Kuukautiset ja seksi
Onko normaalia että miestäni ällöttää kuukautiseni niin paljon että ei pane minua sillon? Minulla tosin on hyvin runsaat kuukautiset mutta silti mielestäni seksiä pitäisi olla. Miten te muut? Onko seksiä kuukautisten aikan?
Kommentit (5)
Minä haluan seksiä joka päivä. Ja kyllä minulla ja miehelläni hyvin seksiä on muuten (paitsi menkkojen aikaan) ap
Ap hei! Nyt valoja tauluun! Seksi kuukautisten aikaa ei ole terveellistä ensinäkään. Aivan tajuton tulehdusriski on olemassa kun harrastaa seksiä kuukautisten aikaan.
Suuri osa miehistä tutkitusti pelkää verta, menevät helposti jopa tajuttomaksi nähdessään verta. Siedätyshoito varmaan auttaisi. Seksi on mukava lääke menkkajomotuksiin, enkä ole koskaan mitään tulehdusta saanut.
Rekkamies ajaa säällä kuin säällä. Mutta olisiko tässä tapauksessa avuksi kuukautissieni? Sen kanssa voi kuulemma harrastaa seksiä niin ettei mies välttämättä edes huomaa. Vaikka kuukautiset ovat runsaat, niin luulisi että kuukautissieni pidättelisi veritulvaa yhden seksisession ajan.
Hanki siis itsellesi kuukautissieniä, pese alapää huolellisesti verestä ja laita sieni paikalleen. Ja sitten miehen kimppuun vaatimaan hyviä kyytejä.
Miksi ihmeessä seksiä PITÄISI olla, jos toinen ei sitä halua?