Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että vauvaa ei saa hetkeksikään yksin?

Haluaisin vauvan 18v
03.02.2017 |

Minulle kun on sanottu, että minun ei kannata hankkia vauvaa, koska se on hyvin vaikeaa enkä minä pystyisi siihen, koska minulla on oppimisvaikeuksia ja mielenterveyden häiriöitä. Minulle sanottiin, että vauvaa ei saa jättää hetkeksikään yksin tai se voi kuolla, jos sen jättää yksin. Onko se totta? Pitääkö silloinkin kun vauva nukkuu jonkun istua vauvan vieressä että se ei vain kuole?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yksin jättämisellä tarkoitetaan sitä, että vauva jätetään johonkin jossa hänelle ei ole hoitajaa. Esim. jätät vauvan yksin kotiin ja lähdet itse ulos. Myös sekin on vauvan jättämistä, jos vauva nukkumassa esim. pinnasängyssä ja alkaa itkemään, mutta et kuitenkaan mene hänen luokseen. Eli vauvan vieressä ei tarvitse koko ajan monitoroida hengitystä, mutta vauvan ulottuvilla tulee aina olla joku hoitaja, joka pystyy tarvittaessa vastaamaan vauvan tarpeisiin.

Vierailija
2/3 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain parempaa juttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai voi vessassa käydä ja naapurissa juomassa pikakaffet ja lähteä tai kadun toisella puolella olevassa ruokakaupassa, mutta vauvan jättäminen yksin esim. tunniksi olisi liikaa, se voi helposti vaikka lyödä päänsä johonkin.

Olisit turhan nuori hyvävointisenakin hoitamaan vauvaa, et varmaan ole mitään koulujakaan käynyt loppuun, että kuka teitä sitten noin taloudellisestikin elättäisi..? Tottahan vauvan hoito on rankkaa ja erityisesti mietityttää, miten oppimisvaikeuksista kärsivä oppisi kaikkia siinä vaadittavia käytännöntaitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän