Miksi tytöt on kiinnostuneita vain jännäpojista? t. kilttipoika
Kommentit (7)
Itse miehenä luulen asian johtuvan siitä että kiltti käytös voi vaikuttaa heikolta. Nainen jostain syystä kiinnostuu eniten miehestä joka on itsevarma/aggressiivinen eli tyypillinen jännämies, kaipa se nainen luulee saavansa parempaa suojelua sellaiselta.
Yleensäkin naista kiinnostaa status/valta/rohkeus ja kiltillä miehellä on näitä ominaisuuksia vähemmän.
Ei auta muu kuin ryhtyä jännämieheksi, naisten klooniarmeijaa ei niin vain muuteta.
Jännämies vaikuttaa elämää suuremmalta ja saa naisen tuntemaan itsensä arvokkaaksi ja tärkeäksi.Lopulta kuitenkin jännämies on suuri pettymys ja naisella kestää ikuisuus hyväksyä,että jännämies ei ole enään hänestä ensisijaisesti kiinnostunut vaan lukuisista muista naisista.Lopulta nainen valitsee puolisokseen kilttimiehen,jonka kanssa perustaa sen perusperheen=rivitalo,auto ,2 lasta ja koira.Aina välillä nainen kuitenkin haaveilee yhä jännämiehestä.Elämän kiertokulku.
Välillä on silmä mustana mutta jännämiehen kanssa elämä ei ole koskaan tylsää. Naiset hakevat jännyyttä elämään.
Niin, kannattaisiko vaihtaa hame housuihin.
Ai, miehiäkö on vain kahdenlaisia? Jänniä ja tylsiä? No mikähän tää mun oma on?
Hän on itsevarma, mutta minut huomioiva, hänellä ei todellakaan ole mitään statusta tai valtaa tai edes työpaikkaa. Mutta silti hän on mielestäni jännä omalla tavallaan, ei tosiaankaan mikään vässykkä. Mutta ei, hän ei edes juo alkoholia eikä hakkaa minua tai ketään muutakaan. Hän ei ikinä kirjoittele keskustelupalstoilla aloituksia siitä että kuinka hän olisi kiltti ja kuinka hänen pitäisi muuttua jännittäväksi.
Miksi kategorisoitte ihmiset niin mustavalkoisesti? Aina kun luen näitä miesten valituksia (ja naistenkin) niin ihmettelen että kuinka vähän nää tyypit lopulta on muiden kanssa tekemisissä ja oikeaa elämää viettää? Tai miten vähän heillä on järkeä ylipäätään kun uskoo että ihmisiä on vaikka vain kymmenen eri tyyppiä tms.. tai kuinka vähän heillä on kykyä katsoa itseään ja muita kolmannesta persoonastaan, nähdä itsessä vaikka myös niitä huonojakin piirteitä eikä aina syyttää jotain muuta omasta huonosta olostaan "nokun ne rikkaat/köyhät/naiset/miehet/politiikot/äidit/isät/lapset/anopit... jne pilasivat elämäni". Just joo.
Ap:sta tulee vain fiilis että hän on hyvin piiloagressiivinen nössö joka taitaa oikeasti olla miehiinpäin. En yllättyisi vaikka asuisi vielä mamman helmoissa..
se että muutama ihminen täällä netissä jaksaa höpöttää kilttimiehistä/jännämiehistä ja muita kummallisista termeistä joka päivä niin kertoo vain sen, että haluatte löytää jonkun syyn sille miksi ette löydä kumppania, helpointa on olla populisti ja yksinkertaistaa asiat, jolloin voi syyttää näitä lokeroita. Tsadaa! Minussa ei ole mitään parannettavaa, olen täydellinen, mutta olen vain uhri koska naisetkin tykkäävät vain jännämiehistä!
35v poika?