Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan varma, että mieheni pettää minua ystäväni kanssa

Vierailija
04.02.2017 |

Vanha ystäväni, jonka tunnen jo lukioajoilta oli tänään kylässä miesystävänsä kanssa. Ilmassa oli jotain, kun näin mieheni ja ystäväni hymyilevän toisilleen. Mieheni myös halasi ystävääni kun tämä oli lähdössä. Mies jutteli myös ihmeen rennosti ystäväni kanssa, eikä häntä kiinnostanut jutella ystävni niesystävän kanssa. Olen varma, että mieheni pettää minua. :'(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista että ovat panneet ja sutinaa ollut ja lämpimiä muistoja ja ollaan ns "kavereita". Tiedän tunteen, kun teininä olin tällaisen miehen kanssa joka oli muka kaveri muutaman kanssa vaikka paneskeluahan se oli ollut. "me ollaan oltu niin kauan kavereita...turhaan oot mustasukkainen, oot ihan hullu ja vainoharhainen" sain kuulla aina. :) En ollut tyhmä ja siinä sitten jätinkin hänet lopulta. Myöhemmin sitten piti tehtävänään myöntää että kyllähän hän sen kanssa monestikin petti kun olivat kavereina mukamas ja meidän suhteen aikanakin. Ihan kuin en olisi tiennyt tai minua olisi kiinnostanut enää.

No sitten oon kai pistäny paskan kiertämään, sillä kävin joskus miespuolisella kaverilla pari kertaa kylässä ja oltiin paneskeltu joskus kännissä ja tää kaveri oli edelleen lääpällään minuun, ja oli siis pyytänyt mua usein tyttöystäväkseen mutta en tosiaankaan sellaista halunnut (olin tosiaan vain pannut hänen kanssaan syvässä humalatilassa, yök). No, siinä sitten tuli kyläiltyä tällä kaverilla ja tämä hänen tyttöystävänsä oli supermustasukkainen, alkoi riehumaan minulle vaikka en tosiaankaan tehnyt mitään (kyllä sen näkee kun mies silmät kiiluen tarinoi toiselle).. hävetti olla kyllä siinä kun luulin että se normaalisti käyttäytyisi ja olisi jo unohtanut minut siinä mielessä, mutta ei.. edelleen laittaa viestejä kännissä öisin.. yöks.. taidan estää sen numeron tässä jos ei oo muuta asiaa.

Vierailija
2/2 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten halunnut olla uskollinen.

Rakkaus on tahdon asia, vaikka tunnettakin on paljon mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän