Mitä mieltä naiset on pitkälettisestä miehestä, kenellä on tiukat farkut ja bootsit?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ulkoasu aiheuttaa väkisin epämiellyttäviä ennakkoluuloja. En ilahtuisi, jos tyttäreni taluttaisi kuvauksen kaltaisen vävykandidaatin näytille.
Vaimosi voisi ilahtua:)
Mike Monroe on kyllä omalla tavallaan aika hot. Vaikken muuten kyseisen sorti miehistä innostukaan. Tai siis, kuvitelkaa minut ylipainoinen hobitti jonkun Monroen kaltaisen miehen viereen :D :D Johan se uppois mun syliin.
Pillu kuivuu ja nännit vetäytyvät sisäänpäin.
No pitkät hiukset sopii ainoastaan hoikille ja asennemiehille. Jollain nynnyllä lihavalla miehellä ponihäntä, niin ei helvetti sitä myötähäpeää! Tai joku hippi. Mut semmonen hoikka rokkarin näkönen kundi buutsit jalassa saa ainaskin mun pimpin märäksi!!
Pitkää tukkaa ei ainakaan kannata pitää. Leikkautin pitkän tukan eilen ananastukaksi ja kotiin palattuani tyttöystäväni ujosteli seuraani hetken aikaa. Illemmalla hän sanoi "Kyllä tiesin että olet hyvännäköinen, mutta en tiennyt, että NOIN hyvännäköinen".
Pitkät tuuheat (kiharat) hiukset komistaa miehen kuin miehen! Myös siisti parta (ei siis risukasa) on aina plussaa!
N31
Tänään juuri näin yhden kuvauksen mukaisen herkun. Hän oli mp-messuilla soittamassa Remun ja hurriganesin kanssa.
En mitään. Mutta vituttaa sellaset miehet, jotka käyttää interrogatiivipronomineja relatiivipronominien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät tuuheat (kiharat) hiukset komistaa miehen kuin miehen! Myös siisti parta (ei siis risukasa) on aina plussaa!
N31
Mulla on semmonen kihara heviletti puolen selän yli:)
Anssi Kela. Hyi! Ruma juntti. Tirsk.
Olen sitä mieltä, että siinä on pitkähiuksinen mies jolla on tiukat housutja buutsit.
Mitä ap tässä hakee? Mitä mieltä siis mistä? Pitääkö jokaisesta vastaantulevasta ihmisestä keksiä jokin mielipide?
V.2017. Pitkä"lettinen".Jämähtänyt 70-80 luvulle. Juntti. Anssi Kela tyyli. Tirsk.
Ja ikä oli? ts.jämähtäny jonnekin hamaan menneisyyteen
Mulle tulee mieleen mun rakastaja. Bootseja hänellä ei ole, mutta istuvat farkut löytyy ja tykkään katella häntä niissä samoin kuin tykkään hänen ponnaristaan.
Näitä puliukkoja näkee ostarilla. Pitkät liehuhiukset, 80-luvun nahkatakit ja farkut jalassa. Asenne kuin euroopan omistajilla. Sossun elättejä, kaljakännissä sossun maksupäivinä.
Oi että, mies pitkällä, hyvinhoidetulla (ja kohtuu paksulla) tukalla on kyllä upea. Olen tavannut monta miestä, joiden hiuksille saa olla naisena hyvin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oi että, mies pitkällä, hyvinhoidetulla (ja kohtuu paksulla) tukalla on kyllä upea. Olen tavannut monta miestä, joiden hiuksille saa olla naisena hyvin kateellinen.
Oon niin samaa mieltä, mitä ne käyttää hiuksiinsa 😳? Mä oon melkein kaikkea omaan päähän kokeillut mutta ei vaan onnistu.
Tuollainen ulkoasu aiheuttaa väkisin epämiellyttäviä ennakkoluuloja. En ilahtuisi, jos tyttäreni taluttaisi kuvauksen kaltaisen vävykandidaatin näytille.