Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jotain ruokaa/makeista joka vain lähtee käsistä?

Vierailija
04.02.2017 |

Itse tykkään todella paljon näkkileivän syömisestä! Maussa ei aina ole kehuttavaa, jos ei ole juustoa tai kinkkua mutta niiden syöminen on silti hauskaa. Yksi kaverini tykkää todella kirpeiden karkkien syömisestä, mitä en kyllä itse yhtään ymmärrä D:

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia ootte? Itse jos söisin monta karkkipussia viikossa, painaisin ennen pitkää sata kiloa. Nuorempana (alle 30-vuotiaana) pystyin syömään mitä vaan mutta nyt 36-vuotiaana joutuu jo vahtaamaan syömisiä.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen, fasupalat menee kerralla. Siksi en ostakaan niitä juuri ikinä kotiin, en vaan pysty vastustamaan...

Itse en ainakaan syö montaa karkkipussillista joka viikko :D olen 172/54 kg, pidän kyllä herkuista,mutta herkuttelen ehkä joka toinen/kolmas viikko. Silloin ei oikeasti ole mitään väliä kuinka paljon syö ja mitä, mikään ei jää ns. vyötärölle, kun urheilee paljon ja ruokavalioon muuten kunnossa. Lisäksi herkkuja syötyäni ruokahaluni ei ole samanlainen kolmeen päivään eli kroppa automaattisesti tuntuu tavoittavan syötyjä herkkuja sillä, ettei oikein ole nälkä. Toimii ja tässä painossa on pystytty iät ja ajat sen kummempia murehtimatta terveisin herkkuja menee kevyesti iso sipsipussi, jäätelöä ja keksipaketti päälle, kun sille päälle sattuu :D

Tasoittavan* siis...

Vierailija
22/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, täälläkin tykätään rouskuvasta :D

ap

Varrasleipä (pyöreä näkkileipätyyppinen) voimariinilla/voilla ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunbergin toffeepalat. Onneksi niitä tuntui löytyvän vaan K-kaupoista ja nykyään ei näemmä sieltäkään (käytetään yleisimmin s-kauppaa, näitä piti lähteä erikseen ostamaan). Niitä meni pussillinen yhdeltä istumalta, jos jostain löysin.

Vierailija
24/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit

Oliivit

Etikkaiset jutut, kuten pickled eggs ja etikkaiset rice crackersit

Vierailija
25/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsit

Oliivit

Oi lääh! Etikkaiset rice crackersit! Mistä niitä saa?

Vierailija
26/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipsit

Oliivit

Oi lääh! Etikkaiset rice crackersit! Mistä niitä saa?

En tieda saako niita Suomesta, mutta merkiltaan ovat siis Peckish Rice Crackers ja makuna Salt & Vinegar. Syon naita siis paketillisen kerralla... helposti... Suosittelen ostamaan, jos kayt Englannissa. :)

Vierailija
27/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaruuat. Carbonara tai joku kermainen kanapasta... Kyllä, olen syönyt vatsani kipeäski noilla. Ja kyllä, olen reilusti ylipainoinen.

Hapankorppu voilla ja maksamakkaralla on toinen jonka kanssa BED iskee.

Vierailija
28/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö ja suklaakonvehdit. Ja sipsit. Ja muutkin karkit. Ja ruoka. Kaikki ruoka.

Vierailija
29/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mullakin meni sipsipussi hetkessä, nykyään maistuu ehkä kourallinen. Mulla on irtokarkit sellaisia, että aluksi ostan aivan liian ison pussin ja sitten tyhmänä vielä ahmin sen. Kovassa karkkinälässä voi mennä puolikin kiloa 🙈

Vierailija
30/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin ballerina keksipaketin yksin 2 päivässä.

Vierailija
31/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana mullakin meni sipsipussi hetkessä, nykyään maistuu ehkä kourallinen. Mulla on irtokarkit sellaisia, että aluksi ostan aivan liian ison pussin ja sitten tyhmänä vielä ahmin sen. Kovassa karkkinälässä voi mennä puolikin kiloa 🙈

Naurattaa, vai että kova karkkinälkä! Itse en alle kilon pussilla tee mitään, ja kyllä, sen voi suunnilleen yhdeltä istumalta syödä :D

Ja joo, muutenkin kaikki sipsit ja pastat on kyllä niin nam! Ja munakkaat, helposti menee se 4-6 munan munakas.

t. 169/54

Vierailija
32/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola-etikkasipsit

Vierailija
33/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut. Nimenomaan ne perinteiset "koukerot". En tiedä mitä ainetta niihin laitetaan, mutta itse en kerta kaikkiaan pysty lopettamaan syömistä ennen kuin pussi on tyhjä. Aivan järkyttävää. Vaikka ne haiseekin pahalle. Sanomattakin lienee selvää, että niitä paholaisen luomia keltaisia koukeroita ei meillä osteta kuin ehkä kerran vuodessa.  

Vierailija
34/37 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen valmistamat cannellonit.

Saisko reseptin?

En ole koskaan tehnyt itse mutta yhdessä ravintolassa Espoossa niitä saa torstaisin... olen vakioasiakas:)

Vierailija
35/37 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne on sellainen ruoka mitä en voi tehdä ellei oo tosi iso porukka syömässä että se menee kerralla kaikki. Koska syön siitä ähkyyn.

Ihan pieni pala vielä. No ihan vähän vielä. Mä otan nyt ihan pikkuisen vielä. No, mitä väliä, eihän tätä kovin usein tule syötyä...

Vierailija
36/37 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta, juustonaksut, tavalliset Taffelin poimusipsit, paahdettu paahtoleipä, näkkäri juustolla ja tomaatilla, koskenlaskijajuusto.

Vierailija
37/37 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee keitot käsistä - ei pysy millään.