Mies oli jättänyt mun tamponipaketin yöksi huoneenlämpöön
Vitsi mikä sika. Tietää, etten voi enää käyttää niitä. Eikä ole eka kerta! Miten saan taottua sen päähän, että noin ei tehdä?
Kommentit (23)
Pakastimessa mieluiten, jääkaappi käy hätätapauksessa. Mies oli kaivanut illalla pakasesta jätskiä ja nostellut tavaroita jätskin tieltä. Mustikat ja kalapuikot löysi takas pakkaseen, mun tamponit ei.
Trolli se on koko ajan vaan kekseliäämpi. Täytyy sanoa että 4/5. Aplodit!
Luulisi, että mies tajuaa tuon olevan kuin heittäisi seteleitä tuleen! Kalliiksi käy moiset unohtelut. Kai lähetit miehen ostamaan uusia? Kylmälaukussa kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että mies tajuaa tuon olevan kuin heittäisi seteleitä tuleen! Kalliiksi käy moiset unohtelut. Kai lähetit miehen ostamaan uusia? Kylmälaukussa kotiin!
Vedin itkupotkuraivarit. Aion pihdata kostoksi!
Eikö muka kenenkään muun av-mamman mies ole yhtä ajattelematon? Täällähän on joka päivä aloituksia, kun miehet eivät tee asioita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka kenenkään muun av-mamman mies ole yhtä ajattelematon? Täällähän on joka päivä aloituksia, kun miehet eivät tee asioita oikein.
No itse katson hyvin tarkkaan, ettei mies löydä tamponeitani. Paitsi että sille heti tulisi tarve sijoittaa ne vääriin säilytyslämpötiloihin, mies myös yrittää purkaa ne takaisin alkupumpuliksi askarrellakseen sellaisia roikkuvia lumipallerokoristeita. Rasittava, mutta niin tyypillisen maskuliininen pakkomielle!
Tä? SIis miten tamponeita pitäisi muka säilyttää viileässä???! Olen säilyttänyt ne aina huoneen lämmössä eikä ole ollut mikään ongelma: ei ole ollut tulehduksia ym. Nyt en kyllä tajua.... Ehkä tämä on sitä korkeampaa matematiikkaa.
Hih, mä luin tuosta tomaattiketjusta, ett' mies jätti tampoonit huoneenlämpöön :D
No mutta hei, ei mitään ongelmaa. Laita tamponit pakkaseen ja niiden olla siellä semmoiset reippaat 6 tuntia. Sitten laitat sisään ja sen jälkeen jonkun ajan päästä vonkaat mieheltäsi seksiä. Voi olla aika mielenkiintoinen sessio.
Vierailija kirjoitti:
Tä? SIis miten tamponeita pitäisi muka säilyttää viileässä???! Olen säilyttänyt ne aina huoneen lämmössä eikä ole ollut mikään ongelma: ei ole ollut tulehduksia ym. Nyt en kyllä tajua.... Ehkä tämä on sitä korkeampaa matematiikkaa.
Luulisi tämän olevan aika normaalitapa, koska lähes kaikilla av-mammoilla on hiekkaa vaginassaan. Itsellä ainakin nuo jäiset tamponit auttavat hiekkakitkan aiheuttamiin tiloihin. Kun mukaan laittaa hieman bepanthenia, niin hiekkaisuus, kitka ja vittumaisuus helpottaa hetkeksi.
Voiko jäisen tamponipaketin laittaa uuniin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja jopa takkaan!
Vierailija kirjoitti:
Auttaako lämpimät tamponit paremmin hiekkaisuuden aiheuttamiin ongelmiin? Miten niiden kanssa pitäisi toimia?
Työnnä ne tamponit hanuriis yön yli. Säilyy oikeen lämpösenä.
Huuhtele ne yksitellen ja laita pakastimeen. Ehkä niille vielä löytyy käyttöä? Voimahalit sulle! Jaksamista.
;)
Vierailija kirjoitti:
Työnnä ne tamponit hanuriis yön yli. Säilyy oikeen lämpösenä.
Hanurissahan ne ovat hanurin lämpöisiä. Sunkin kannattaisi kokeilla niitä pakkasviileitä vanuja, sillä sulla selkeästi on av-palstalaisia riivaava hiekkavagina!
Vierailija kirjoitti:
Huuhtele ne yksitellen ja laita pakastimeen. Ehkä niille vielä löytyy käyttöä? Voimahalit sulle! Jaksamista.
;)
Kiitos! Sua ei taida tää vaiva rasittaa, kun vastasit niin ystävällisesti. Hauskaa päivän jatkoa!
Voiko käytetyistä tamponeista hauduttaa teetä?
Nyt kiinnostaa että mihin miehesi niitä tarvitsi.
Nii siis missä niitä sun mielestä pitäis säilyttää? :D