Mitä pelimiehet haluavat?
Mietin tässä, mitä tavoitteellisesti montaa naista tapailevat miehet tavoittelevat? Eivätkö he koe yhden ihmisen kanssa parisuhdetta antoisaksi? Onko heitä rakastettu, tuntevatko he rakkautta? Minulle tulee mieleen, että sellaisen ihmisen elämä olisi jotenkin henkisesti köyhää.
Miksi joissain piireissä sellainen mies on jotenkin ihailtu?
Itse olen nelikymppinen uusiosinkkunainen, ja tapaillut miehiä. Sehän on kamalan aikaa vievää käyttää tunteja aikaa uuteen ihmiseen tutustumiseen, miellyttämiseen ym. Mulla ainakin olisi muutakin tekemistä, ja haluaisin vakiintua heti kun löytyy kiva, minulle haluttava ja elämänhallinnan omaava mies :) En tiedä onko joku tapailemistani pelimies, voi olla. Ei jotenkin jaksaisi vielä sellaistakin pohtia..
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tajua mitä pelimies haluaa.
Ei pelimies halua vakisuhdetta ja sen etuisuuksia. Pelimies haluaa saada naisen ihastumaan itseensä. Jahti itsessään on tärkein, voitto. Ei saaliista nauttiminen.
Jepp. Parhaimmillaan riitti silloin joskus se, että mimmi sanoi haluavansa seksiä mutta kun itseä "ei napannut" - tieto saamisesta riitti, etenkin jos oli tiedossa parempaa saalista niin ei kandennut hukata virtaa vähemmän kiinnostaviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He haluaa pillua. Paljon. Monilta eri naisilta.
Niin. Mun mielestä kuulostaa henkisesti köyhältä elämältä edelleen, enkä ymmärrä miksi se on kadehdittavaa.
Ap
Kerroppa mitä mies mielestäsi saa parisuhteesta, mitä iloa, hyötyä tai siis minkä vuoksi älykkään miehen kannattaisi ryhtyä sellaiseen?
Ajattele kysymykseni reaalipohjaisesti ilman minkäänlaisia tunne tai mielipiteeseen perustuvia ajatusleikkiä, vaan ainoastaan raakoihin faktoihin perustuen.
Varmaan samaa iloa kuin nainenkin? Läheisyyttä, kumppanuutta, vastavuoroista tukea, seksiä, ystävyyttä?
Ap
Eli vastasit juuri niillä argumenteillä, mitkä pyysin jättämään käyttämättä vastauksessasi, mutta vastasit ajattelemattasi kuitenkin tyhjentävästi, koska et löytänyt ensimmäistäkään reaalipohjaista perustetta.
Mies ei hyödy suhteesta mitään muuta kuin tunnepohjaista höttöä, mutta sen sijaan saa siitä murhetta ja harmia vaikka yhdelle kirkonkylälle jaettavaksi, eli tässä maailmassa missä elämme parisuhde on ainoastaan tyhmemmille miehille jotka sen lisäksi, että antavat kusettaa itseään, kusettavat myös itse itseään.
Sen sijaan useista suhteista on huomattavasti a' vähemmin murhetta ja b' huomattavasti enemmän iloa. Tässä vastaus sinun kysymykseesi.
En ehkä ymmärtänyt kysymystäsi. Miten sinun pointtisi ovat enemmän faktaa kuin minun?
Ikävää, jos koet, että kumppanuus, vastavuoroinen tuki, rakkaus ja läheisyys ovat sinusta höttöä. Minusta ne ovat elämän hienoimpia asioita. Ehkä jonkin verran tukee ajatustani siitä, että pelimiehet eivät tunne rakkautta/eivät ole oppineet mitä rakkaus on.
Silti tajuttoman aikaa vievää puuhaa..
Ap
Sorry, jos rehellinen vastaukseni ei sovi maailmankuvaasi, tai et halua tai uskalla edes nähdä asian toista puolta, mutta jotkut meistä rakentaa elämäänsä realiteetteihin ja löytää niistä tarvitsemansa, joku toinen puolisoon ja kuten aiemmin sanoin unelmahöttöön.
Jokainen valitkoon itselleen oman tiensä.
Itse pohdin lähinnä yhtä tärkeintä arvoani: rehellisyyttä. Jos pelimies/pelinainen tietoisesti antaa toiselle kuvan siitä, että tästä syntyy pitkä suhde ja mielessään tietää vain pelaavansa, niin halveksun. Halveksin kusettamista yli kaiken. Jos taas pelimies/pelinainen on rehellinen ja kertoo mitä on hakemassa, on tilanne eri. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että myös näitä rehellisiä pelaajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mun mielestä kuulostaa henkisesti köyhältä elämältä edelleen, enkä ymmärrä miksi se on kadehdittavaa.
Ap
Kerroppa mitä mies mielestäsi saa parisuhteesta, mitä iloa, hyötyä tai siis minkä vuoksi älykkään miehen kannattaisi ryhtyä sellaiseen?
Ajattele kysymykseni reaalipohjaisesti ilman minkäänlaisia tunne tai mielipiteeseen perustuvia ajatusleikkiä, vaan ainoastaan raakoihin faktoihin perustuen.
Varmaan samaa iloa kuin nainenkin? Läheisyyttä, kumppanuutta, vastavuoroista tukea, seksiä, ystävyyttä?
Ap
Eli vastasit juuri niillä argumenteillä, mitkä pyysin jättämään käyttämättä vastauksessasi, mutta vastasit ajattelemattasi kuitenkin tyhjentävästi, koska et löytänyt ensimmäistäkään reaalipohjaista perustetta.
Mies ei hyödy suhteesta mitään muuta kuin tunnepohjaista höttöä, mutta sen sijaan saa siitä murhetta ja harmia vaikka yhdelle kirkonkylälle jaettavaksi, eli tässä maailmassa missä elämme parisuhde on ainoastaan tyhmemmille miehille jotka sen lisäksi, että antavat kusettaa itseään, kusettavat myös itse itseään.
Sen sijaan useista suhteista on huomattavasti a' vähemmin murhetta ja b' huomattavasti enemmän iloa. Tässä vastaus sinun kysymykseesi.
En ehkä ymmärtänyt kysymystäsi. Miten sinun pointtisi ovat enemmän faktaa kuin minun?
Ikävää, jos koet, että kumppanuus, vastavuoroinen tuki, rakkaus ja läheisyys ovat sinusta höttöä. Minusta ne ovat elämän hienoimpia asioita. Ehkä jonkin verran tukee ajatustani siitä, että pelimiehet eivät tunne rakkautta/eivät ole oppineet mitä rakkaus on.
Silti tajuttoman aikaa vievää puuhaa..
Ap
Sorry, jos rehellinen vastaukseni ei sovi maailmankuvaasi, tai et halua tai uskalla edes nähdä asian toista puolta, mutta jotkut meistä rakentaa elämäänsä realiteetteihin ja löytää niistä tarvitsemansa, joku toinen puolisoon ja kuten aiemmin sanoin unelmahöttöön.
Jokainen valitkoon itselleen oman tiensä.
Itse pohdin lähinnä yhtä tärkeintä arvoani: rehellisyyttä. Jos pelimies/pelinainen tietoisesti antaa toiselle kuvan siitä, että tästä syntyy pitkä suhde ja mielessään tietää vain pelaavansa, niin halveksun. Halveksin kusettamista yli kaiken. Jos taas pelimies/pelinainen on rehellinen ja kertoo mitä on hakemassa, on tilanne eri. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että myös näitä rehellisiä pelaajia löytyy.
Ei tuo auta, kun "kohde" ei ota uskoakseen. Jos etukäteen kertoi ettei mikään pidempi kiinnosta ja sitten himokkaiden hetkien jälkeen sanoi "tää olis niinku tässä", niin alkoi syyttely vain seksin perässä olemisesta. Mikä on kun ei selkeä etukäteen ilmaistu viesti menny ymmärrykseen?
Parhaat hoidot olivat pelinaisia - heti alussa saattoi ääneen todeta ettei kyseessä ole mikään vuosisadan rakkaustarina vaan pelkkää seksiä.
Mitä ne naiset haluavat, jotka tapailevat useaa miestä yhtäaikaa? Voimaantuvat?
(Laatu)miehelle lyhyet suhteet ovat yleensä antoisampia kuin perinteiset suhteet. Silloin nainen vielä suitsii käytöstään ja on miellyttävämpi kuin parisuhteen pitkittyessä, jolloin turhan usein alkaa keskinkertainen änkyröinti ja kompromissien pyörittely. Lisäksi saa kokea alvariinsa alun huumaa ja jännitystä. Riippuen ihan siitä, että millaisia naisia tapailee, mutta lämpöä ja läheisyyttäkin saa ihan riittämiin.
Sitten taas toisen ääripään miehille nainen kuin on mukava ja ilostuttava bonus, vaikka mukana tulisi parisuhteen rasitteita. Tavalliset miehet tasapainoilevat tuossa välissä harmaalla alueella, mutta moni valitsisi lopulta mielummin huoletonta ja kevyttä heilastelua hehkeiden naikkosten kanssa, mutta elämän realiteetit mahdollistavat sen lähinnä komeille ja kyvykkäille miehille, joilla on jono odottamassa joista valita.
Kädellisten yömarssi kirjoitti:
(Laatu)miehelle lyhyet suhteet ovat yleensä antoisampia kuin perinteiset suhteet. Silloin nainen vielä suitsii käytöstään ja on miellyttävämpi kuin parisuhteen pitkittyessä, jolloin turhan usein alkaa keskinkertainen änkyröinti ja kompromissien pyörittely. Lisäksi saa kokea alvariinsa alun huumaa ja jännitystä. Riippuen ihan siitä, että millaisia naisia tapailee, mutta lämpöä ja läheisyyttäkin saa ihan riittämiin.
Sitten taas toisen ääripään miehille nainen kuin on mukava ja ilostuttava bonus, vaikka mukana tulisi parisuhteen rasitteita. Tavalliset miehet tasapainoilevat tuossa välissä harmaalla alueella, mutta moni valitsisi lopulta mielummin huoletonta ja kevyttä heilastelua hehkeiden naikkosten kanssa, mutta elämän realiteetit mahdollistavat sen lähinnä komeille ja kyvykkäille miehille, joilla on jono odottamassa joista valita.
Jep, juuri näin. (no en tuosta tasojutusta perusta, minusta se on skeidaa)
Mutta tosiaan, naiset ovat kivempia siinä alkuvaiheessa kun kaikki on uutta. Sitten alkaa se pihtaaminen ja kaikki muu sellanen. Olen huomannut että yleensä niiltä paremmannäköisiltä saa juuri tuolleen parempaa seksiä, sitten se innostus vähän laantuu ja pari kertaa kuussa "riittää meille, on paljon muutakin tekemistä"
Eli naiset haluavat seksiä usein vain siinä alkuhuumassa, kai se on joku sellanen sitouttamisjuttu sitten. Mutta tähän on keinot tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosiaan, naiset ovat kivempia siinä alkuvaiheessa kun kaikki on uutta. Sitten alkaa se pihtaaminen ja kaikki muu sellanen. Olen huomannut että yleensä niiltä paremmannäköisiltä saa juuri tuolleen parempaa seksiä, sitten se innostus vähän laantuu ja pari kertaa kuussa "riittää meille, on paljon muutakin tekemistä"
Eli naiset haluavat seksiä usein vain siinä alkuhuumassa, kai se on joku sellanen sitouttamisjuttu sitten. Mutta tähän on keinot tosiaan.
Tasojuttuja käytetään monimuotoisesti ja paljon väärin, mutta vain hullu tai täysi hölmöläinen kiistää sen kokonaan. Joku työtön finninörttirimpula iskemässä missejä, johtaa oikeutetusti suositukseen etsiä tasoistaan seuraa.
Egon pönkitystä, päänahkoja vyölle, hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sehän on rikasta elämää. Ei tarvitse tyytyä yhteen. Tapaa monta mielenkiintoista naista ja saa seksiä monipuolisesti monelta eri naiselta. Kyllähän tuo on paljon rikkaampaa elämää kuin yhden ja saman kanssa jumittaminen.
En tiedä muista, mutta pelkkä seksi ei minua ainakaan säväytä. Eihän se seksi silloin edes tunnu yhtä hyvältä kuin silloin, kun on isommat tunteet, vähintään kunnon ihatus kyseessä. Näiltä seksin perässä juoksijoilta jää syvät aidot tunteet kokematta. Aito välittäminen ja rakkaus. itse pidän ainakin tällaisia asioita arvossa ja tavoiteltavina. Pekkä seksi ei mielestäni ole kyllä ole kovinkaan ihmeellistä tai arvokasta. Varsinkin valheilla ja väärillä lupauksilla seksin saaminen on itse asiassa vain halveksuttavaa mielestäni.
"ei tarvitse tyytyä yhteen". Mutta itse asiassa ydenkään kanassa ei saa merkityksellistä vastavuoroista rakasvaa suhdetta. Eli sanoisin, ettei ole silloin sitä ainuttakaan. Pinnallisten hommaa tuon pelkän seksin jahtaaminen. Oleelliset asiat jää puuttumaan. Eli olen samaa mieltä aloittajan kanssa: henkisesti hyvin köyhää puuhaa.
reikäsi ei ole pariutumisen arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sinusta, ennemmin kuitenkin panen kuin runkkaan. Oletko sinä henkisesti köyhä, kun et voi ymmärtää, että nuo eivät ole toisiaan poissulkevia asioita.
Tuhlata jonkun naisparan aikaa ja käydä hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne naiset haluavat, jotka tapailevat useaa miestä yhtäaikaa? Voimaantuvat?
Vaikea sanoa. Jos jollakulla on kaksi miestä, kummankin täytyy olla komeita sen naisen mielestä, mutta sitä haluamaansa se nainen ei saa ilmeisesti – siitä pitäisi luovuttaa. Jolloin hänelle jää 1 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sehän on rikasta elämää. Ei tarvitse tyytyä yhteen. Tapaa monta mielenkiintoista naista ja saa seksiä monipuolisesti monelta eri naiselta. Kyllähän tuo on paljon rikkaampaa elämää kuin yhden ja saman kanssa jumittaminen.
En tiedä muista, mutta pelkkä seksi ei minua ainakaan säväytä. Eihän se seksi silloin edes tunnu yhtä hyvältä kuin silloin, kun on isommat tunteet, vähintään kunnon ihatus kyseessä. Näiltä seksin perässä juoksijoilta jää syvät aidot tunteet kokematta. Aito välittäminen ja rakkaus. itse pidän ainakin tällaisia asioita arvossa ja tavoiteltavina. Pekkä seksi ei mielestäni ole kyllä ole kovinkaan ihmeellistä tai arvokasta. Varsinkin valheilla ja väärillä lupauksilla seksin saaminen on itse asiassa vain halveksuttavaa mielestäni.
"ei tarvitse tyytyä yhteen". Mutta itse asiassa ydenkään kanassa ei saa merkityksellistä vastavuoroista rakasvaa suhdetta. Eli sanoisin, ettei ole silloin sitä ainuttakaan. Pinnallisten hommaa tuon pelkän seksin jahtaaminen. Oleelliset asiat jää puuttumaan. Eli olen samaa mieltä aloittajan kanssa: henkisesti hyvin köyhää puuhaa.
miksi seksiä ei voi harrastaa seksin ilosta ja jonkun kanssa sitten tunteet ja seksi? Miksi oletat että nämä sulkee toisensa pois? Oletko henkisesti jämähtänyt omaan näkökulmaasi, etkä pysty näkemään nenääsi pidemmälle?
Pimpsahan se oli aina mielessä, kun olin nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta tällainen "saalistaja" on jatkuvasti tyytymätön ja rauhaton. Eihän se mikään ideaali olotila ole. Hetken jännityksen jälkeen uusi levoton kausi. Aidosti säälin. Näillä samoilla ihmisillä ei ikinä pysy perhe kasassa vaikka yrittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlata jonkun naisparan aikaa ja käydä hermoille.
uhriraukkaparka lätty levällään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kyllä on ihan realistisia ja tärkeitä, elämän oleellisia asioita, nuo perustelut. Ainakin hyvin isolle osalle ihmisistä. Jos sulle tunteet ja aito välitäminen, todellinen rakkaus, ystävyys, ei merkitse mitään, niin suuntaisin sinuna psykiatrin juttusitte, että missä on oikein vika. Nämä kun ovat ihmisille yleensä elämän merkityksellisiä, tavoiteltavia ja tärkeitä asioita. Mitä tunteita itse pidät tärkeinä? Et mitään? Ihmisen elämässä tunteet ovat todella iso osa elämää, eikä ole "realistista" eikä mitenkään järkevää jättää tätä oleellista osaa laskuista pois. Oletko koskaan tuntenut aitoa rakkautta? Vai vaan seksuaalista himoa? Pystytkö tuntemaan syvää välittämistä, empatiaa? jos et, niin elämästäsi puuttuu jotakin suurta. Viisas ymmärttää tunteiden merkityksen.
Rakkaus on valtavan hieno tunne ja asia, niin on surku jos sitä ei pääse kokemaan. Toki rakkauttakin on niin monessa muodossa, ei romanttinen rakkaus ainoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Toki asiaan liittyvät tasotkit. Jos nainen on sellainen jolla riittää kilpakosijoita ja miehen puolesta onnistuminen edellyttää itsensä ylittämistä, alkuvaihe on melkoista suorittamista ja useimmile miehille kaukana hauskanpidosta.
Mutta jos tasot ovat samat, tai jopa mies vähän tasokkaampi, parhaat jtut miehen kannalta tulevat alkuvaiheessa. Seksi, romanssi, hauskanpito, toisen miellyttäminen nimenomaan romanttisessa mielessä ilman vaatimuksia muusta. Kun mies on sitoutettu, naista kiinnostaa eniten rakentaminen ja arjen materiaalisen laadun parantaminen, mikä edellyttää työtä. Pian mies huomaa etä naista kiinnostaa seksi harvemmin, ja iso osa siitä jumppaamisesta/tälläytymistä oli markkinointikampanjaa joka loppuu kun mies on nalkissa. Naisen tarvehiuerarkiassa ne asiat joita mies haluaa, tulevat vasta sen jälkeen kun kaikki muu on tiptop, mitä ei koskaan tapahdu koska asunto voisi aina olla hienompi ja ulkomaanmatkoja enemmän.
Mikä rauha on elämään tullut, kun päätti, että ei halua minkäänlaista suhdetta. Ei kulu enää sekuntiakaan elämästä näiden asioiden pohtimiseen ja kaiken tuon ajan voi käyttää omaan elämäänsä. Elämäni paras päätös!