Listataan tänne harvinaisempia/ vähemmän tunnettuja paikkoja joissa olet käynyt. PEUKKU ylös jos olet käynyt paikassa ja alas jos et......
Kommentit (631)
Seitsemän kunnan rajakivi (mikä se virallinen nimi on?) Kuhankuonolla
Mauthausenin keskitysleiri, Itävalta
Vierailija kirjoitti:
58, Tanskan pohjoinen niemi päättyy Skageniin. Olen käynyt, mutta alapeukutin, kun laitoit nimen väärin. Kökarissakin olen kyllä käynyt. Se taas on Suomessa.
Hups, Ajattelin että laitanko yhden paikan Kökarissa, mutta päädyinkin sitten Skageniin, niin tuli väärä nimi. :-D Oli jännä olla siellä ihan niemen kärjessä, ja ajatella että tähän Tanska loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
58, Tanskan pohjoinen niemi päättyy Skageniin. Olen käynyt, mutta alapeukutin, kun laitoit nimen väärin. Kökarissakin olen kyllä käynyt. Se taas on Suomessa.
.85: miten niin laitoin väärin? Kirjoitin Skagenissa (vai onko minulla lukihäiriö?). Skagen on satamakaupunki Jyllannin pohjoisimmassa kärjessä. Mikä siinä meni väärin?
Ja tämä ei ollut minun kommenttini. :-)
T. Oikea 58 ja myös äskeisen viestin laittanut
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, Wales on varmaan lesoin mesta missä itse käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.85: miten niin laitoin väärin? Kirjoitin Skagenissa (vai onko minulla lukihäiriö?). Skagen on satamakaupunki Jyllannin pohjoisimmassa kärjessä. Mikä siinä meni väärin?
Kirjoitit Skagenin sijaan Kökar.
Hamningberg, Pohjois-Norja. Todella mykistävä paikka.
San Marino