Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äidit valehtelette pojillenne parisuhdemarkkinoiden todellisuudesta?

Vierailija
05.02.2017 |

Miksi kasvatatte pojistanne kilttejä ja naisia huomioivia, kun tällainen mies ei kuitenkaan parisuhdemarkkinoilla pärjää? Moni jolle on valehdeltu on katkera huomattuan totuuden.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

Vierailija
22/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle valehdeltiin koska äitini on feministi joka ei usko miesten tasa-arvoon naisten kanssa. Hän aina puhui minulle "yritä käyttäytyä, olla kilti ja kohtelias jotta EDES joku nainen huolis sinut". Hän kirjaimellisesti sanoi minulle että jos joku edes huolis minut. Ja olen 187cm, söpö kundi.

Okei, entä mitä isäsi sanoi?

Isäni oli laumansa Omega (todennäköisesti), hänellä ei ollut sanaa tai arpaa minun kasvattamiseen. Kuten sanoin äitini oli feministi joka otti tämmöisen miehen tahalleen jotta voi kontrolloida häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni yksikään aidosti kiltti ja kanssaihmisiään huomioiva mies ei ole jäänyt vaille parisuhdetta. Omat kaksi poikaani olen sellaisiksi kasvattanut ja toinen heistä asuu avoliitossa oikein mukavan nuoren naisen kanssa ja toinen opiskelee, eikä ole vielä kotiin tuonut ketään tyttöä näytille. Tosin ainakin kavereina niitä tuntuu riittävän. Poika on vasta 19-vuotias, joten en ole huolissani siitä, ettei vakituista tyttöystävää ole vielä löytynyt.

Vierailija
24/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kasvatin pojat arvostamaan opiskelua ja kouluttautumista. Toinen on juristi ja toinen hammaslääkäri. FB:n kuvien mukaan ei ole naisseurasta pulaa. Äitinä odottaisin jo vähän jotain pysyvämpää suhdetta.

No ei kai niillä tuloilla ole kellään seurasta pulaa :P

Tässä ketjussa käsitelläänkin keski/matalatuloisia, eikä miljonäärejä.

Eli naisen saaminen ei olekaan kiinni kiltteydestä ja toisten huomioimisesta vaan tulotasosta?

Vierailija
25/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kasvatin pojat arvostamaan opiskelua ja kouluttautumista. Toinen on juristi ja toinen hammaslääkäri. FB:n kuvien mukaan ei ole naisseurasta pulaa. Äitinä odottaisin jo vähän jotain pysyvämpää suhdetta.

No ei kai niillä tuloilla ole kellään seurasta pulaa :P

Tässä ketjussa käsitelläänkin keski/matalatuloisia, eikä miljonäärejä.

Ei ole kumpikaan miljonääri. Keskituloisia ovat, kun molemmat ovat uransa alussa vasta.

Vierailija
26/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiirissäni yksikään aidosti kiltti ja kanssaihmisiään huomioiva mies ei ole jäänyt vaille parisuhdetta. Omat kaksi poikaani olen sellaisiksi kasvattanut ja toinen heistä asuu avoliitossa oikein mukavan nuoren naisen kanssa ja toinen opiskelee, eikä ole vielä kotiin tuonut ketään tyttöä näytille. Tosin ainakin kavereina niitä tuntuu riittävän. Poika on vasta 19-vuotias, joten en ole huolissani siitä, ettei vakituista tyttöystävää ole vielä löytynyt.

Minun tuttavapiirissä näitä on useita. Kaikkia yhdistää ujous, ei tuo itseään esiin, ei erikoisen näköisiä. Toisaalta kaikki ovat tunnollisia, luotettavia ja ahkeria

Vierailija
27/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiirissä näitä on useita. Kaikkia yhdistää ujous, ei tuo itseään esiin, ei erikoisen näköisiä. Toisaalta kaikki ovat tunnollisia, luotettavia ja ahkeria

Ujous on varmasti hankala juttu, jos sen vuoksi ei uskalla ketään lähestyä. Mutta silloinhan sinkkuuden syy on se ujous, ei kiltteys ja kanssaihmistensä huomioiminen.

Minun tuttavapiirissäni tosin ne ujotkin ovat ennen pitkää puolison löytäneet. Toki olen jo lähes viisikymppinen ja valtaosa ystäväpiiristäni on samaa ikäluokkaa.

Vierailija
28/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle valehdeltiin koska äitini on feministi joka ei usko miesten tasa-arvoon naisten kanssa. Hän aina puhui minulle "yritä käyttäytyä, olla kilti ja kohtelias jotta EDES joku nainen huolis sinut". Hän kirjaimellisesti sanoi minulle että jos joku edes huolis minut. Ja olen 187cm, söpö kundi.

Okei, entä mitä isäsi sanoi?

Isäni oli laumansa Omega (todennäköisesti), hänellä ei ollut sanaa tai arpaa minun kasvattamiseen. Kuten sanoin äitini oli feministi joka otti tämmöisen miehen tahalleen jotta voi kontrolloida häntä.

Mutta eikös aloituksen pointti juuri ollut, ettei tällainen mies saa naista ollenkaan.