Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsillasi/oliko sinulla Leikkimökki?!

Vierailija
04.02.2017 |

Minulla ei ollut lapsena, mutta minä halusin omille lapsilleni leikkimökin :)
Lapsena nukuin serkkuni kanssa leikkimökissä.

Kommentit (5)

1/5 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut leikkimökin, mutta kun asuttiin kerrostalossa niin ei ollut omaa pihaa. Kaverilla oli leikkimökki, leikittiin siellä kauppaa ja tehtiin muka ruokaa. :-)

Vierailija
2/5 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mökillä leikkimökki, kotona ei ollut. Ja meidän lapsilla oli leikkimökki, nykyään on vierasmaja leikkimökin tilalta kun nuo lapset on jo teinejä niin leikkimökki kävi pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isompi versio, vierasmaalia. Siellä mahtuu tekemään vaikka mitä. Lapset nukkuu paljon kesällä siellä. Piirtää, leikkii...

Vierailija
4/5 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsena leikkimökki, jossa jonkun verran leikittiin. Omilla lapsillani ei ole, kun asutaan kerrostalossa. En kyllä tiedä hankittaisiinko, vaikka asuisimme omakotitalossa.

Vierailija
5/5 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan se on että kokee jääneensä paitsi jostain jos jotain ei ole. :)

Meillä oli sellainen aika iso leikkimökki, mutta eipä se kummoinen ollut. Ei kyllä mökissä leikitty ikinä, vaan temmelsimme mieluummin pihalla, metsissä ja pelloilla, ja meille leikkimökki oli sama asia kuin olisi vaikka kotona tehnyt vuodevaatteista (patjoista jne) sellaisen oman majan. Lisäksi rakentelimme metsään risuista ja muista majoja kavereiden kanssa ja halusimme _itse_ juurikin tehdä rakennelmia.

Taisi olla että suurimmalla osalla kavereistani oli leikkimökit, mutta aika monet kyllä jäi käyttämättä, tai joskus saatoimme vilkaista toisen mökkiin mutta monesti ne lähinnä pölyyntyivät ja olivat vuosien saatossa mielestäni sellaisia vähän kolkkoja ja vilpoisia.. Ei yhtään houkuttelevia. Ennemmin pihalle juurikin kyhättiin jotain itse tai pystytettiin teltta ja siellä sitten luettiin kummitustarinoita kesäisin ja nukuttiin. :) Ainakin 90-luvulla leikkimökkejä tuntui olevan vähän kaikilla mutta ei siellä kyllä näkynyt leikkijöitä. Yhdellä kaverilla taidettiin leikkiä vähän leikkimökissä mutta se tyttö oli tosi tylsä, eikä omannut yhtään mielikuvitusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan