Ärsyttävintä on kun joku mies tulee istumaan vastapäätä viereeni junassa tai metrossa ja mulkoilee vieno hymy naamallaan.
Pakko kaivaa puhelin ja räplätä sitä kun inhottaa katseen kohtaaminen.
Kommentit (11)
Mulle tuli kerran vanha mies joka oli kännissä... " Söpön tytön edessä on kiva istua ihihihihi" "taidat olla vasta täyttänyt 16 vuotta... minulla oli jo 17vuotiaana lapsia.." sitten sanoin että oon 25v, " sinullahan pitäisi olla jo tuossa iässä liiuta lapsia! .... ai että ärsytti
Hehe. Tuijotin yhtä jakkukalkkunaa koko matkan Itiksestä Kamppiin todella intensiivisesti. Kalasataman kohdalla muija näytti jo sairaan ahdistuneelta. Mukavaa välillä jekkuilla. Iskin silmää lähtiessäni, mutta ei akkaa hymyillyttänyt.
Älä kiusaa. Suomalaiset on sosiaalisesti niin epävarmoja.
Av-palstan joutilaat setämiehet ne siellä vähän kiusoittelevat. Sitten ne myhäilevät tyytyväisenä kun selvästi vähän ihastuit, kun kiemurtelit niin vaivautuneesti.
Vierailija kirjoitti:
"vastapäätä viereeni"
Kyllä, melkein polvet koskettavat toisiaan yleisissä, ahtaat paikat! Mikä on vieressä jos oikein kysytään!!!?? Perseen vieressäkö???!!
Yleensä naisilla on jo ennaltaehkäisevästi puhelin kädessä julkisissa. Kerran tuijotin vastapäisen naisen reisiä häpeämättä ja hän nosti siihen kassin sitten eteen. Mitäs oli laittanut sellaiset makkarankuoret jalkaan?
Parasta tässä oli se, että minä olin selvästi paremman näköinen kuin se nainen, enkä olisi koskaan halunnut sellaisen naisen kanssa parisuhteeseen. :D Nainen luuli olevansa niin statuksekas, että oli muka varaa loukkaantua tuijottelustani.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisilla on jo ennaltaehkäisevästi puhelin kädessä julkisissa. Kerran tuijotin vastapäisen naisen reisiä häpeämättä ja hän nosti siihen kassin sitten eteen. Mitäs oli laittanut sellaiset makkarankuoret jalkaan?
Parasta tässä oli se, että minä olin selvästi paremman näköinen kuin se nainen, enkä olisi koskaan halunnut sellaisen naisen kanssa parisuhteeseen. :D Nainen luuli olevansa niin statuksekas, että oli muka varaa loukkaantua tuijottelustani.
Oli kuitenkaan tarpeeksi tasokas, että häntä päädyit oikein tuijottamaan?
Munaa kun saisit niin loppuisi ahdistus. Koita ymmärtää oma parastasi!