Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen tekemä treffipyyntö turha

Vierailija
04.02.2017 |

Älkää tuomitko vaikka tämä on taas tätä pohdintaa siitä, haluaako ns. "hyvätasoinen" mies saalistaa vai meneekö aloitteellisesta naisesta maku.

Tapasin joku aika sitten baarissa miehen. Hän itse pyysi minulta yhteystietoni. En oikein päässyt selvyyteen siitä, oliko hakemassa vain yhden illan seuraa ja kysyikö vain kohteliaisuuttaan yhteystietoni. Kerroin joka tapauksessa etten ole itse hakemassa satunnaista seksiseuraa ja erotessamme mies sanoi että tavataan sitten myöhemmin uudestaan.

Yllätys, miehestä ei kuulunut mitään. Laitoin sitten muutaman päivän jälkeen itse lyhyen viestin ja kiitin kivasta juttuseurasta. Meni muutama päivä viestiin, jossa mies kiitti samoin. Siinä ei kuitenkaan ehdotettu mitään.

Eikö nyt olekin niin, että homma on osaltamme taputeltu? En ollut tarpeeksi kiinnostava jotta mies olisi itse vaivautunut kyselemään kuulumisia. En oikeastaan baarissa millään tavalla viestittänyt olevani erityisen kiinnostunut, jälkikäteen vain mietin että olipas oikeastaan harvinaisen hauskan tuntuinen tapaus. Olisin siis ehdottomasti halunnut nähdä uudestaankin.

Äh, vahvistakaahan nyt minulle (vaikka isoilla kirjaimilla) se, että HAUSKANNÄKÖINEN, AKTIIVINEN JA TERVEEN ITSELUOTTAMUKSEN OMAAVA MIES TEKEE MIELELLÄÄN ITSE SELKEÄN ALOITTEEN.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka tekee aloitteen, kun se oikea tukee kohdalle.

Vierailija
2/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on selkeästi taputeltu, älä kiusaa itseäsi turhaan jossittelemalla yhtään enempää. Mies ei ottanut oma-aloitteisesti yhteyttä, vastasi viestiisi viiveellä eikä ehdottanut mitään. Tuosta ei pysty millään vääntämään minkäänlaista mielenkiintoa hänen taholtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut sulle, olit rohkea. Harmi ettei miestä tällä kertaa kiinnostanut. Sinä ansaitset ja saat vielä hyvän miehen.  

Vierailija
4/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, vahvistakaahan nyt minulle (vaikka isoilla kirjaimilla) se, että HAUSKANNÄKÖINEN, AKTIIVINEN JA TERVEEN ITSELUOTTAMUKSEN OMAAVA MIES TEKEE MIELELLÄÄN ITSE SELKEÄN ALOITTEEN.

Kyllä osa heistä saattaa jättää aloitteen tekemättä koska kokevat saavansa enemmän irti suhteesta jos se on alkanut naisen aloitteesta (toisin sanoen, on kiihottavaa kun nainen on ollut se aktiivisempi osapuoli ja halunnut miestä niin paljon että on jopa aloitteen tehnyt).

Ja se, että kuinka monella miehellä on tänä päivänä sitä itseluottamusta niin paljon että uskaltavat tehdä sen aloitteen......sekin on asia erikseen.

-mies

Vierailija
5/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja jatkaa... Minulla siis on kokemusta siitä, että kaikki tekemäni aloitteet yhtä pitkäaikaista miesystävääni lukuunottamatta ovat olleet turhia. Aloitteita tulee vain aika vähän tehtyä koska harvasta miehestä kiinnostun.

Miesmakuni siis valitettavasti on itsevarma ja seksuaalinen tyyppi, jolle seuran hakeminen ei ole vaikeaa. Tuntuu että ne aloitteita naisilta toivovat tapaukset ovat ihan toinen kategoria.

Olen itsekin oikein kivannäköinen ja useat miehet ovat sanoneet saaneensa minusta alkuun kylmän ja kovan vaikutelman. Pohjimmiltani olen tosi herkkä ja  tietynlainen kova ulkokuori on osittain sitäkin varten, että aivan kaikki eivät minua edes uskaltaisi lähestyä. Treffipyyntöihin/ihastumisiin törmää ihan kiusaksi asti jos normiarjessaan miehille hymyilee liikaa.

Vierailija
6/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jatkaa... Minulla siis on kokemusta siitä, että kaikki tekemäni aloitteet yhtä pitkäaikaista miesystävääni lukuunottamatta ovat olleet turhia.

Noh, ei se ole mitään ruusuilla tanssimista täällä vastapuolellakaan.

Vierailija kirjoitti:

Miesmakuni siis valitettavasti on itsevarma ja seksuaalinen tyyppi, jolle seuran hakeminen ei ole vaikeaa. Tuntuu että ne aloitteita naisilta toivovat tapaukset ovat ihan toinen kategoria.

Olen itsekin oikein kivannäköinen ja useat miehet ovat sanoneet saaneensa minusta alkuun kylmän ja kovan vaikutelman. Pohjimmiltani olen tosi herkkä ja  tietynlainen kova ulkokuori on osittain sitäkin varten, että aivan kaikki eivät minua edes uskaltaisi lähestyä. Treffipyyntöihin/ihastumisiin törmää ihan kiusaksi asti jos normiarjessaan miehille hymyilee liikaa.

Sulla on vaatimukset korkealla, ja sen aiheuttama taakka on vain kannettava. Kukaan ei tietenkään halua laskea rimaansa, eikä sitä kannatakaan jos objektiivisesti osaa tuntea itsensä arvokkaaksi. Jos haluat saada tuloksia on sinun myös tehtävä töitä ja varauduttava pettymyksiin.

Vierailija
7/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joten en tiedä, onko mielipiteelläni merkitystä. Itselläni kuitenkin lähes kaikki suhteet ja säädöt ovat alkaneet omasta aloitteestani. En jää odottelemaan, jos olen jostakusta kiinnostunut. Välillä on tietty tullut pakkeja, mutta ne pitää vain kestää. Ainakin oman kokemukseni mukaan miehiä kiinnostavat myös aloitteelliset naiset. Tuskinpa nyt kenenkään miehen mielenkiintoa tappaa se, jos kivannäköinen nainen ilmaisee kiinnostuksensa, päinvastoin. Tuo kyseinen mies saattoi saada vaikutelman, että et ollut kiinnostunut. Ehkä hän ei sen takia yrittänyt enää mitään jälkeenpäin. Jos olet rohkea, pyydä hänet ulos. Mitä siinä häviät? Jos miestä ei kiinnosta, niin tuskinpa häneen enää missään törmäät, joten se siitä. 

Vierailija
8/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mie on hauskannäköinen aktiivinen , terveen sekä itseluottamuksen omaavaa että pla -pla.. niin miksei hän voisi olla myös tasa-arvon kannattaja? - Hän piti sinua kivana seurana, mutta empi kuitenkin kohdallasi hieman ja ajatteli, että sinä otat sitten uuudemmankin kerran yhteydessä jos haluat olla hänen kanssaan tekemisissä enemmän; hänellä kyllä riittää muitakin ottajia. - Ja vallankaan kun et jo aiemmin osoittanut miestä kohtaan, mitään erityisen suurta mielenkiintoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi