Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naiset on pitkälettisestä miehestä, kenellä on tiukat farkut ja bootsit?

Vierailija
04.02.2017 |

Mitä mieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ulkoasu aiheuttaa väkisin epämiellyttäviä ennakkoluuloja. En ilahtuisi, jos tyttäreni taluttaisi kuvauksen kaltaisen vävykandidaatin näytille.

Vierailija
22/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ulkoasu aiheuttaa väkisin epämiellyttäviä ennakkoluuloja. En ilahtuisi, jos tyttäreni taluttaisi kuvauksen kaltaisen vävykandidaatin näytille.

Vaimosi voisi ilahtua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Monroe on kyllä omalla tavallaan aika hot. Vaikken muuten kyseisen sorti miehistä innostukaan. Tai siis, kuvitelkaa minut ylipainoinen hobitti jonkun Monroen kaltaisen miehen viereen :D :D Johan se uppois mun syliin.

Vierailija
24/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kuivuu ja nännit vetäytyvät sisäänpäin.

Vierailija
25/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitkät hiukset sopii ainoastaan hoikille ja asennemiehille. Jollain nynnyllä lihavalla miehellä ponihäntä, niin ei helvetti sitä myötähäpeää! Tai joku hippi. Mut semmonen hoikka rokkarin näkönen kundi buutsit jalassa saa ainaskin mun pimpin märäksi!!

Vierailija
26/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää tukkaa ei ainakaan kannata pitää. Leikkautin pitkän tukan eilen ananastukaksi ja kotiin palattuani tyttöystäväni ujosteli seuraani hetken aikaa. Illemmalla hän sanoi "Kyllä tiesin että olet hyvännäköinen, mutta en tiennyt, että NOIN hyvännäköinen".

Vierailija
27/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät tuuheat (kiharat) hiukset komistaa miehen kuin miehen! Myös siisti parta (ei siis risukasa) on aina plussaa!

N31

Vierailija
28/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri näin yhden kuvauksen mukaisen herkun. Hän oli mp-messuilla soittamassa Remun ja hurriganesin kanssa.

Vierailija
29/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mutta vituttaa sellaset miehet, jotka käyttää interrogatiivipronomineja relatiivipronominien sijaan.

Vierailija
30/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät tuuheat (kiharat) hiukset komistaa miehen kuin miehen! Myös siisti parta (ei siis risukasa) on aina plussaa!

N31

Mulla on semmonen kihara heviletti puolen selän yli:)

Vierailija
31/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela. Hyi! Ruma juntti. Tirsk.

Vierailija
32/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että siinä on pitkähiuksinen mies jolla on tiukat housutja buutsit.

Mitä ap tässä hakee? Mitä mieltä siis mistä? Pitääkö jokaisesta vastaantulevasta ihmisestä keksiä jokin mielipide?

Vierailija
33/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.2017. Pitkä"lettinen".Jämähtänyt 70-80 luvulle. Juntti. Anssi Kela tyyli. Tirsk.

Vierailija
34/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli? ts.jämähtäny jonnekin hamaan menneisyyteen

Vierailija
35/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off!

Vierailija
36/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen mun rakastaja. Bootseja hänellä ei ole, mutta istuvat farkut löytyy ja tykkään katella häntä niissä samoin kuin tykkään hänen ponnaristaan.

Vierailija
37/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä puliukkoja näkee ostarilla. Pitkät liehuhiukset, 80-luvun nahkatakit ja farkut jalassa. Asenne kuin euroopan omistajilla. Sossun elättejä, kaljakännissä sossun maksupäivinä.

Vierailija
38/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, mies pitkällä, hyvinhoidetulla (ja kohtuu paksulla) tukalla on kyllä upea. Olen tavannut monta miestä, joiden hiuksille saa olla naisena hyvin kateellinen.

Vierailija
39/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että, mies pitkällä, hyvinhoidetulla (ja kohtuu paksulla) tukalla on kyllä upea. Olen tavannut monta miestä, joiden hiuksille saa olla naisena hyvin kateellinen.

Oon niin samaa mieltä, mitä ne käyttää hiuksiinsa 😳? Mä oon melkein kaikkea omaan päähän kokeillut mutta ei vaan onnistu.