Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa säilyttää kakun ja syödä sen eli avioliiton ja muita naisia

Vierailija
05.02.2017 |

Otsikossahan tuo. Olen ollut joustava vaimo, koskaan en ole ollut päästämättä miestä menoistaan (ei siis suhteita vaan omia menoja ja juttuja jne), ja meillä on ollut kivaa. Meillä on lapsi myös. En nalkuta, olen kaikkea muuta kuin pirttihirmu ja pidän itsestäni huolta.

Nyt mies sanoo että rakastaa kyllä ja kanssani on hyvä olla mutta haluaa muutakin. Hyvä avioliitto ja perhe ei enää riitä.

Tarkoittaa tämä oikeasti että ei rakasta enää, vai? Eli onko aivan turhaa minulta antaa vaikka lupa suhteisiin, jos se säilyttäisi liittomme?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä, että koskisiko sinuakin? sinua on jo kun pyydetty treffeille, päiväkahviseuraksi yms ( siis vaikkei olekaan) .

Itse en jatkaisi tuollaista suhdetta.

Vierailija
2/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teidän liitto säilyä, mutta se ei sitten enää perustu seksuaalislle eksklusiivisuudelle. Pidä uolta, että sulla on sit myös oikeus ja mahdollisuus kokeilla satunnaisia vastaantulevia "muitakin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinusta.Jos asia tuntuu ok:lta ja esim.haluat samaa,ei pakko,niin so what.Mutta jos homma painaa mieltä,niin etsi uusi mies suosiolla.

Vierailija
4/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna, vaikuttaa siltä että tunteet on laimenneet ja haluaa niitä vastarakastuneen fiiliksiä..

Jos seksi on suhteessa väljähtäny, sitä yritetään kyllä korjata ensin yhdessä kumppanin kanssa, sitten itsetyydytyksellä.. Ei niin että kierrellään vieraissa.

Voihan tuota vapaata suhdetta kokeilla, mutta VAIN jos mies hyväksyy samat ehdot myös sinulle, ja yhtäusein pääset baanalle ym. Ja sit paat poikki jos ei tunnukaan hyvältä, ja laitat miehen kävelemään jos ei kelpaa.

Vierailija
5/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi arvomaailma on kuvailemasi kaltainen; jos jaat samat arvot niin miksei jatkaa avioliittoa edellyttäen että sinullakin oikeus käydä vieraissa miehissä vai olisiko aviomiehesi mustasukkainen syrjähypyistäsi? Voit ilmoittaa hänelle että otat samat oikeudet seksisuhteisiin muitten kanssa.

Monet pettävät "salaa" /pitävät sivusuhteita; miehesi haluaa olla asiasta sinulle rehellinen ja joko otat tai jätät.

Itse en sietäisi ja pistäisin lusikat jakoon; mies tuntuu olevan kanssasi kaveripohjalta, taloudellisten syiden takia, tottumuksesta, intohimo kadonnut suhteesta, hakee kiimaa harmaaseen arkeensa, olet kuvailemasi mukaan joustava luonne ja olettaa että mukaudut mihin vain?

Vierailija
6/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo joillakin tuntuu toimivan, itsellä varmaan pää hajoaisi. Ainahan on se riski että mies rakastuu johonkin niistä seksikumppaneistaan ja yhtäkkiä yksioikoinen suhde kelpaakin, mutta se riski on aina muutenkin. Mitä mies muuten tekee jos ilmoitat että ei käy? Pysyykö kanssasi vai lähteekö muitten naisten perään?

Vierailija
7/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksiavioinen.

Vierailija
8/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehesi ihastunut johonkin naiseen? Kunnioitettavaa, että kysyy sinulta eikä mene salaa pettämään. Jos mies haluaakin kokea sen romanssin (joka sekin arkipäiväistyy) ja palaa helmoihisi kun haavenainen osoittautuu tavalliseksi peruspirkoksi..

Onko miehelläsi keski-iän kriisi? Meillä nimittäin kävi juuri näin? Mies keski-iän kriisissä ihastui koki pikaromanssin, mutta tuli järkiinsä kun nainen olikin ihan erilainen kun tutustui syvemmin... Palasi takaisin nöyränä, minua edelleen rakastavana, katuvansa ja peloissaan.

Kiusasin kuin kissa, annoin toisen tulla puolihulluksi, kun tajusi mitä voi oikeasti menettää -rakkaan vaimon, parhaimman ystävän ja kumppanin jonka kanssa viihtyy aidosti. Kiusasin, todella. Nyt mies rakastaa minua entistä enemmän ja hormoonihuuruiset kriisit on taakse jäänyttä elämää. Seksielämämme mm kukoistaa uutta nousukautta ja mies huomioi minua ihan uudella tavalla.

Vierailija
9/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksisi miksi olisin tuollaisen tyypin kanssa ja lapsellekin leikkisin hänen isänsä olevan ihan ok tyyppi. Tai tietenkin jos ap ei muuten pärjää ja kun mies hoitaa tonttinsa edes suurinpiirtein, niin parempihan se on tuossa olla kuin jakamassa itseään kadulla.

Vierailija
10/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet, jossa ei ole Jumalaan turvattu perheenä,ei ole siunattu,joten syy tälläisiin ongelmiin löytyy omasta elämän tyylistä,surkea loppu kaikella.

Vierailija
11/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole selvä peli. Ei vastaa minun käsitystä toisen kunnioittamisesta jos vieraita tussuja pitää päästä naimaan.

"avoin suhde" on kyllä parisuhteen irvikuva. Käytännössä tarkoittaa sitä että halutaan naida vieraita kuin sinkku, mutta halutaan pitää se vanha tuttu ja turvallinen siinä vierellä arjen turvana. Ihminen ei ole rationaalinen otus. Katkeruus siinä karttuu, vaikka miten yrittäisi välttää.

Oksettavaa.

N24

Vierailija
12/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, ei korjaa mitään. Nimim. kahden miehen nainen ja samat ongelmat kuin ennen....

Vierailija
13/13 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne haluaa kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme