Poikaystävä sitä mieltä,ettei varatun naisen ole sopivaa käydä baarissa.
Oletko samaa mieltä? Itse en näe mitään pahaa siinä että käy tyttöporukan kanssa tanssimassa mutta poikaystävä suuttuu siitä. Kuulema eriasia jos hän käy baarissa, koska miehet iskevät naisia ja naiset on alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon.
Kommentit (113)
Kontrolloinnin alkua? Sano sille, että samat säännöt molemmille, jos ei luottamus riitä niin ovi on olemassa ja sitä saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloinnin alkua? Sano sille, että samat säännöt molemmille, jos ei luottamus riitä niin ovi on olemassa ja sitä saa käyttää.
Ihminen joka luottaa toiseen ihmiseen 100% on idiootti.
Kuinka moni nainen ei koskaan edes flirttaa kun on baareissa? Koska flirttaaminen on pettämistä.
Kunnon jonnemeininki. Suosittelen aikuisen poikaystävän hankkimista.
No eihän tuossa ole mitään muuta takana kuin epäluottamus, riittämättömuuden tunne ja/tai tarve kontrolloida tekemisiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen ei koskaan edes flirttaa kun on baareissa? Koska flirttaaminen on pettämistä.
Sitten kannattaa varmaan sulkea se nainen kellariin, flirtti onnistuu ainakin multa ihan hyvin päivittäin vaikka en edes käy baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hyvässä, terveessä parisuhteessa.
Eipä sun auta ku jättää jos et halua lopun ikää elää vallassaan. Tuo tulee vaan pahentumaan ajan kanssa.
T. Kokemuksesta on
Sinänsähän poikaystävällä on oikeus olla sitä mieltä kuin on. niin kuin meillä jokaisella on oikeus olla sitä mieltä kuin on. Kukaan ei voi kuitenkaan rajoittaa toisen tekemisiä tällaisessa asiassa. ja sinänsähän miehen argumentointi horjuu: jos miehellä on taipumus iskeä, niin hänhän menee sitten baariin iskemään... Eli on automaattisesti uskoton mennessään baariin. Sinä olet hänen mukaansa vain siinä tapauksessa, että joku tulee iskemään sinua.
En todennäköisesti jatkaisi suhdetta tuollaisesti käyttäytyvän kanssa, jos et käy 2-3 kertaa viikossa tanssimassa ulkona. On nähty tämän elämän aikana, että mitä todennäköisimmin nuo rajoitukset tulevat lisääntymään.
t. vanha av-mamma
Kysy itseltäsi tätä. Jos miehesi mielestä baarit on vain sitä varten, että miehet pääsee iskeen naisia, niin miksi hän itse käy niissä?
Huoh. Miksi te naiset pariudutte aina tuollaisten ääliöiden kanssa?
T. ikisinkku akateeminen kilttimies, jolle naisen baarittelu ei ole ongelma kunhan järki pysyy touhussa mukana
Toivottavasti tää on vitsi,tai sitten jätät sen saatanan paskiaisen saman tien.
Vaikka lässyttäisi mitä.
"Alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon." HAH HAH HAA!
En halua lesoilla tai vaikuttaa siltä, että pidän itseäni jotenkin äärettömän vastustamattomana, mutta lähes aina, kun käyn baarissa yksin tai kaverin kanssa niin joku heppu tulee iskemään ja kertaakaan en ole mstkaan lähtenyt enkä olisi lähtenyt vaikka olisin sinkku. :'D
Että enempi näyttää siltä, että miehet on alttiimpia tuppautumaan naisten seuraan vonkumaan milloin mitäkin vaikka kyseessä olisi ulkonäöllisesti ihan vaan keskiverto muija kuten minä.
Olen tavallaan samaa mieltä, koska en vain tajua, kuka haluaa mennä niihin hirveisiin melutoosapesin, ellei etsi kumppania. Eli olisit minulle jo lähtökohtaisesti liian matalaa tasoa. Vaikea sanoa. Toki jos sinusta baarissa heiluminen vain huvin vuoksi on kivaa, niin sitten poikaystäväsi on väärässä.
Ja siis se ei sitten mulle kävis että poikaystävä kävisi baarissa niinikään. Perusteluna se, että äkkiäkös joku nainen ois hänelle pusun antanut ennen kuin mies ehtii väistää, ja sellainen ei vain mulle käy.
Oikeastikaan en hyväksyis parisuhteessa, että toinen menee ilman mua baariin, koska en itsekään käy niissä. Eli mua ei haittais, jos mulla ois sama sääntö.
Seuraavaksi alkaa luultavasti rajoittamaan meikkaamistasi, pukeutumistasi, kavereitasi.
Koettu on.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallaan samaa mieltä, koska en vain tajua, kuka haluaa mennä niihin hirveisiin melutoosapesin, ellei etsi kumppania.
Öö... Eli baariin ei voi mennä muuta kuin kumppanin haku merkeissä? Ei kukaan taida hakea ihan oikeaa kumppania baarista, seksiseuraa korkeintaan. Tai jos on sovittu treffit johonkin baariin niin sitten ehkä, mutta nekin ihmiset luultavasti on tavannut muualla kuin siellä baarissa alunperin.
Minua on kyllä tultu iskemään baarissa ja kysytty ihan treffeille, mutta en ole lähtenyt, koska en todellakaan pidä sitä sellaisena ympäristönä mistä etsisin ketään vakavissani.
Baarissa käydään irrottelemassa kavereiden kanssa, tai ainakin minä käyn. Helpompaa lähtä kaupungille, kun on iso kaveriporukka jota haluaa nähdä ja johon saattaa liittyä kavereiden kavereita myöhemmin, kuin että mennään sen ja sen kämpille toiselle puolen kaupunkia.
Ja, jos nainen baareilee, niin miks ei mieskin. Kaverien kanssa vähän viihteellä ja aamuksi kotiin. Melkein aina.
Voi sitä parisuhteen auvoa, kun molemmat menee vuoronperään ja isovanhemmat vahtii pienokaisia.
Saavatpahan lapset mummoiltaan kunnon kasvatuksen ja rajat, jotka puuttuvat vanhemmiltaan.
Käske sen suksia vttuub.