Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette tee lapsia?

Vierailija
05.02.2017 |

Syitä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on yksi, mutta enempää en halua kun en jaksa. On toi rakas mutta yleisesti ottaen lapset on todella rasittavia. Nyt kun yksi lapsi on kasvanut sen verran isoksi että saa välillä aikaa itselleenkin, en aio elämääni pilata. Sitäpaitsi elämä on jatkuvasti taloudellisesti epävarmaa kun oon tehnyt vuosikausia pätkätöitä ja välissä työttömyysjaksoja, eli jos lapsia haluaisinkin lisää niin en uskaltaisi hankkia.

Vierailija
42/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti ei suostu avamaan mun siveysvyötä. T: peräkammarinpoika 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska av:lle kirjoittaminen vie kaiken aikani.

Vierailija
44/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia ja kun tätä nykymenoa seuraa, niin tuntuu, että moni muukin olis saanu jättää hankkimatta jälkikasvua.

Vierailija
45/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarttee naisen. Naisena menisin baarin ja hommaisin yhen illan jutun enkä puhuis äijälle yhtään mitään.

Vierailija
46/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan elää itsenäistä elämää, ilman kahleita ja velvollisuuksia. Olen kovalla vaivalla opiskellut itselleni hyvän ammatin. Haluan edetä urallani ilman esteitä ja rajoitteita.

Kiitos päivän nauruista.. tiiätkö, ei ne lapset ole este uralla etenemiselle, maksimissaan parin vuoden hidaste

Jotkut meistä tekee 10-13h päivää ja näin ollen tehdään massia ja näissä hommissa pitää olla DI tai ins. Ni väitätkö ihan kirkkain silmin, et lapset ei estä muka?

Vierailija
47/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lapsista.

Vierailija
48/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan elää itsenäistä elämää, ilman kahleita ja velvollisuuksia. Olen kovalla vaivalla opiskellut itselleni hyvän ammatin. Haluan edetä urallani ilman esteitä ja rajoitteita.

Kiitos päivän nauruista.. tiiätkö, ei ne lapset ole este uralla etenemiselle, maksimissaan parin vuoden hidaste

Jotkut meistä tekee 10-13h päivää ja näin ollen tehdään massia ja näissä hommissa pitää olla DI tai ins. Ni väitätkö ihan kirkkain silmin, et lapset ei estä muka?

Väitän. Mut ethän sä sitä tajua kun oot oikeen DI

Vierailija
49/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suositellut ystävilleni, tutuille ja tuntemattomille etteivät tekisi lapsia, sillä aina siinä on vain itsekkäät lähtökohdat. On nykymaailmassa eettisesti väärä teko, meitä on jo täällä tarpeeksi! Tulevaisuudessa tämäkin digitalisoitunut ja robotisoitu maa pyörii paremmin mitä vähemmän turhakkeita makaa sohvilla nostamassa kansalaispalkkaa. Eläkkeenmaksajia ei tarvita kun sekin järjestelmä in kaatunut ja jos nyt jotain vajausta osaajista tulisi, niin niitä voi sitten koittaa houkutella/ostaa muista maista.

Vierailija
50/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ollut kiinnostunut lapsista alle 35 v mutta niin vaan alkoi biologinen klo tikittää. Löytyi vielä sopiva mies ja en ollut tiennytkään kuinka antoisaa on olla äiti myös hyvin vaativaa. 

51/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole lapsen aika. Ehkä myöhemmin.

Vierailija
52/60 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paska yhteiskunta jos ainoa keino käydä töissä on tehdä jatkuvasti 13h päiviä. Sitten kyllä ymmärrän ettei lasta tuohon kuvioon. Tai sitten olet vain itse niin ahne että massia vain lisää kunnes mahdollisuus lapselle on jo mennyt.

Vierailija
53/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vihaan niitä yli kaiken.

54/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä muuttaa ihanaa elämääni mitenkään, opiskelen unelma-ammattiani asuen rakkaan, hyvän mieheni ja kaninpoikasen kanssa kauniissa kodissamme ja vaikka rahaa ei ole juuri nimeksikään, niin opintotuella pärjää silti. Saan sitä paitsi ihan tarpeeksi nähdä lapsia osa-aikatyössäni, se on parasta ehkäisyä kautta aikain.

Hankin varmuudestani huolimatta, tai oikeastaan sen vuoksi sterin välittömästi kun täytän 30, jotta voin lopettaa hormonaalisen ehkäisyn.

Vierailija
55/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa olla kotiorja ja palvelija vuosikaudet 24/7. Lastenhoito on sitä, olet käytännössä aina töissä. Aina valmiudessa. Aina. Ja vanhemmuus ei lopu siihen kun lapsi täyttää 18, se loppuu vasta haudassa.

Höpö höpö.

Vierailija
56/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä?

Minimissään parinkymmenen vuoden ajan painava vastuu ja kaikkien liikenevien resurssien panostaminen asiaan mikä ei kiinnosta juurikaan kuulostaa aika mielettömältä. Olen sitä mieltä, että lapsia täytyy tosissaan haluta että tuo panostus tuntuu kaiken vaivan arvoiselta ja kokeilemaan en uskalla lähteä kun ei niissä lapsissa ole mitään palautusmahdollisuutta. Jos olisin mies niin tekisin varmaan lapsia (voisin käydä töissä päivät ja leikkiä sitten illat lasten kanssa), mutta naisena se lasten sitovuus tuntuisi ihan eri mittakaavassa. Lyhyesti, minua ei näköjään se äitiys houkuta yhtään.

Vierailija
57/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille pitäisi olla joku "syy" että en tee lapsia? En tee lapsia, koska en halua niitä :D Varmaan sinäkin teet lapsia, koska haluat niitä? Ei siinä oo kyse mistään muusta kuin haluamisesta / ei haluamisesta :)

Sinullahan se syy on sitten se, ettet halua lapsia. Yleensä lapsien tuloa joutuu ihan aktiivisesti estämään (jos siis harrastaa lainkaan seksiä), joten kyllä siihen yleensä joku peruste on mietittynä että miksi käyttää ehkäisyä.

Vierailija
58/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme mieheni kanssa olla kahdestaan. Näin on mukavaa, miksi pilata tätä? Seksiä monta kertaa päivässä, saa ottaa rennosti, lapset ovat rasittavaa seuraa. Lemmikkejä tosin löytyy. Elämme unelmiamme.

Molemmilla hyväpalkkainen työ, panostamme tienaamamme rahat yhteiseen aikaan ja elämyksiin. Lapset veisivät mahdollisuuden tähän. Kerranhan täällä vain eletään.

Kun täytän 30,menen sterilisaatioon.

Vierailija
59/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne on liian epävarma. Itse lama-ajan lapsena haluan tarjota omille lapsilleni enemmän ja parempaa kuin itse aikoinaan olen saanut. En voisi kuvitellakaan tekeväni lasta ja elättäväni hänet yhteiskunnan avustuksilla tarjoten aina vain sen minimin.

Vierailija
60/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekäs ja nirso. Terveisin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän