Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ehkäisyä käytitte synnytyksen jälkeen, täysimetyksen aikana?
17.03.2006 |
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ettekö te ymmärrä että ne hormonit imeytyy siitä maidosta suoraan teidän lapseen? eipä tarvii ihmetellä jos ei pääse mummoksi koskaan!
En mitään. Kuukautisetkin tulivat ensi kerran vasta kaksi/kolme kuukautta imettämisen lopettamisesta.
Alue: Aihe vapaa
Lapsettomuustausta riittää.