Miksi Paula Vesala on niin arvostettu?
Korostan heti etten dissaa tms, en vaan itse pidä häntä mitenkään erikoisena, eilenkin oli Emma-kuningatar...
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Koska sillä on valkonen tukka ja se on laiha. Eikä sillä ole ässävikaa niinku esim chisulla ja jippulla. Kaiken lisäksi Vesala (vaikka ei naamasta olekaan kummoisemman näköinen) osaa olla aidosti oma itsensä eikä yritä esittää jotain. Niin kuin nyt tuntuu että Vartiainen kovasti yrittää jotain.
Saara taitaa olla näistä ainoa suht lahjakas tapaus. Saa nähä kauan sekä menestyy.
Tämä. Vaalea tukka, super laiha, ei haittaa vaikka kasvot keskimääräistä rumemmat.
Ihmettelin jo PMMP aikoina miksi Lauri nai bändin rumiluksen. Mutta nyt riittää rahaa niin kelpaa Samulillekin.
Ihmettelen miten saanut viihdemaailman kermaa puolisoikseen, hänellä sama "ruma geeni" kuten näyttelijöillä Chloe Sevigny ja Emily Head.... En tiedä syndrooman oikeaa nimeä.
Sitä oon miettinyt, että aika erikoinen pari olivat Laurin kanssa. Laurikin on fiksu niinkuin Paula, mutta ulkonäöllisesti aivan eri kastia. Mutta tässä sen taas näkee, ettei ulkonäkö ole ykkösasia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä oon miettinyt, että aika erikoinen pari olivat Laurin kanssa. Laurikin on fiksu niinkuin Paula, mutta ulkonäöllisesti aivan eri kastia. Mutta tässä sen taas näkee, ettei ulkonäkö ole ykkösasia parisuhteessa.
Jep! Lauri hot ja Paula perus naapurin Mirkku.
Paska laulaja. Ohut koulutyttömäinen ääni. Murjottaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät samalta: kaksi lyhyttä pyöreänaamaista "söpöä" blondia.
Eiköhän se Laurin takia ollut, kun ura alkoi saada nostetta. Suuri yleisö tunsi PMMP:n, koska siinä lauloi The Rasmuksen Laurin tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Paula on mahtava lyyrikko, hyräillään vaikkapa Matkalaulu kappaletta. Syvällisen inhorealistien näkemys nykyihmisen matkasta... sinne jonnekin, auringonlaskun aaltoihin...
Kamat kyydissä on
Etupenkkipaikasta riitaa
Otin yhden kasetin
Juholla on kuitenkin liikaa
Kenen vuoro ajaa?
Mikko on ottanut oluen
Tytöt kuskina vaan silloin
Kun on hätätilanneMiraa pissatti taas
Pysähdytään kolmatta kertaa
Samat huoltoasemat
Heikille kahvi ja pullaa
Niin, tämä tais olla lääppä, eikö? Kuulostaa joltain viisvuotiaan tekeleeltä.
Samuli Putro ja Jarkko Martikainen ovat parempia esimerkkejä taitavista inhorealistisista sanoittajista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Laurin takia ollut, kun ura alkoi saada nostetta. Suuri yleisö tunsi PMMP:n, koska siinä lauloi The Rasmuksen Laurin tyttöystävä.
Mä kyllä olen aina tykännyt PMMP:n biiseistä, mutta vain yhdestä Rasmuksen biisistä. Kyllä Paula oli jo ennen Lauria nosteessa ja ihan omien saavutustensa takia.
Aika huonoja biisejä. Vanhat lastenlaulutkin on nerokkaampia. -__-
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa Tyttö nimeltä Varpua mutta tekisi mieli jättää kesken Vesalan takia. Katsoja ei voi herkeksikään unohtaa katsovansa Paula Vesalaa yrittämässä näytellä näyttelemistä.
No niin, nyt on leffa katsottu. Vesalaankin tottui eikä hän onneksi ole yhtä keskeisessä roolissa kuin nimiosan Linnea Skog, joka on aivan mahtava. Kokonaisuutena herkkä ja hyvä elokuva. Tosin ihmettelen miksi lopputeksteihin oli ympätty aivan elokuvaan sopimaton Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa Tyttö nimeltä Varpua mutta tekisi mieli jättää kesken Vesalan takia. Katsoja ei voi herkeksikään unohtaa katsovansa Paula Vesalaa yrittämässä näytellä näyttelemistä.
No niin, nyt on leffa katsottu. Vesalaankin tottui eikä hän onneksi ole yhtä keskeisessä roolissa kuin nimiosan Linnea Skog, joka on aivan mahtava. Kokonaisuutena herkkä ja hyvä elokuva. Tosin ihmettelen miksi lopputeksteihin oli ympätty aivan elokuvaan sopimaton Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa...
No mitäs luulet että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä olen aina tykännyt PMMP:n biiseistä, mutta vain yhdestä Rasmuksen biisistä. Kyllä Paula oli jo ennen Lauria nosteessa ja ihan omien saavutustensa takia.
Kun he alkoivat seurustelemaan, niin Lauri oli kaikkein eniten tienaava suomalainen kulttuurihenkilö. Ei siis vain musapiireistä, vaan koko kulttuurin saralta. Lauri oli myös muuten tunnettu ja vaikutusvaltainen suomalaisissa musapiireissä Kwan ja Killer -kytkoksien takia. Ja The Rasmus oli juuri löymässä läpi kansainvälisestikin. Kyllä se toi todella paljon näkyvyyttä PMMP:lle, kun Paula alkoi seurustelemaan Laurin kanssa. Sitä ennen PMMP tunnettiin lähinnä vain Rusketusraidoista. Olis voinut hyvin jäädä yhden hitin ihmeeksi, ellei tuo seurustelukuvio olisi antanut niin paljon näkyvyyttä. Eiköhän auttanut myös tuo luomaan kontakteja musapiireihin laajemminkin.
Median esiinnostama. Se riittää tänäpäivänä. Taidoista viis.