Naapurin nainen (lenkkeilykaverini) lasten kanssa reissussa ja miehellään vieras nainen asunnolla.
Nainen ollut vanhemmillaan lasten kanssa kyläilemässä kohta viikon. Jutellut kävelylenkeillämme useamman kerran tästä kyläilystään joka kestää siis viikon verran. Miehensä töissä, joten ei päässyt mukaan ja nainen vitsaillut, että saapahan kerrankin mies itse kokkailla ruokansa, kun yleensä sitä ei harrasta.
Nyt sitten toissa päivänä aamulla töihin lähtiessäni näin jonkun naisen poistuvan heidän asunnostaan. Asia jäi mietityttämään ja eilen illalla lenkillä ollessani näin tämän naapurin miehen kävelevän jonkun naisen kanssa käsi kädessä ulkoiluttamassa heidän koiraansa. Mies ei minua nähnyt, kävelin heidän takanaan kadun toisella puolella.
Kertoisitteko asiasta naiselle? Tulee huomenna lasten kanssa kotiin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti aika moni haluaisi tietää jos kumppani pettää. Mutta en minäkään haluaisi olla se viestintuoja. Viestintuoja ammutaan jne... Ehkä laittaisin anonyymin kirjeen rouvan nimellä, jossa kertoisin asiasta jotenkin. Osaisi epäillä. Loppu jääköön heidän asiakseen..
Sen takia ei pidä täräyttää että mä luulen et miehes pettää sua, vaan tiedustella että miehellä oli vissiin joku sukulainen kylässä, eikö.
Ongelma ratkaistu.
rehellisesti sanoen en usko että sukulaisen kanssa lenkitetään koiraa käsi kädessä..
Ei tuon "näyttävää siskoa perseestä puristelleen" juttu ihan normitouhulta kuulostanut. Oletko nussinut siskoasi tai harrastanut jtkn muuta toimintaa? Kyllähän jotkut sellaistakin tekevät.