Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasinko nyt peruuttamattomasti?

Vierailija
03.02.2017 |

Tuorehkon naisystävän kanssa ollaan tapailtu parisen kuukautta.
Vaikka molemmilla on ikä jo melkein viisikymmentä, ei olla pidetty kiirettä seksiin etenemisen kanssa.
Iso syy tähän on että naisystäväni on erittäin epävarma vartalostaan.Minulle hän on maailman kaunein nainen vaikka iän tuomat muutokset toki näkyvät. Vaikkakin hän on pitänyt itsestään hyvää huolta.
Hän on monesti murehtinut alavatsansa arpea, peräisin hätäsektiosta.
Vihdoin päädyimme harrastamaan seksiä. Kesken herkän hetken tämä arpi suorastaan hyppäsi silmilleni ja hämmentyneenä totesin että kylläpä se onkin aika groteskin näköinen. Arvaatte varmaan loput.
En voi ymmärtää miten päästin tämän suustani vaikka tiesin sen olevan herkkä asia.
Seksi loppui siihen paikkaan, nainen alkoi pukeutua hädissään ja sulkeutui.
Tiedän että mokasin, mutta oliko tämä nyt tässä vai onko vielä jotain tehtävissä? Haluaisin niin kovasti yrittää yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. Kertokaa mitä voisin tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille naiselle saman kuin täälläkin. Että tarkoitus ei ollut loukata, ja tajusit samantien sanoneesi väärin. Jos et ole vielä pyytänyt anteeksi, niin tee se heti.

Ole rehellinen ja myönnä virheesi. Et voi muuta kuin toivoa, että nainen antaa uuden mahdollisuuden.

Vierailija
2/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän voi olla vaikeeta.

Mun exä laukoi kerran kesken aktin että mitä ihmettä noi on. Osoitti mun raskausarpia ja selluliittia.

Olo menee sen jälkeen niin epävarmaksi ja epäviehättäväksi että ei sen kumppanin kanssa enää oikein sytyttänyt seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä!

Koska te miehet tajuatte että jos nainen tuntee että ei ole mielestäsi viehättävä, teillä ei ole seksiä! 

Vierailija
4/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä!

Koska te miehet tajuatte että jos nainen tuntee että ei ole mielestäsi viehättävä, teillä ei ole seksiä! 

Tätä listaa voisi jatkaa:

Jos olet joskus sanonut jotain negatiivista vaatteista

Olet jättänyt imuroimatta

Olet katsonut kadun ylittävää naista

Olet ollut liian innokas seksiin

Olet ehdottanut jotain josta nainen ei pidä

Olet katsonut tv:tä etkä huomannut vaimosi kysyvän jotakin

Olet pieraissut sohvalla

Et ole huomannut sitä uutta poskipunaa, ripsaria tai hajuvettä

Et ole ostanut sitä jäätelöä jota nainen olisi halunnut kaupassa, kuitenkaan nainen ei sitä sanonut

Et ole koskettanut häntä tarpeeksi, vaikka kosket kymmenkertaisesta enemmän kuin hän sinua.

Sanoit puolivuotta sitten jotain jonka muisteleminen loukkaa häntä nyt.

Et saa noitten takia seksiä.

Eli siis naisilla on miljoona syytä sille miksi eivät anna miehelleen.

Sen takia ennen puhuttiin aviollisista velvoitteista, eli nainen levitti jalkojaan säännöllisesti ja mies pysyi tyytyväisenä. Vaikka naista olisi joku asia harmittanutkin juuri sillä hetkellä. Eipä mulla muuta.

Kaikki katkerat miehensä jättämät pihtikintut saa alapeukuttaa vapaasti :)

Vierailija
5/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis tekemään kovasti töitä sen eteen että naisystäväsi tuntee itsensä kauniiksi, seksikkääksi ja haluttavaksi ? Sinulla oli jo kaikki avaimet hyvään seksielämään mutta peruutit nyt tosi kauas siitä.

Pelkkä keskustelu ei valitettavasti taida riittää. Joudut tekemään töitä todella paljon. Jaksatko? Onko sinulla kärsivällisyyttä? 

Teit todella kurjasti naisystävällesi. Toivottavasti hän vielä voi luottaa sinuun jonain päivänä. Tai ylipäätään kehenkään mieheen. 

Vierailija
6/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli vähän sama kuin jos nainen sanoisi sinulle: 

Voi, kylläpä se onkin pieni.

Vierailija
7/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon että tuo on erittäin hyvä vertaus. Vaikka olen vasta kaksymppinen, kokemuksesta tiedän että naisen kehosta ei koskaan sovi keskustella edes positiiviseen sävyyn, ellei nainen itse siitä ensin mainitse. Pyydä anteeksi ja sano että et tarkoittanut pahaa. Silittele vähän arpea, katso silmiin ja sano "tää on osa mun omaa kultaa jota rakastan". Jos tämä ei toimi niin ei sitten mikään.

Vierailija
8/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon että tuo on erittäin hyvä vertaus. Vaikka olen vasta kaksymppinen, kokemuksesta tiedän että naisen kehosta ei koskaan sovi keskustella edes positiiviseen sävyyn, ellei nainen itse siitä ensin mainitse. Pyydä anteeksi ja sano että et tarkoittanut pahaa. Silittele vähän arpea, katso silmiin ja sano "tää on osa mun omaa kultaa jota rakastan". Jos tämä ei toimi niin ei sitten mikään.

Jos oikeasti oot kaksikymppinen mies niin sinulla on vielä hyvä tulevaisuus naisten kanssa. :) 

Vierailija
9/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehelle siis toimisi tällainen?

Jos oon juuri laukonut että "onpas se pieni"

ja sitten tuun hiplaamaan sitä katkarapua

ja sanon että tääpikku söpöliini on osa mun omaa kutaa jota rakastan.

Kaikki on sen jälkeen hyvin?

Vierailija
10/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ainakin sais mut hyvälle tuulelle jos mulla olis pieni. Osa ei ole pitkävihaisia niin kuin eräät muut...

Vierailija
11/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ainakin sais mut hyvälle tuulelle jos mulla olis pieni. Osa ei ole pitkävihaisia niin kuin eräät muut...

Hups, tuossa tapahtui jotain outoa... Siis kyllä se sais mut hyvälle tuulelle jos mulla olisi pieni penis.

Vierailija
12/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis tajunnut. 

Eikä miehet yleensäkään tajua tätä.

Eihän tämä nainen VIHAA sitä MIESTÄ tuon kömmähdyksen jälkeen.

Hän vihaa omaa vartaloaan. Ja on erittäin epävarma omasta viehätyksestään toisen silmissä.

Ei siinä kuule tee mieli seksiä kun tuntee itsensä maailman ällöttävimmäksi olioksi... :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi