Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äidit valehtelette pojillenne parisuhdemarkkinoiden todellisuudesta?

Vierailija
05.02.2017 |

Miksi kasvatatte pojistanne kilttejä ja naisia huomioivia, kun tällainen mies ei kuitenkaan parisuhdemarkkinoilla pärjää? Moni jolle on valehdeltu on katkera huomattuan totuuden.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Totuus vituttaa.

T. 30v ikisinkku

Vierailija
2/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinat ei kuulu niihin asioihin, joista olen poikieni kanssa puhunut. Ihan itse nuo ovat saaneet tyttöystävänsä ja vaimonsa löytää, ei mulla ole ollut osaa eikä arpaa koko asiaan. 

t. kahden mukavan miniän anoppi ja  viiden lapsenlapsen mummi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvattanut pojat muita ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin, huomioiviksi ja hyvän itsetunnon omaaviksi. Sanoisin poikia myös kilteiksi nuoriksi miehiksi. Ihan hyvin heillä on seurustelukumppaneita riittänyt.

Se toisten huomioiminen itseään ylentämättä tai alentamatta pitää toimia ylipäätään aina eikä niin, että toiselle ollaan mielinkielin vain silloin, kun henkilöltä halutaan jotain. Tuo käytös näkyy kauas ja se on vastenmielistä.

Vierailija
4/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän luonto.

Vierailija
5/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinat ei kuulu niihin asioihin, joista olen poikieni kanssa puhunut. Ihan itse nuo ovat saaneet tyttöystävänsä ja vaimonsa löytää, ei mulla ole ollut osaa eikä arpaa koko asiaan. 

Poikien kohdalla koko kasvatus ja lapsuus tähtää siihen, että sitten isona löydetään kumppani. (Sama tietysti tyttöjenkin kanssa, mutta poikien kohdalla tämä on vielä raskauttavampaa sikäli, että miehen odotetaan olevan aloitteellinen osapuoli.)

Vierailija
6/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistuminen on sitä ettei ihan kaikesta syytetä iskää ja äitiä 🙄

Vierailija
7/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkaan vanhemmat eivät olleet kiinnostuneita miten pärjään koulussa. No hyvin mä pärjäsin loppujen lopuksi, mutta ei se tarkoita, että vanhempien toiminta olisi ollut oikein tai järkevää. Mun (ja sun poikien) kohdalla olisi voinut käydä paljon huonomminkin

Vierailija
8/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä kasvatin pojat arvostamaan opiskelua ja kouluttautumista. Toinen on juristi ja toinen hammaslääkäri. FB:n kuvien mukaan ei ole naisseurasta pulaa. Äitinä odottaisin jo vähän jotain pysyvämpää suhdetta.

Vierailija
9/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien kohdalla koko kasvatus ja lapsuus tähtää siihen, että sitten isona löydetään kumppani. (Sama tietysti tyttöjenkin kanssa, mutta poikien kohdalla tämä on vielä raskauttavampaa sikäli, että miehen odotetaan olevan aloitteellinen osapuoli.)

Ehkä tuo on ollut sinun äitisi kasvatuksen tavoite, mutta ei minun. 

Vierailija
10/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat kiltit ja naisia huomioivat miehet ovat pärjänneet "parisuhdemarkkinoilla" oikein hyvin ja päätyneet pitkäaikaisiin onnellisiin suhteisiin. Luotan tähän omaan havaintooni enemmän kuin aapeen väitteeseen, ettei näin olisi. Siksi annan omallekin pojalleni parhaat edellytykset kasvattamalla hänestä kunnon miehen. Tulokset näkyvätkin, tyttöystävä on jo löytynyt.

Vierailija
11/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap ollenkaan tullut mieleesi, että mitäpä jos kenties, ehkä, mahdollisesti oletkin väärässä.

Vierailija
12/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kasvatin pojat arvostamaan opiskelua ja kouluttautumista. Toinen on juristi ja toinen hammaslääkäri. FB:n kuvien mukaan ei ole naisseurasta pulaa. Äitinä odottaisin jo vähän jotain pysyvämpää suhdetta.

Mitä hienolla tutkinnolla ja ammatilla tekee, jos ei saa naista? Sun pojilla kävi hyvin, mutta olisi voinut olla käymättä

T. ikisinkku DI

Vierailija
13/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkaan vanhemmat eivät olleet kiinnostuneita miten pärjään koulussa. No hyvin mä pärjäsin loppujen lopuksi, mutta ei se tarkoita, että vanhempien toiminta olisi ollut oikein tai järkevää. Mun (ja sun poikien) kohdalla olisi voinut käydä paljon huonomminkin

Ei koulussa pärjäämisen tavoite ole parisuhdemarkkinat vaan pääsy aikanaan haluamalleen alalle opiskelemaan ja sitä myöten haluamansa alan töihin. On aika ikävää, jos joutuu tekemään työtä, josta ei tippaakaan pidä ja joka aamu on tuskaa lähteä töihin. 

Vierailija
14/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu suolle jo niitten markkinoittes kans! Ei näitä jaksa päivästä toiseen.

Vierailija
15/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle valehdeltiin koska äitini on feministi joka ei usko miesten tasa-arvoon naisten kanssa. Hän aina puhui minulle "yritä käyttäytyä, olla kilti ja kohtelias jotta EDES joku nainen huolis sinut". Hän kirjaimellisesti sanoi minulle että jos joku edes huolis minut. Ja olen 187cm, söpö kundi.

Vierailija
16/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität itseäsi kiltiksi  ihmiseksi ja olet siis sitä mieltä, että lastenkasvatus kuuluu naisille, ap?

Ehkä sinusta tuli mikä tuli, koska isäsi ei hoitanut isän vastuuta.

Vierailija
17/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle valehdeltiin koska äitini on feministi joka ei usko miesten tasa-arvoon naisten kanssa. Hän aina puhui minulle "yritä käyttäytyä, olla kilti ja kohtelias jotta EDES joku nainen huolis sinut". Hän kirjaimellisesti sanoi minulle että jos joku edes huolis minut. Ja olen 187cm, söpö kundi.

Okei, entä mitä isäsi sanoi?

Vierailija
18/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on niin vääristynyt käsitys lapsuuden ja kasvatuksen merkityksestä, että en ikinä jakaisi lasten kasvatusvastuuta kaltaisesi miehen kanssa. 

Vierailija
19/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai niillä tuloilla ole kellään seurasta pulaa :P

Tässä ketjussa käsitelläänkin keski/matalatuloisia, eikä miljonäärejä.

Vierailija
20/28 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuuri käy, jos lapsesta tulee koulukiusaaja. Seuraa riittää varmasti ja onhan suurin osa yhteiskunnassa menestyneistäkin olleet koulukiusaajia (mm. Alexander Stubb) .