Miksi ette tee lapsia?
Kommentit (60)
Ei tärppää ja jos tärppää niin kesken menee 😭😭
No kun miehellä on semmoset siittiöt, ettei niillä lapsia tehdä. Siksi.
Niitä kun vain tulisikin tekemällä. 4 vuotta yritetty, eikä vieläkään tulosta. Reilu vuosi käyty hoidoissa. Toivottavasti tän vuoden puolella tärppää!
hömmmm kirjoitti:
Vuosi yritetty eikä tärppää. Kaikki ns valmiina lasta varten olisi (työt,asunto ja säästöt,pitkä parisuhde). Jokapäiväinen ongelmamme ja surumme. Aiheuttaa myös riitoja. Inhoan tätä kysymystä....
Onko miehellesi tehty siemennesteanalyysi?
En JAKSA. Tekee vaikeaa pestä omat pyykit edes joka toinen viikko, minulle on tarpeeksi ihmisseuraa siinä, kun käyn muutaman kerran viikossa kaupassa ja näen jonkun perheenjäsenen noin kerran kuussa.
Minulle olisi fyysisesti, henkisesti ja "sosiaalisesti" liian raskasta pitää lapsia. Pidän kyllä lapsista. Ja siinä onkin tarpeeksi, kun näen muutaman kerran vuodessa sisarukseni lasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekäs, en halua.
Olen itsekäs, haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia niin vain tehdä. Niitä saadaan.
Nimim. 2 keskenmenoa takana
Ihan totta. Minustakin lapset saadaan jos saadaan ja jos ei saakaan niin ainoa kuka asialle voi ehkä jotain tehdä,on sitten joku lääkäri.
Elämä on paljon mukavampaa ilman lasten tuomaa rasitetta ja velvoitetta. Saa tehdä mitä itse haluaa, ja jos tekee virheitä, kukaan muu ei ole kärsimässä seurauksista. Saa käyttää rahansa mihin tykkää, koti pysyy siistinä, ei ole yövalvomisia. Syitä on lukemattomia. Ihmettelen, miksi joku yleensä haluaa lapsia enää.
En halua, ei kiinnosta. Lapsiperhe-elämä olisi minulle painajaista.
1. Perinnölliset sairaudet
- pelottaa, että lapsi perii samat ongelmat
2. Sairauksien tuoma työkyvyttömyys
- ei ole rahaa isompaan taloon, lapsen harrastuksiin, matkusteluun yms.
- miten tyttöystävän vanhemmat suhtautuisivat työttömään ja sairaaseen isään?
3. Vaikea löytää kumppani
t. 30v mies
Paskaloisten tekemät paskat päätökset ja paska yhteiskunta.
Koska en halua. Onneksi asun maassa, jossa naisella on vapaus valita.
-osa-aikainen määräaikapaskaduuni
-opiskelut kesken
-mies inhoaa lapsia
-pieneen vuokrakämppään ei mahdu enempää asukkeja
-en osaisi olla äiti, mielenterveys tuskin kestäisi
-tuskin oma fysiikkakaan kestäisi raskautta ja synnytystä
--> parempi olla edes yrittämättä
En halua lapsia, eikä miehenikään halua
Vierailija kirjoitti:
Haluan elää itsenäistä elämää, ilman kahleita ja velvollisuuksia. Olen kovalla vaivalla opiskellut itselleni hyvän ammatin. Haluan edetä urallani ilman esteitä ja rajoitteita.
Kiitos päivän nauruista.. tiiätkö, ei ne lapset ole este uralla etenemiselle, maksimissaan parin vuoden hidaste
Vierailija kirjoitti:
En halua, ei kiinnosta. Lapsiperhe-elämä olisi minulle painajaista.
Mistä tiedät tämän, jos et ole ikinä elänyt äitinä/isänä lapsiperheessä?
Tein jo 16 vuotta sitten yhden, en ole kaivannut enempää.
En ole löytänyt sopivaa miestä. Tosin olen päättänyt tehdä lapsia itse spermapankin avulla muutaman vuoden kuluttua.
Lapset ovat työläitä ja olen vastuussa lapsesta vuosia. Pelottaa, jos lapsesta tulee koulukiusattu (itse kärsin lievästä koulukiusauksesta), vammainen (anteeksi kaikki vammaisten vanhemmat, itse en kestästäisi), lapsi sairastuisi johonkin vakavaan sairauteen tai joutuisi onnettomuuteen. Pelottaisi, jos olisi lapsi, että menettäisin sen.