Onko teillä jotain ruokaa/makeista joka vain lähtee käsistä?
Itse tykkään todella paljon näkkileivän syömisestä! Maussa ei aina ole kehuttavaa, jos ei ole juustoa tai kinkkua mutta niiden syöminen on silti hauskaa. Yksi kaverini tykkää todella kirpeiden karkkien syömisestä, mitä en kyllä itse yhtään ymmärrä D:
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jee, täälläkin tykätään rouskuvasta :D
ap
Varrasleipä (pyöreä näkkileipätyyppinen) voimariinilla/voilla ;P
Brunbergin toffeepalat. Onneksi niitä tuntui löytyvän vaan K-kaupoista ja nykyään ei näemmä sieltäkään (käytetään yleisimmin s-kauppaa, näitä piti lähteä erikseen ostamaan). Niitä meni pussillinen yhdeltä istumalta, jos jostain löysin.
Sipsit
Oliivit
Etikkaiset jutut, kuten pickled eggs ja etikkaiset rice crackersit
Vierailija kirjoitti:
Sipsit
Oliivit
Oi lääh! Etikkaiset rice crackersit! Mistä niitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit
Oliivit
Oi lääh! Etikkaiset rice crackersit! Mistä niitä saa?
En tieda saako niita Suomesta, mutta merkiltaan ovat siis Peckish Rice Crackers ja makuna Salt & Vinegar. Syon naita siis paketillisen kerralla... helposti... Suosittelen ostamaan, jos kayt Englannissa. :)
Pastaruuat. Carbonara tai joku kermainen kanapasta... Kyllä, olen syönyt vatsani kipeäski noilla. Ja kyllä, olen reilusti ylipainoinen.
Hapankorppu voilla ja maksamakkaralla on toinen jonka kanssa BED iskee.
Jäätelö ja suklaakonvehdit. Ja sipsit. Ja muutkin karkit. Ja ruoka. Kaikki ruoka.
Nuorempana mullakin meni sipsipussi hetkessä, nykyään maistuu ehkä kourallinen. Mulla on irtokarkit sellaisia, että aluksi ostan aivan liian ison pussin ja sitten tyhmänä vielä ahmin sen. Kovassa karkkinälässä voi mennä puolikin kiloa 🙈
söin ballerina keksipaketin yksin 2 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana mullakin meni sipsipussi hetkessä, nykyään maistuu ehkä kourallinen. Mulla on irtokarkit sellaisia, että aluksi ostan aivan liian ison pussin ja sitten tyhmänä vielä ahmin sen. Kovassa karkkinälässä voi mennä puolikin kiloa 🙈
Naurattaa, vai että kova karkkinälkä! Itse en alle kilon pussilla tee mitään, ja kyllä, sen voi suunnilleen yhdeltä istumalta syödä :D
Ja joo, muutenkin kaikki sipsit ja pastat on kyllä niin nam! Ja munakkaat, helposti menee se 4-6 munan munakas.
t. 169/54
Juustonaksut. Nimenomaan ne perinteiset "koukerot". En tiedä mitä ainetta niihin laitetaan, mutta itse en kerta kaikkiaan pysty lopettamaan syömistä ennen kuin pussi on tyhjä. Aivan järkyttävää. Vaikka ne haiseekin pahalle. Sanomattakin lienee selvää, että niitä paholaisen luomia keltaisia koukeroita ei meillä osteta kuin ehkä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen valmistamat cannellonit.
Saisko reseptin?
En ole koskaan tehnyt itse mutta yhdessä ravintolassa Espoossa niitä saa torstaisin... olen vakioasiakas:)
Lasagne on sellainen ruoka mitä en voi tehdä ellei oo tosi iso porukka syömässä että se menee kerralla kaikki. Koska syön siitä ähkyyn.
Ihan pieni pala vielä. No ihan vähän vielä. Mä otan nyt ihan pikkuisen vielä. No, mitä väliä, eihän tätä kovin usein tule syötyä...
Pasta, juustonaksut, tavalliset Taffelin poimusipsit, paahdettu paahtoleipä, näkkäri juustolla ja tomaatilla, koskenlaskijajuusto.
Mulla lähtee keitot käsistä - ei pysy millään.
Tasoittavan* siis...