Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden sukulaiset eivat ole kiinnostuneita tulevasta vauvastanne? Itsella ei ketaan tunnu kiinnostavan meidan lapsi. Ei vanhempia, eika sisaruksia.

Vierailija
17.03.2006 |

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo 10 vuotta ja vasta nyt päätettiin " tehdä" lapsi. Sukulaisten mielestä ajankohta on aivan liian myöhäinen, me olemme jo aivan liian vanhoja, joten oletan, että tästä johtuu etteivät ole lainkaan kiinnostuneita.

Tuntuu vaan aika pahalta, kun tiedän että meiltä on aina kaikki toivoneet lasta. Nyt kun se sitten tulee, joskin muiden mielestä liian myöhään, niin ketään ei enää kiinnostakaan.. :-(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhdistät kaksi asiaa, jotka ovat toisistaan aivan irrallisia. Vaikka oletkin raskaana, niin kaikki asiat, mitä elämässäsi nyt tapahtuu, eivät välttämättä liity raskauteen. Ja miksi et itse menisi sukulaisillesi kylään, jos he nyt eivät ole sattuneet tulemaan teille? Ehkä he ajattelevat aivan yhtä oikeutetusti, että sinä oletkin se, joka on menettänyt kiinnostuksen muihin ihmisiin nyt, kun olet raskaana. Ei sekään olisi hölmömmin ajateltu.

Siitä huolimatta eivät " jaksaneet" tulla meille.

Vierailija
22/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä voi olla sairaslomaa, oli raskaana tai ei. Enkä minä ainakaan toivo, että suku ramppaa joka sairaslomani kontrolloimassa. Silloinhan on juuri hyvä levätä.

Ajatteletko sinä, että kun olet käynyt siskoasi katsomassa hänen raskausaikanaan, niin hän on sinulle nyt vierailuja velkaa ja hänen velvollisuutensa on nyt käydä sinun luonasi? Onko elämä näin suoraviivaista? Itse uskon, että suuri osa ihmisistä ei ajattele sinun tavallasi.

T. Se raskaana oleva, joka on tyytyväinen kotirauhaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta perheenjäsenten kuuluu välittää toistensa kuulumisista. Ihan jo kohteliaisuudesta, etenkin jos mitään riitaa tms ei ole ollut. Minä olen sisarussarjani vanhin ja raskaana nyt toista kertaa. Myös veljelläni on yksi lapsi. Vanhempani soittelevat monta kertaa viiikossa yhdessä ja erikseen ja kyselevät kuulumisia. Veljieni kanssa soittelemme noin kerran kuussa ja hekin kysyvät aina vointiani (ihan normaaliraskaus nyt jo LA:n yli).

Kyllä uuden perheenjäsenen syntymä on mielestäni iso asia. Toivottavasti tajuavat onnitella ja olla hiukan kiinnostuneempia kun vauva sitten syntyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi