Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies suuttui seksuaalisuudestani ja seksuaalisesta historiastani

Vierailija
03.02.2017 |

Eli pohjatietona sen verran, että me olemme parikymppinen pariskunta, ollaan asuttu vasta kuukausi yhdessä ja tunnettu puolisen vuotta. Syyt nopeaan yhteenmuuttoon ei ole sokerisen romanttiset, vaan se, että minä olen vielä opiskelija ja mies juuri valmistunut, mutta vielä työtön. Saimme opiskelijoiden perheasunnon, aika hyvä etu siis kummallekin meistä.

Meillä on joitain yhteisiä tuttuja, riittävän yhteneväiset arvot, muutto sujui hyvin, mutta emme ole ennen tätä päivää erityisesti jutellut eksistä ja seksuaalisuudesta kuin siten, että kummallekin homoliitot on ok, noita arvojuttuja enemmän kun omia kokemuksia. Kuitenkin tänään keskustelu kääntyi uudestaan näihin asioihin. Ensin mies mainitsi, että oli tavannut yläkouluaikaisen "tyttöystävänsä", johon minä mainitsin, että minullakin oli sellainen seiskaluokalla. Mies, jonka olin aina ajatellut olevan asian kanssa ihan ok, jos se luontevasti osuu keskuksteluaiheeksi saikin mielettömän kiukkukohtauksen siitä, että olen biseksuaali ja sellaiset asiat tulisi kertoa heti tavatessa.

Ajattelin antaa miehelle aikaa, ajattelin, että jos hänellä on vaikka vaan huono päivä ja lähdin lenkille. Kotona minua odottaa muutaman kaljan kiskaissut mies, joka aloittaa ensin mustasukkaisena selittämään, että mistä nyt voi tietää mitä teen naispuolisen ystävieni kanssa ja kenestä ystävistäni olen kiinnostunut. Kun sain miehen vihdoin rauhoittumaan, alkoi mies innostua kolmen kimpan mahdollisuudesta. Kun sanoin, etten halua sitä, alkoi mies jankuttaa ja jankuttaa miksen, jolloin kerroin kokeilleeni ja tulleeni siitä vain mustasukkaiseksi. Tästä mies veti sitten seksuaalista suuntautumistani suuremman raivon, koska enhän minä nyt voi biseksuaalisuuden "salaamisen" lisäksi "salata" että olen edellisen kumppanin kanssa kokeillut kolmen kimppaa, hänen olisi pitänyt kuulemma tietää tuo ennen yhteenmuuttoamme. Mielestäni taas ei, sillä en minäkään tiedä onko mies kokeillut seksiä miehen kanssa tai useamman kun yhden ihmisen, sillä emme ole aiheesta keskustelleet. Tällä hetkellä istun sohvalla, koska mies on lukinnut itsensä meidän makkariin viinapullon kanssa, jos yritän lohdutella, niin huutaa joko nimeltä ystäviäni, siis "tykkääkö "Laurasta" silleen?", tai "Oliko kolmen kimpassa kolme vai kaksi naista, eiku oota, älä kerro sitäkään, salaaja"

Oli pakko päästä vuodattamaan, kiitos jos jaksoit näin pitkälle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas miten lapsellisen tyypin oot ittelles saalistanut! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa tossa tilanteessa. Todella nolo ja ahdistava ihminen. Ymmärrän vahvan ja myös negatiivisen reaktion tollaseen "yllätykseen", mutta että lukkiutuu viinapullon kanssa makkariin... Ehdottelee kimppakivaa... Haukkuu salailijaksi... Hirveä kakara mieheksi. Voi voi, en tiedä mitä tekisin tossa  tilanteessa. Varmaan varautuisin etsimään muita asuntoja! 

Vierailija
22/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuo sama keskustelu joskus kun seukkasin 15-v ikäisenä samanikäisen pojun kanssa. :) Tosin itse olin nuorempi jo kun olin kokeillut seksuaalisuutta naisten kanssa. Niin ja tää pojuli ei kyllä suuttunut siitä kokeilustani.

Mutta ei uskoisi että olette "jo" 20 vuotiaita, meinaan niin lapsellista kanssakäymistä tuo on ettei mitään rajaa, ellei tämä ole trolli. Vai ovatko nykyajan 20-vuotiaat teidänlaisianne? Huh..

t.27-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän