Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio yrittää saada toista lasta, jos en saa sektiota

Vierailija
04.02.2017 |

En halua revetä alapäästäni enää ikinä, enkä jännätä sitä mahdanko tällä kertaa revetä peräsuoleen asti vai kenties meneekö virtsaputken puolelle. Enkä halua lisää laskeumia. Joten saa jäädä lapsenteko yhteen, jos ja kun en sektioon saa lupaa. Olkoon sektion riskit miten suuret vain, en kestä enää sitä henkistä ja fyysistä tuskaa, jota alateitse synnyttäminen tuottaa.

Lapsi on minulle kuitenkin rakkain maailmassa, enkä kadu synnytystä. En vain halua kokea sitä koskaan uudestaan.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en lapsia tee jos en saa sektiolupaa jo ennen raskautta.

Vierailija
62/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka syntyi alateitse kuolleena. Kolme seuraavaa pelkosektiolla elävinä. Varmaan se eka sai sen kaiken vitun suolistoflooran mutta mitä hyötyä siitä sille oli kun syntyi kuolleena?

Suomessa liioitellaan riskejä. Muualla maailmassa valtaosa syntyy sektiolla. Missä siellä on riskit? Toipuminen on kamalaa, kun siitä pelotellaan. Minä halusin itse sektiot ja suhtauduin positiivisesti eikä toipuminen ollut ollenkaan kamalaa. En tarvinnut edes särkylääkkeitä. Kolmen viikon kuluttua saatoin kysyä, että mikä leikkaus, onko minulle tehty jokin leikkaus. Lääkäreiden mielestä vastaus oli väärä, kun ilmoitin sektion paremmaksi vaihtoehdoksi. En kai niitä muuten olisi halunnut lisää? Alatien vuoksi jouduin käymään vielä yli 6v myöhemmin psykologilla. Lääkäreiden mielestä minulle ei pitänyt jäädä alatiestä mitään traumaa. Jaa - kyllä vituttaa nää kommentit "kyllä sen kivun kestää, kun tietää minkä palkinnon saa". Minne voi valittaa kun palkinto jää saamatta?

Siitä suolistofloorasta ei ole myöskään paljon iloa, jos synnytyksessä tulee neliraajahalvaus.

Kuten joku jo totesi: toivottavasti syntyvyys laskee edelleen, niin tämäkin näkökulma on pakko ottaa huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei Helsingissä vuonna 2016 ollut pienintäkään vaikeutta saada sektiota. Kerroin neuvolassa, että ensimmäinen (imukuppi) synnytys oli traumaattinen ja nyt tokalla kerralla haluan sektion. Sain lähetteen pelkopolille, jossa kerroin rauhallisesti samat asiat. Minulle sanottiin että selvä, ja sain sektion ilman sen kummempaa selvittelyä. Neuvolapsykologilla kävin juttelemassa edellisen synnytyksen aiheuttamasta pelosta, ja sekin oli ihan jees. Sektiolla synnyttäminen oli epämiellyttävää, mutta ei kivuliasta eikä kaoottista, ja se riitti munulle. Vauva sai 10 akbar-pistettä ja itse olin jo seuraavana päivänä jalkeilla ja imetin. Tsemppiä! :)

Onko Helsinki niin islamisoitunut, että jo vastasyntyneille annetaan akbar-pisteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä