Naapurin nainen (lenkkeilykaverini) lasten kanssa reissussa ja miehellään vieras nainen asunnolla.
Nainen ollut vanhemmillaan lasten kanssa kyläilemässä kohta viikon. Jutellut kävelylenkeillämme useamman kerran tästä kyläilystään joka kestää siis viikon verran. Miehensä töissä, joten ei päässyt mukaan ja nainen vitsaillut, että saapahan kerrankin mies itse kokkailla ruokansa, kun yleensä sitä ei harrasta.
Nyt sitten toissa päivänä aamulla töihin lähtiessäni näin jonkun naisen poistuvan heidän asunnostaan. Asia jäi mietityttämään ja eilen illalla lenkillä ollessani näin tämän naapurin miehen kävelevän jonkun naisen kanssa käsi kädessä ulkoiluttamassa heidän koiraansa. Mies ei minua nähnyt, kävelin heidän takanaan kadun toisella puolella.
Kertoisitteko asiasta naiselle? Tulee huomenna lasten kanssa kotiin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin. Näin nainen saa päättää itse mitä tehdä, haluaako jäädä suhteeseen vai lähteä. Jos et kerro, päätät naisen puolesta.
Mutta jos nainen olikin sisko ja naapuri näki väärin kädestä pitelemisen niin siinä meni lenkkikaveruus koska panettelee naapureitaan.
Just. Ja nainen vielä raivoissaan saattaa sanoa, -"Mitä oikein yrität, näkemäsi salarakas sattuu olemaan mieheni sisko, yritätkö kenties saada riitaa minun ja mieheni välille? Ei, kun nythän mä tajuan, olet itse kiinnostunut miehestäni"!!!!!
Provoksi kylläkin paljasti tuo "käsi kädessä" ja "mies huolehtii hygieniasta", oikein alleviivatut asiat :)
Mistä naapuri kenenkään hygieniat tietää? Ukko voi löyhkätä pistävälle hielle ja piereskellä kuin elukka. Enkä ikinä usko, että joku käsikkäin kävelee, kun naapureita liikkuu ympärillä. Korkeintaan provomielessä, eli pitkää nenää uteliaille kyttääjille.
Pettäjät täällä kuset housussa yrittää saada ap:n olemaan kertomatta :D
THL: Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 %.
Mä kommentoisin lenkillä jotenkin tyyliin "Miehelläs kävi tuuri kun ei joutunutkaan kokkaamaan yksin, oliko teillä joku sukulainen miehen kaverina?"
Jatka tosta ruokailusta, et onneksi sait sitten järkättyä jonkun ruoan laittajan miehelles..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei ole miehen sisko. Hänellä ei ole sisaruksia.
Jaa. Mutta miksi ap pitää lietsoa toimintaan jonka kaikki tietää omaan jalkaan ampumiseksi? Lenkkikaveruus on loppu kun suoraan sanoo sun mies pettää sua.
Jokainen voisi omalle osalleen hieman miettiä miten haluaisi tuollaisen epäilyksen kerrottavan.
Itse en haluaisi olla viestin tuojan kanssa missään tekemisissä koska on tuskan ruumiillistuma.
Tekstistäni ei käy ilmi että kannatan kertomista mutta en suoraan miehesi pettää sua tyylillä vaan kertoo näkemästään panettelematta.
Joku jo kommentoikin että hyvä kun sait ruuan laittajan miehelle...
Tietysti kerrot. Onhan sinulla velvollisuuksia kaveriasi kohtaan. Kerro kuitenkin vain faktat, eli mitä näit. Kaikkihan saattaa olla vain suurta väärinkäsitystä.
Siis olettaen, ettette ole porvoolaisia koko sakki...
Aikoinaan järkättiin siskon kanssa naapurin kyylämuijalle raportoitavaa: Rouva ja muksut toisaalla kyläilemässä, siskoni, näyttävä blondi tuolloin, tuli bunkkaamaan meille kun aikomuksena oli yöelämässä käynti ex-kotikaupungissa vanhojen kavereiden kanssa. Muutenkin kyseessä oli hänen eka visiittinsä juuri valmistuneeseen kämppäämme...
Sisko kävi saunassa, kämppämme kuistilla vilvoitteli pyyhe säädyllisesti päällään ja nappaili siideriä. Sanoipa myös että naapurissa tuntui verho viuhuvan koko ajan, johon totesin että siellä asuu päänaapurivahti aka pahimman luokan juorukello - hyvin lyhyessä ajassa käynyt selväksi tämän uuden naapurin laatu. Kun verho oli sopivasti raollaan taas, kähmäisin siskoa pebasta pyyhkeen päältä niin että juorukello näki varmasti kielletyt peliotteet...
Rouva & muksut kotiutui ajallaan ja johan naapurin akka oli niin itseään tekemässä rouvan juttusille. Niin maireena vihjaili "rintavasta nuoresta blondista joka oli ollut koko viikonlopun meillä..." yms. Aikansa rouva kuunteli tuota kunnes napsautti takaisin "kuvauksesta päätellen miehen pikkusisko, so?" - tajusi naapurin juorukellokin naama punaisena että häntä oli vedätetty ja mehukas petturimiesjuoru kuivahti heti alkuunsa. Kuinkahan monelle oli jo ehtinyt kertoa kuinka meikäläinen pettää heti kun muu huusholli on tiessään...
Varmasti aika moni haluaisi tietää jos kumppani pettää. Mutta en minäkään haluaisi olla se viestintuoja. Viestintuoja ammutaan jne... Ehkä laittaisin anonyymin kirjeen rouvan nimellä, jossa kertoisin asiasta jotenkin. Osaisi epäillä. Loppu jääköön heidän asiakseen..
Olisit käyny lainaamassa jotain naapurista silloin, kun se muija oli siellä.
Soita HETI ystävällesi ja kerro että tilanne on päällä. Soitat myös miehen työnantajalle, sukulaisille ja ystäville ja kerrot avoimesti mitä on tapahtunut. Huoripukki on varmasti teeskennellyt normaalia heille kaikille!
Anna olla. Ei ole sinun asiasi. Se nainen voi olla ihan kuka vaan... Ja vaikka jos onkin suhde niin voi olla parempi jos et sekaannu. Turhaa draamaa vain tuot lapsiperheen elämään ja pahimmillan aiheutat avioeron. Voi olla ihan onnellinenkin liitto vaikka mies kävisi pökkimässä vaimon tietämättä aina joskus.
Mikä ihme teitä vaivaa? "Viestintuoja ammutaan jne". Mä olisin ainakin kiitollinen viestintuojalle, en missään nimessä olisi sille vihainen! :D Todella outo ajatusmaailma teillä ketkä noin ajattelette.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti aika moni haluaisi tietää jos kumppani pettää. Mutta en minäkään haluaisi olla se viestintuoja. Viestintuoja ammutaan jne... Ehkä laittaisin anonyymin kirjeen rouvan nimellä, jossa kertoisin asiasta jotenkin. Osaisi epäillä. Loppu jääköön heidän asiakseen..
Sen takia ei pidä täräyttää että mä luulen et miehes pettää sua, vaan tiedustella että miehellä oli vissiin joku sukulainen kylässä, eikö.
Ongelma ratkaistu.
Ei ole sinun tehtäväsi tulkita tai tuomita. Jos päätöt kertoa, tee se lipsauttamalla ruoanlaittajasta nuten yllä jo ehdotettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme teitä vaivaa? "Viestintuoja ammutaan jne". Mä olisin ainakin kiitollinen viestintuojalle, en missään nimessä olisi sille vihainen! :D Todella outo ajatusmaailma teillä ketkä noin ajattelette.
En minäkään olisi vihainen, mutta on tullut todistettua sekin ettei kaikki välttämättä niin reagoi :( osa kyllä ymmärtää myöhemmin. Ikävä tehtävä viestintuojalla joka tapauksessa on..
kannattaa ottaa kuvia heistä ja lähettää nimettömänä ja sitten vaikka tuo vielä että oliko se miehen sisko kuka oli kylässä useasti kun oli niin kaunis täkki hänellä että mistä on.. jos näät naista niin käy juttusille ohimennen
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Ei ole sinun asiasi. Se nainen voi olla ihan kuka vaan... Ja vaikka jos onkin suhde niin voi olla parempi jos et sekaannu. Turhaa draamaa vain tuot lapsiperheen elämään ja pahimmillan aiheutat avioeron. Voi olla ihan onnellinenkin liitto vaikka mies kävisi pökkimässä vaimon tietämättä aina joskus.
Ainoa täysjärkinen kommentti. Kaikki muut ihme vasikoita :((
Itse olen mennyt yksipuolisen pahoinpitelyn väliin ja saanut uhrin vihat niskoilleni. Ihmiset käyttäytyy oudosti joskus, ja tuollaisen shokeeraavan uutisen kuulija voi epäuskossaan asian kääntää vaikka miten. Moraalisesti kertominen olisi oikein, mutta älä ylläty jos teidän välit viilenee.
En nyt menisi suoraan täräyttämään että ukolla oli joku hutsu siä pantavana kun en oikeasti sitä voi tietää.
Kysyisin vain ohimennen että kuka se nainen oli joka oli heillä kylässä kun näytti tutulta....