siis tärppäsi. Ja viikon päästä oli kovat kiinnittymiskivut. Muuten olikin ihan tavallinen olo. Olin varma että menkat alkaa, niin menkkajomotusta oli silloin. Sitten tuli huimausta ja pieniä pahoinvoinnin aaltoja, kun menkat oli pari pv myöhässä. Neljä päivää kun olivat myöhässä testasin ja vahva plussa paukahti heti ruutuun =D Viime kesänä lopetin imetyksen, pillerit oli silloin jo jätetty, mut menkat oli aika epäsäännölliseti tulleet vasta muutaman kerran. Touhuja oli kp 12,13 ja 15 pian tuli rinnat älyttömän kipeiksi, luulin sen johtuvan imetyksen loppumisesta (kaksi viikkoa aiemmin), mutta haalean plussan sain kuitenkin kp26 ja pari päivää myöhemmin vahvemman. Tämä meni kuitenkin kesken viikkoja ollessa vasta 6...

Kuten huomaatte minulla ei ole tärkeämpää tekemistä, kun tänne luritella... Tuskin näitä kukaan jaksaa lukeakaan... Poju on päikkäreillä ja mies lähti kaveria auttelemaan, joten on aikaa roikkua täällä.. Lähdenpä hakemaan kupin kahvia...

Palaillaan!

Selmiina

Vierailija
17/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stipliinallahan oli ovis käsillä, mut toivotellaan sulle plussaa näin etukäteen.

Ja Silvain oli tämä pinon piinailija. Tsempitykset ja onnenpuhallukset sekä tädinkarkotukset sinulle!! Lisäänkin semmosen " plussanneet Vilttiketjulaiset" meidän listaan, kun huomenna sitä päivitän.. Eli sinne nyt koitetaan kaikki siirtyä!

Vierailija
18/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorrutettuna flunssalla. Eipä ole kiva oksennella kipeän kurkun kanssa. Yöh.

Kp 25/27-38, joten muutama päivä pitää odotella sitä tädin tuloa.. oireet nyt ovat samat kuin aina ennenkin ennen tädin tuloa, joten pessimistisenä sitä tätiä nyt odotan tulevaksi.

Mukavaa sunnuntaita tältä yrjöttäreltä!

Vierailija
19/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menossa kp25/27-38, torstaiksi odottelen tädin tuloa.

Sorruin tilaamaan taas niitä mammaksi.fi testejä. Pessimistisenä tilasin sen ovis/raskaustesti -paketin. Mun tuurilla käy sitten niin, ettei niitä ovistestejä tarvita, vaikkakin vahvasti on sellainen olo, että täti kurvaa torstaina kylään.

Peukut pystyssä sulle plussan puolesta db

Vierailija
20/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot vaihdettu, mutta keli meni niin kurjaksi, että hiihdot saa tältä päivältä jäädä. Vatsaa juilii siihen malliin, että jospas se ovis kuitenkin siellä kolkuttelee ja aamutouhuista olis joku innokas siimahäntä kytiksellä=) Siivosin tuossa esikoisen pieniä vaatteita kavereille annettaviksi, eikä tehnyt yhtään pahaa. Joskus olen itkeskellyt aivan maassa niitä hypistellessäni. Jätän toki sellasen pienen " aloituspaketin" , jos joskus vaikka tärppää. Kaverit, joille pakkasin vaatteita ovat mua 1 ja 2 vuotta vanhempia. Toinen synnytti viikko sitten, toinen viime syksynä..Toivossa siis eletään.