Mahdottomat ihastukset vertaistukiketju
Olen ihastunut varattuun mieheen. Mitään flirttailua kummempaa ei ole tapahtunut, mutta koen kauheasti syyllisyyttä. Toivon tämän tunteen menevän pian ohi.
Muita, joilla on mahdottomia ihastuksia? Kuinka päästä tällaisista tunteista eroon?
Ap
Kommentit (2)
Mä oon ihastunut mieheen joka on ihan eri liigassa. Se on mua reilut 10 v. vanhempi (yli 50) pitkään uraa tehnyt samassa firmassa edeten oman alansa asiantuntijana, vakaassa taloudellisessa tilanteessa ja pari kertaa naimisissakin ollut. Mulla työura junnaa pätkätyötä toisen perään, ihan ok tilanne mutta en koe riittäväni. Tunnetaan, ollaan liikuttu samoissa piireissä.
Aikanaan ennen sen toista avioliittoa se kertoi olevansa kiinnostunut musta. Mä olin silloin vakavassa suhteessa, naimisiin en oo mennyt enkä aiokaan. Mutta kaipaisin pokkaa kysyä tältä mieheltä voisiko se kuvitella mua enää missään mielessä. Sydän murtuu kun en vaan uskalla. Tätä on nyt jatkunut about vuoden, onneksi ei enää nähdä kovin usein. Toisaalta taas, jos nähtäisiin voisin saada asiaan jotain selkoa.
Olen ihastunut lähes päivälleen 20 vuotta nuorempaan mieheen, hän on 31 ja itse täytin juuri 51. Mies ei ole varattu, mutta itse olen... Ihastusta on kestänyt puolitoista vuotta, ja viimeksi ollaan nähty syyskuussa ihan sattumalta keskellä katua, mutta en vain saa häntä mielestäni.