Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkailijat! Onko vielä joku Suomen kolkka näkemättä?

Vierailija
03.02.2017 |

Itse en ole koskaan käynyt Kainuussa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko

Vierailija
2/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanko

Ja Iin Vanha hamina kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa olisi päästä saaristoon joskus.

Vierailija
4/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on monta kolkkaa käymättä ja näkemättä. Oon jonkun verran Suomessa matkailua tehnyt mutta sitten on vielä paikkoja joissa voisi käydä ja myös jossain kaupungeissa joissa on jo käynyt on silti paikkoja joissa ei o käynyt ja joissa voisi käydä. Lappeenranta, Savonlinna, Oulu, Rovaniemellä oon käyny mutta voisihan sitä uudestaan lähteä ja muutenkin sielläpäin, joitakin muita kaupunkeja ja kuntia, Haminassa en o käyny enkä Haminassapäinkään.

Vierailija
5/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanko

Ja Iin Vanha hamina kiinnostaa.

Se on kymmenessä minuutissa nähty, jos riittävän hitaasti ajat läpi.

Vierailija
6/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, tätä täytyy miettiä. Ihan Itä-Lapissa en ole käynyt vielä. Toki kaupunkeja aika paljon käymättä vielä ja joka maakunnassa on noita käymättömiä kolkkia.

Vierailija
7/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jokaisessa maanosassa ja Euroopassa jokaisessa valtiossa ja vieraillut kaikilla itsehallintoalueilla Grönlannista Färsaarille ja Ahvenanmaalle, myös minivaltiot Liechtensteinista Vatikaaniin on nähty. 

Suomi on niin järkyttävän kallis maa matkailijalle, etten ole nähnyt Suomesta kuin murto-osan, vaikka asun täällä ja olen syntyperäinen suomalainen. Asun Helsingissä ja olen käynyt Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Vaasassa ja Rovaniemellä. Sekä toki tässä lähiympäryskunnissa Porvoosta Tuusulaan ihan pyörälenkeillä, mutta muuten on Suomi "nähty" vain auton tai junan ikkunasta matkalla johonkin. En ole esim. koskaan käynyt Lappeenrannassa tai Sodankylässä. 

Suomi ei kiinnosta matkailumaana yhtään ja vain syy on vain ja ainoastaan rahassa. En todellakaan maksa sataa euroa kämäisestä hotelliyöstä jossain Kuusamossa. Enkä ole edes mikään köyhä!

Vierailija
8/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta saakka olen paljon matkustanut myös Suomessa.

Hanko minullakin on sellaisista äkkiä mieleentulevista , paljon kehutuista kohteista näkemättä.

Toki varmasti paljon muitakin mielenkiintoisia kohteita.

Vierailija
9/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla kaikki on nähty. Äkkiseltään näkemättä jotkut Hyvinkää, Mikkeli ja Raasepori. En tiedä onko näkemisen arvoisia. Ehkä joku täällä tietää joko tosissaan tai leikillään.

Vierailija
10/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt jokaisessa maanosassa ja Euroopassa jokaisessa valtiossa ja vieraillut kaikilla itsehallintoalueilla Grönlannista Färsaarille ja Ahvenanmaalle, myös minivaltiot Liechtensteinista Vatikaaniin on nähty. 

Suomi on niin järkyttävän kallis maa matkailijalle, etten ole nähnyt Suomesta kuin murto-osan, vaikka asun täällä ja olen syntyperäinen suomalainen. Asun Helsingissä ja olen käynyt Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Vaasassa ja Rovaniemellä. Sekä toki tässä lähiympäryskunnissa Porvoosta Tuusulaan ihan pyörälenkeillä, mutta muuten on Suomi "nähty" vain auton tai junan ikkunasta matkalla johonkin. En ole esim. koskaan käynyt Lappeenrannassa tai Sodankylässä. 

Suomi ei kiinnosta matkailumaana yhtään ja vain syy on vain ja ainoastaan rahassa. En todellakaan maksa sataa euroa kämäisestä hotelliyöstä jossain Kuusamossa. Enkä ole edes mikään köyhä!

Vatikaanin matkailuhan se ilmaista onkin ja parilla kympillä yöpyy Roomassa, hyvässä hotellissa. Myös Ahvenanmaa on kuuluisa halvoista hinnoistaan. Jos lähtee Pohjoisen reissulle niin kuka valopää yöpyy hotellissa? Se on niin vaikeaa kuin itse siitä teet.

Vierailija
11/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaa väliltä Vaasa-Oulu. Jotenkin vaan on sellainen mielikuva, että siellä on pelkkää peltoa ja latoa, ja metsätön tasamaa, vaikka kuinka kulttuuurimaisemaa, ei innosta.

Vierailija
12/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä halusin lapsena aina käydä Somerolla. Matkalla mummolaan oli kyltti sinne mutta emme koskaan kääntyneet ja siitä jäi joku kaipaus. Vieläkään en ole käynyt mutta ehkä vielä joskus... Tosin pelkään että saattaa olla pettymys odotuksiin nähden.

Vierailija
13/13 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon jokaisessa vähänkään merkittävässä paikassa olen Suomessa käynyt, mutta eihän niissä ole tullut nähtyä kaikkia hienoa vuodenaikoja. Lähes jokaisella paikalla on kuitenkin vuodenajan ja sään mukaan vaihtelua. Ei pelkkä ruskaretki Lappiin kerro koko totuutta Lapista, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi