Olen eroamassa ja rakastunut miehen kaveriin
Eli asun vielä miehen kanssa koska en ole löytänyt asuntoa. Tapasin baarissa ihanan miehen johon ihastuin. Ja sekin oli musta kiinnostunut. Sitten selvisi että onkin miehen hyvä tuttava :( tää ihastus alkoi jarruttelemaan ja kännissä lähettelee vittuiluviestejä koskien mun miestä (exää) tuntuu kun ei uskoisi että olen eroamassa. Jos laitan viestiä ensin vastaa heti ja laitan toisen viestin ei vastaa ollenkaan. Yhtäkkiä on alkanut olemaan exänki kanssa joku parempi kaveri. Mitähän tän miehen päässä liikkuu? Olin todella ihastunut/rakastunut ja nyt oon ihan hajalla :( oisko kellään vinkkejä miten pääsen yli tästä?
Kommentit (9)
En oo nukkunut viime yönä yhtään ja nytkin oon itkenyt koko aamun. Tuntuu niin pahalta ;( 10 vuoteen ekaa kertaa olin musta tuntui joltakin. Ihan mahanpohjassa asti. Miks helvetissä se sitten on alkanut yhtäkkiä kaveraamaan mun exän kanssa kun ei ennenkään ole ollut mikään hyvä kaveri? Sen takia tuntuu vielä pahemmalta.
Unohda se. Luultavasti leikkii sun kaa ja naureskelee miehes kanssa sun viesteille. Tunteet menee luultavasti ohi, ja miehiä riittää kyllä. Itse haluaisin ainakin hetken olla sinkkuna ja miettiä mitä oikeasti haluan. Ei kannata heti suhteen perään aloittaa toista. Ota ainakin pieni aikalisä ennenkuin teet mitään tyhmää.
No exä ei tiedä tästä mitään. Edes sitä että me tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli asun vielä miehen kanssa koska en ole löytänyt asuntoa. Tapasin baarissa ihanan miehen johon ihastuin. Ja sekin oli musta kiinnostunut. Sitten selvisi että onkin miehen hyvä tuttava :( tää ihastus alkoi jarruttelemaan ja kännissä lähettelee vittuiluviestejä koskien mun miestä (exää) tuntuu kun ei uskoisi että olen eroamassa. Jos laitan viestiä ensin vastaa heti ja laitan toisen viestin ei vastaa ollenkaan. Yhtäkkiä on alkanut olemaan exänki kanssa joku parempi kaveri. Mitähän tän miehen päässä liikkuu? Olin todella ihastunut/rakastunut ja nyt oon ihan hajalla :( oisko kellään vinkkejä miten pääsen yli tästä?
vaikuttaa siltä, että tämä mies on teistä kahdesta se järkevämpi osapuoli, kun tajuaa vetää liinat kiinni nyt heti. Miehillä tuntuu muutenkin olevan moraali korkeammalla sen suhteen, että kavereiden muijiin ei kosketa, ei entisiin eikä nykyisiin. Ota säkin nyt järki käteesi, eroa ensin kunnolla ja rupea sitten vasta katselemaan ympärillesi. Miehiä maailmassa on kuin mannaryynejä. Muutenkin tuo käsite "olen eroamassa" saa karvat pystyyn.
No sitten en eroa ollenkaan. Miks eroisin turhan takia kun tuo mies ei oo enää kiinnostunut? Pysyn tässä kunnes löydän paremman.
Vierailija kirjoitti:
No sitten en eroa ollenkaan. Miks eroisin turhan takia kun tuo mies ei oo enää kiinnostunut? Pysyn tässä kunnes löydän paremman.
Minne katosi tunne perhosista vatsanpohjassa? Ja tunne rakastumisesta? Et ole enää "ihan rikki"? Onko käynyt mielessä, että erosi ei välttämättä ole pelkästään sinun päätettävissäsi? Jos ja kun nykyinen miehesi ei enää halua jatkaa kanssasi, niin sehän oli sitten siinä. Olet pelkkä haaskalintu.
Jos tämä kaveri haluaa olla varma tilanteestanne exäsi kanssa ja siksi kaveeraa.
Olet aikamoinen surkimus jos jäät vanhaan suhteeseen vain siksi kun uusi ei onnistukkaan.
Opettele elämään ensin itsesi kanssa ennenkuin ryhdyt yhteenkään parisuhteeseen.
Tuossa lienee syy miksi nykyinenkään suhteesi ei toimi.
Siihen vaaditaan paljon muutakin kuin sitä yhdessäoloa.
Olet suhteessa väärästä syystä. Siksi et oikeasti toimivaa suhdetta saa vaikka kokeilisit sitä jokaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huoraat siinä sitten kunnes löytyy uus, sun kaltasiin valitettavasti välillä törmää.
Kyllä mulle ainakin kämppä kuin kämppä kelpaisi, jos ero tulis. Ihan ymmärrettävää, että ei usko, että olette todellisuudessa eroamassa.