Listataan tänne harvinaisempia/ vähemmän tunnettuja paikkoja joissa olet käynyt. PEUKKU ylös jos olet käynyt paikassa ja alas jos et......
Kommentit (631)
Carlos Slimin toimistossa Meksiko Cityssä. Bank of Mexicon johtoryhmän huoneessa. Salvador de Alliendessa. Tijuanassa. Pandoran tehtailla Bangokissa. Legon tehtailla Meksikossa. The Test Kitchen Kapkaupungissa. Ravintola Nomassa Kööpenhaminassa. Kuningatar Margaretan kanssa kahvilla Møltkes Palatsissa. Rovos Raililla. Victoria falls Zimbabwessa. Ngorongoron kraaterissa. Serengetissä ja Tarangiressä. Arushassa, Kilimanjaron juurella.
Pariisissa Eiffeltornin katakombeissa, jotka eivät ole avoinna yleisölle. Naton päämajassa Brysselissä. Hafjellissä Norjassa. Langelandissa ja Ærøn saarella. Skagenissa.
Voi, olen käynyt niin monessa paikassa, etten enää edes muista!
85: ups, nyt se tuli kahteen kertaan, kun jostain syystä eka ei tullut näkyviin 😏
Prypjat, Ukraina. Kaupunki joka autioitui Tshernobylin räjähtäessä
58, Tanskan pohjoinen niemi päättyy Skageniin. Olen käynyt, mutta alapeukutin, kun laitoit nimen väärin. Kökarissakin olen kyllä käynyt. Se taas on Suomessa.
Ketkähän kaksi ovat päässeet Suursaarelle, miten ja koska!? Se on ollut Venäjän armeijan hallinnassa ja yleisöllä ei ole ollut pääsyä kuin muistaakseni pienen ajan joskus 90-luvulla. Appeni sukua oli sieltä kotoisin, mutta emme koskaan ehtineet paikalle, kun maihinnousu taas kiellettiin.
Vittu miks laitatte vaan ulkomaalla sijaitsevia paikkoja? Pitää vissiin tehdä uusi ketju, johon ei tollasia saharoita tule.
Vierailija kirjoitti:
58, Tanskan pohjoinen niemi päättyy Skageniin. Olen käynyt, mutta alapeukutin, kun laitoit nimen väärin. Kökarissakin olen kyllä käynyt. Se taas on Suomessa.
.
85: miten niin laitoin väärin? Kirjoitin Skagenissa (vai onko minulla lukihäiriö?). Skagen on satamakaupunki Jyllannin pohjoisimmassa kärjessä. Mikä siinä meni väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vittu miks laitatte vaan ulkomaalla sijaitsevia paikkoja? Pitää vissiin tehdä uusi ketju, johon ei tollasia saharoita tule.
Otsikon kysymys ei rajannut pois ulkomailla olevia paikkoja. Minkä me sille voidaan, jos et ole päässyt pois takahikiältä?
Kotkan meripäivät