Mitä pelimiehet haluavat?
Mietin tässä, mitä tavoitteellisesti montaa naista tapailevat miehet tavoittelevat? Eivätkö he koe yhden ihmisen kanssa parisuhdetta antoisaksi? Onko heitä rakastettu, tuntevatko he rakkautta? Minulle tulee mieleen, että sellaisen ihmisen elämä olisi jotenkin henkisesti köyhää.
Miksi joissain piireissä sellainen mies on jotenkin ihailtu?
Itse olen nelikymppinen uusiosinkkunainen, ja tapaillut miehiä. Sehän on kamalan aikaa vievää käyttää tunteja aikaa uuteen ihmiseen tutustumiseen, miellyttämiseen ym. Mulla ainakin olisi muutakin tekemistä, ja haluaisin vakiintua heti kun löytyy kiva, minulle haluttava ja elämänhallinnan omaava mies :) En tiedä onko joku tapailemistani pelimies, voi olla. Ei jotenkin jaksaisi vielä sellaistakin pohtia..
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tajua mitä pelimies haluaa.
Ei pelimies halua vakisuhdetta ja sen etuisuuksia. Pelimies haluaa saada naisen ihastumaan itseensä. Jahti itsessään on tärkein, voitto. Ei saaliista nauttiminen.
Jos pelimieheen ihastuu, niin onko kuitenkin silloin ihastunut vain satuihin ja tarinoihin, luotuihin mielikuviin jotka eivät perustu todellisuuteen? Eli ihmisen itsensä sijaan onkin ihastunut valheelliseen kuvitelmaan. On kyllä erikoista, jos tällaista halutaan tavoitella.
Mielestäni pelimiehenkin pitäisi olla rehellinen oma itsensä. Jos naiset halauvat seikkailla hänen kanssaan, niin hyvä, mutta valheilla ja väärillä mielikuvilla harhauttaminen, rakkaudella vedättäminen, on mun mielestä alhaista. Suorastaan verrannollinen huijaamiseen ja varastamiseen. Rehelliset peimiehet kunniaan, onko niitä? Ei siinä ole sinällään mitään pahaa, että seikkaillaan, mutta vedättäminen ja mm. turhien toiveiden tahallinen nostattaminen on kyllä vaan rumaa ihmisillä pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He haluaa pillua. Paljon. Monilta eri naisilta.
Niin. Mun mielestä kuulostaa henkisesti köyhältä elämältä edelleen, enkä ymmärrä miksi se on kadehdittavaa.
Ap
Kerroppa mitä mies mielestäsi saa parisuhteesta, mitä iloa, hyötyä tai siis minkä vuoksi älykkään miehen kannattaisi ryhtyä sellaiseen?
Ajattele kysymykseni reaalipohjaisesti ilman minkäänlaisia tunne tai mielipiteeseen perustuvia ajatusleikkiä, vaan ainoastaan raakoihin faktoihin perustuen.
Varmaan samaa iloa kuin nainenkin? Läheisyyttä, kumppanuutta, vastavuoroista tukea, seksiä, ystävyyttä?
Ap
Eli vastasit juuri niillä argumenteillä, mitkä pyysin jättämään käyttämättä vastauksessasi, mutta vastasit ajattelemattasi kuitenkin tyhjentävästi, koska et löytänyt ensimmäistäkään reaalipohjaista perustetta.
Mies ei hyödy suhteesta mitään muuta kuin tunnepohjaista höttöä, mutta sen sijaan saa siitä murhetta ja harmia vaikka yhdelle kirkonkylälle jaettavaksi, eli tässä maailmassa missä elämme parisuhde on ainoastaan tyhmemmille miehille jotka sen lisäksi, että antavat kusettaa itseään, kusettavat myös itse itseään.
Sen sijaan useista suhteista on huomattavasti a' vähemmin murhetta ja b' huomattavasti enemmän iloa. Tässä vastaus sinun kysymykseesi.
Kyllä on ihan realistisia ja tärkeitä, elämän oleellisia asioita, nuo perustelut. Ainakin hyvin isolle osalle ihmisistä. Jos sulle tunteet ja aito välitäminen, todellinen rakkaus, ystävyys, ei merkitse mitään, niin suuntaisin sinuna psykiatrin juttusitte, että missä on oikein vika. Nämä kun ovat ihmisille yleensä elämän merkityksellisiä, tavoiteltavia ja tärkeitä asioita. Mitä tunteita itse pidät tärkeinä? Et mitään? Ihmisen elämässä tunteet ovat todella iso osa elämää, eikä ole "realistista" eikä mitenkään järkevää jättää tätä oleellista osaa laskuista pois. Oletko koskaan tuntenut aitoa rakkautta? Vai vaan seksuaalista himoa? Pystytkö tuntemaan syvää välittämistä, empatiaa? jos et, niin elämästäsi puuttuu jotakin suurta. Viisas ymmärttää tunteiden merkityksen.
Rakkaus on valtavan hieno tunne ja asia, niin on surku jos sitä ei pääse kokemaan. Toki rakkauttakin on niin monessa muodossa, ei romanttinen rakkaus ainoa ole.
Sivusta. Rakkautta voi kokea ja harrastaa seksiä myös muiden kanssa, mutta sinulle tämä ei käy. Kertoo sinun näköalattomuudestasi karua kieltä, vain sinun tapasi rakastaa on oikea. Yök!
Jos teet tämän kaiken rehellisesti, etkä kuseta toista, niin asiahan on täysin ok, jos näin tykkää sitten toimia. Ja tietenkin vastavuoroisesti kumppanillasi on samat säännöt? Voi ihastua ja harrastaa seksiä toistenkin kanssa? Reiluus ja rehellisyys on mielestäni tärkeää näissä asioissa. Toisia ihmisä pitää osata kunnioitaa. Perin outoa silti on, mikä oli vastaukseni pääpointti, jos tunteiden merkitys ihmissuhteissa kielletään.
Se on peliä, yritys kaataa mahdollisimman monta.
Pelimies haluaa näyttää muille miehille, että on paljon kysyntää. Kyse on siis huomiohakuisuudesta. Ovat yleensä vähintään lievästi narsisteja. Seksi voi olla hyvinkin kehnoa, mutta se, että saavat hyväksyntää on tärkeintä. Samasta syystä ovat usein todella kiinni äideissään ja äiti hemmottelee heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tajua mitä pelimies haluaa.
Ei pelimies halua vakisuhdetta ja sen etuisuuksia. Pelimies haluaa saada naisen ihastumaan itseensä. Jahti itsessään on tärkein, voitto. Ei saaliista nauttiminen.
Jos pelimieheen ihastuu, niin onko kuitenkin silloin ihastunut vain satuihin ja tarinoihin, luotuihin mielikuviin jotka eivät perustu todellisuuteen? Eli ihmisen itsensä sijaan onkin ihastunut valheelliseen kuvitelmaan. On kyllä erikoista, jos tällaista halutaan tavoitella.
Mielestäni pelimiehenkin pitäisi olla rehellinen oma itsensä. Jos naiset halauvat seikkailla hänen kanssaan, niin hyvä, mutta valheilla ja väärillä mielikuvilla harhauttaminen, rakkaudella vedättäminen, on mun mielestä alhaista. Suorastaan verrannollinen huijaamiseen ja varastamiseen. Rehelliset peimiehet kunniaan, onko niitä? Ei siinä ole sinällään mitään pahaa, että seikkaillaan, mutta vedättäminen ja mm. turhien toiveiden tahallinen nostattaminen on kyllä vaan rumaa ihmisillä pelaamista.
Harva nainen rakastuu pelkkään seksiin yhtä voimakkaasti kuin lupaukseen tulevasta unelmaelämästä.
Alas, jos pelimies haluaa maksimaalista ihailua naiselta, huijaaminen on must.
Pelimiehet ovat sisältä onttoja ja tyhjiä. Pönkittävät omaa huonoa itsetuntoaan pokailemalla ja pyörittämällä monia naisia. P*llusta pitävät.
Kädellisten yömarssi kirjoitti:
(Laatu)miehelle lyhyet suhteet ovat yleensä antoisampia kuin perinteiset suhteet. Silloin nainen vielä suitsii käytöstään ja on miellyttävämpi kuin parisuhteen pitkittyessä, jolloin turhan usein alkaa keskinkertainen änkyröinti ja kompromissien pyörittely. Lisäksi saa kokea alvariinsa alun huumaa ja jännitystä. Riippuen ihan siitä, että millaisia naisia tapailee, mutta lämpöä ja läheisyyttäkin saa ihan riittämiin.
Sitten taas toisen ääripään miehille nainen kuin on mukava ja ilostuttava bonus, vaikka mukana tulisi parisuhteen rasitteita. Tavalliset miehet tasapainoilevat tuossa välissä harmaalla alueella, mutta moni valitsisi lopulta mielummin huoletonta ja kevyttä heilastelua hehkeiden naikkosten kanssa, mutta elämän realiteetit mahdollistavat sen lähinnä komeille ja kyvykkäille miehille, joilla on jono odottamassa joista valita.
Yhden yön suhteissa ei vaan saa hyvää seksiä. Voi vaan unelmoida seksistä ilman kondomia ja suuseksiä ei saa ilman kondomia. Ei ole mahdollisuutta monipuoliseen rikkaaseen seksiin, kun se vaatisi tunneyhteyden ja luottamuksen.
Sivusta. Rakkautta voi kokea ja harrastaa seksiä myös muiden kanssa, mutta sinulle tämä ei käy. Kertoo sinun näköalattomuudestasi karua kieltä, vain sinun tapasi rakastaa on oikea. Yök!