Lyhyet naiset
Kommentit (35)
Varsinkin teininä kun olin vielä todella siro sain jatkuvasti kuulla jotain urputtamista, lähinnä toisilta naisilta. Useimmat kyllä osaavat pitää turpansa kiinni jos ei ulkonäkö miellytä. Ja tietenkään nyt yli kolmekymppisenä ei haittaa että ikä arvioidaan aina alaspäin kun olen edelleen hoikka. Osalle miehistä pituuteni tuntuu olevan melko yhdentekevä, osalle taas selvästi turn on kun mahdun pienemmänkin miehen syliin, minua on helppo kantaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lyhyt ja läski aivan varmasti saa negatiiviista palauteta. Lyhyt ja siro ei ehkä.
Höpsistä! Tee vaikka se perinteinen av:n suosittelema Prisma-testi. Lyhyillä ja ylipainoisilla naisilla on hyvin usein vieressään miehet ja nämä naiset ovat oikein hyväntuulisen ja itsevarman näköisiä. Harvoin he ovat mitään harmaan hiirulaisen näköisiä, vaan selkä suorassa seisovia ihmisiä, joille ei kettuilla. Tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin teininä kun olin vielä todella siro sain jatkuvasti kuulla jotain urputtamista, lähinnä toisilta naisilta. Useimmat kyllä osaavat pitää turpansa kiinni jos ei ulkonäkö miellytä. Ja tietenkään nyt yli kolmekymppisenä ei haittaa että ikä arvioidaan aina alaspäin kun olen edelleen hoikka. Osalle miehistä pituuteni tuntuu olevan melko yhdentekevä, osalle taas selvästi turn on kun mahdun pienemmänkin miehen syliin, minua on helppo kantaa jne.
Miksi miehen pitäisi kantaa lyhyttä kolmekymppistä naista?
Siro petite-nainen kelpaisi kyllä 😍
En ole ikinä saanut kuulla pituudestani mitään negatiivista. Joku joskus toteaa, että oijoi kun olet pieni, mutta en mä mielestäni edes ole poikkeuksellisen lyhyt, 158cm kuitenkin on pituutta.
Alle 150cm mielestäni on jo tosi lyhyt, mutta ehkä mä sitten olen sokea omalle lyhyydelleni :D
Ehkä se sitten johtuu naamasta, että minä kuulen. Olen kyllä todella siro muutenkin.
T. N27 153cm.
Minä olen hyvin lyhyt, pieni nainen. Mieheni on seksuaalisesti aivan hulluna minuun vielä yli 10 vuoden avioliiton ja lasten jälkeen. Mustasukkainen jopa. Kertoo, että tunnun parhaimmalta naiselta (itse olen kokematon, joten en pysty vertaamaan) seksissä, kaikkiin muihin naisiin verrattuna. En kyllä tiedä onko se persoonakysymys vai liittyykö pienuuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainenhan on parhautta. Mitä lyhempi, sen parempi. No ehkei sentään alle 140 senttinen. Mutta lipputankojen päälle en perusta.
t: mies 184 cm
Hyvä yritys. Joku hukkapätkä siellä esiintyy miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi kantaa lyhyttä kolmekymppistä naista?
Monet miehet kantaa pieniä naisia sylissään, ehkä se on joku suojeluvaisto. Tätä tapahtuu vain kotona ei kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainenhan on parhautta. Mitä lyhempi, sen parempi. No ehkei sentään alle 140 senttinen. Mutta lipputankojen päälle en perusta.
Mistä moinen katkeruus lyhyitä ja siroja naisia kohtaan? Pitkät naiset ei yksinkertaisesti kykene sulattamaan pieniä naisia, ehkä sen takia että meillä käy parempi flaksi kuin teillä ;)
En ole vielä törmännyt pitkään mieheen joka ei haluaisi alkaa seurustelemaan yhden panon jälkeen. Meissä pienissä naisissa on sitä jotakin.
Siksi kysyn taas uudestaan pitkiltä uroksilta: Miksi pieni nainen on aivan ykkösjuttu teille?
On vaikeampaa herättää lyhyen miehen mielenkiinto kuin pitkän miehen mielenkiinto, ehkä lyhyt nainen korostaa miehen lyhyyttä, onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen katkeruus lyhyitä ja siroja naisia kohtaan? Pitkät naiset ei yksinkertaisesti kykene sulattamaan pieniä naisia, ehkä sen takia että meillä käy parempi flaksi kuin teillä ;)
En ole vielä törmännyt pitkään mieheen joka ei haluaisi alkaa seurustelemaan yhden panon jälkeen. Meissä pienissä naisissa on sitä jotakin.
Siksi kysyn taas uudestaan pitkiltä uroksilta: Miksi pieni nainen on aivan ykkösjuttu teille?
On vaikeampaa herättää lyhyen miehen mielenkiinto kuin pitkän miehen mielenkiinto, ehkä lyhyt nainen korostaa miehen lyhyyttä, onko näin?
Oletko itse kiinnostuneempi lyhyistä vai pitkistä miehistä? Voisiko se vaikuttaa vuorovaikutukseesi vastakkaisen sukupuolen kanssa?
On myös enemmän kuin mahdollista että pitkä mies tuntee itsensä itsevarmemmaksi keskustellessaan lyhyen naisen kanssa kuin pitkän, ja tämä johtaa mieltymykseen lähestyä lyhyempiä naisia keskustelu/iskemiskumppaniksi.
Niin, lyhyys ei alenna naisen tasoa samalla tavalla kuin miesten.
Kyllä kaunis ja siro 155cm nainen on aina halutumpi kuin tavallisen näköinen 175cm nainen. Pitkät alusvaatemallit onkin sitten ihan eri asia.
Jos on lyhyt ja läski aivan varmasti saa negatiiviista palauteta. Lyhyt ja siro ei ehkä.