Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies suuttui seksuaalisuudestani ja seksuaalisesta historiastani

Vierailija
03.02.2017 |

Eli pohjatietona sen verran, että me olemme parikymppinen pariskunta, ollaan asuttu vasta kuukausi yhdessä ja tunnettu puolisen vuotta. Syyt nopeaan yhteenmuuttoon ei ole sokerisen romanttiset, vaan se, että minä olen vielä opiskelija ja mies juuri valmistunut, mutta vielä työtön. Saimme opiskelijoiden perheasunnon, aika hyvä etu siis kummallekin meistä.

Meillä on joitain yhteisiä tuttuja, riittävän yhteneväiset arvot, muutto sujui hyvin, mutta emme ole ennen tätä päivää erityisesti jutellut eksistä ja seksuaalisuudesta kuin siten, että kummallekin homoliitot on ok, noita arvojuttuja enemmän kun omia kokemuksia. Kuitenkin tänään keskustelu kääntyi uudestaan näihin asioihin. Ensin mies mainitsi, että oli tavannut yläkouluaikaisen "tyttöystävänsä", johon minä mainitsin, että minullakin oli sellainen seiskaluokalla. Mies, jonka olin aina ajatellut olevan asian kanssa ihan ok, jos se luontevasti osuu keskuksteluaiheeksi saikin mielettömän kiukkukohtauksen siitä, että olen biseksuaali ja sellaiset asiat tulisi kertoa heti tavatessa.

Ajattelin antaa miehelle aikaa, ajattelin, että jos hänellä on vaikka vaan huono päivä ja lähdin lenkille. Kotona minua odottaa muutaman kaljan kiskaissut mies, joka aloittaa ensin mustasukkaisena selittämään, että mistä nyt voi tietää mitä teen naispuolisen ystävieni kanssa ja kenestä ystävistäni olen kiinnostunut. Kun sain miehen vihdoin rauhoittumaan, alkoi mies innostua kolmen kimpan mahdollisuudesta. Kun sanoin, etten halua sitä, alkoi mies jankuttaa ja jankuttaa miksen, jolloin kerroin kokeilleeni ja tulleeni siitä vain mustasukkaiseksi. Tästä mies veti sitten seksuaalista suuntautumistani suuremman raivon, koska enhän minä nyt voi biseksuaalisuuden "salaamisen" lisäksi "salata" että olen edellisen kumppanin kanssa kokeillut kolmen kimppaa, hänen olisi pitänyt kuulemma tietää tuo ennen yhteenmuuttoamme. Mielestäni taas ei, sillä en minäkään tiedä onko mies kokeillut seksiä miehen kanssa tai useamman kun yhden ihmisen, sillä emme ole aiheesta keskustelleet. Tällä hetkellä istun sohvalla, koska mies on lukinnut itsensä meidän makkariin viinapullon kanssa, jos yritän lohdutella, niin huutaa joko nimeltä ystäviäni, siis "tykkääkö "Laurasta" silleen?", tai "Oliko kolmen kimpassa kolme vai kaksi naista, eiku oota, älä kerro sitäkään, salaaja"

Oli pakko päästä vuodattamaan, kiitos jos jaksoit näin pitkälle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kiva saada vasta pariutumisen jälkeen selville että oletkin tuollainen jokapaikan höylä.

Vierailija
2/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti jos tuollaista paljastuisi, vaikka olisihan se parempi jos olisi jo ennen yhteenmuuttoa kannattanut reilusti kertoa että on mustasukkainen ja kontrolloiva hullu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mikä kakara sun miehes on!

Vierailija
4/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan lapsellista mieheltä mutta ymmärrän myös jonkin verran miestä. Jos ajatellaan sukupuolet käännettyinä tuota asiaa, niin monella naisella ei riittäisi ymmärrys, vaan rupeaisi sukupuolitautien saaminen omalta puolisolta huolettamaan yms. kuten myös puolison mahdollinen emotionaalinen poissaolevuus jos hän ei koe saavansa kaikkia tarpeitaan tyydytetyksi vain yhden sukupuolen edustajan kanssa.

Vierailija
5/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että miehen itkut loppuu ajan myötä? Tuo on vasta alkua. Kahden vuoden sisään valitat kun mies epäili että petät kauppareissulla ja tekee sinulle emätintestin eteisessä.

Vierailija
6/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kiva saada vasta pariutumisen jälkeen selville että oletkin tuollainen jokapaikan höylä.

Tiedätkö mitä jokapaikahöylä tarkoittaa? Olen ihan "mestari" kummankin sukupuolelen kanssa. Vitsi vitsi. Mutta siis toki, miehen puolella olevat saavat mielellään valaista miksi ovat, kun itse en vain käsitä mikä ongelma tässä oikein on.

Vierailija
7/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä jokapaikahöylä tarkoittaa? Olen ihan "mestari" kummankin sukupuolelen kanssa. Vitsi vitsi. Mutta siis toki, miehen puolella olevat saavat mielellään valaista miksi ovat, kun itse en vain käsitä mikä ongelma tässä oikein on.

-Ap

Vierailija
8/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa olet helmen löytänyt. Not.

Vierailija
9/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tätä klassikkokommenttia mihinkään keskusteluun laittanut, mutta nyt se pitää paikkansa: "jätä se sika", AP.

Vierailija
10/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet paksuna kerrotkin miehellesi olevasi lesbo ja eroat.

Vierailija
11/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat vielä nuoria ja ehkä vähän epävarmoja. Itselläni oli samantapaista ongelmaa yhden poikaystävän kanssa samanikäisenä. Hän oli mustasukkainen menneisyydestäni ja erityisesti kaikesta sellaisesta, mitä hän itse ei ollut kokenut. Hän uteli yksityiskohtia kumppanieni lukumäärästä, paikoista, joissa olin harrastanut seksiä, kumppanieni kiinnostuksenkohteista ja muusta henkilökohtaisesta. Yritin vastailla kieli keskellä suuta, koska jos yhtään vaikutti siltä, että olin tehnyt ennen häntä mitään, mistä minulla oli hyvät muistot, hän sai mustasukkaisuuskohtauksen. Myöhemmissä suhteissani samaa ongelmaa ei ole ollut. Kun ikää tulee lisää, on realismia tiedostaa, että kumppanilla voi olla monenlaista kokemusta taustalla. Voi olla, että miesystäväsi tointuu ensijärkytyksestään selvitessään, tai sitten hän muuttuu ajan myötä hankalammaksi. Mieti, mitä suostut sietämään.

Vierailija
12/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ennen tätä klassikkokommenttia mihinkään keskusteluun laittanut, mutta nyt se pitää paikkansa: "jätä se sika", AP.

Niin varmaan pitäisi, jos järjellä ajattelee, tuntuu vaan niin pahalta kun on vastarakastunut, vasta muuttanut. Puhumattakaan miten hankalaa käytännössä minulle on saada taas solu ja yksiö, koska asunto on tosiaan perheasunto nimelläni. Ja millaista on erota mustasukkaisesta ihmisestä? Tuntuu pahalle, rintaan pistää ja kurkussa on pala kun mietin, että miten näin pienen asian kertomatta jättämisen takia mulla menee ehkä koko alkuvuosi ihan sotkuun. Haluaisin uskoa, että mies muuttuu ja että kyseessä on vaan huono päivä ja sokki, niin vaikeaa :(

-Ap

Vierailija
13/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tavallaan lapsellista mieheltä mutta ymmärrän myös jonkin verran miestä. Jos ajatellaan sukupuolet käännettyinä tuota asiaa, niin monella naisella ei riittäisi ymmärrys, vaan rupeaisi sukupuolitautien saaminen omalta puolisolta huolettamaan yms. kuten myös puolison mahdollinen emotionaalinen poissaolevuus jos hän ei koe saavansa kaikkia tarpeitaan tyydytetyksi vain yhden sukupuolen edustajan kanssa.

Ei mua ainakaan vaivaisi yhtään vaikka miehellä olisi ollut poikaystävä ja olisi ollut kolmen kimpassa. Ja biseksuaalisuus ei toimi noin :)

Vierailija
14/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin naisen heti, jos kuulisin hänen olevan tuollainen lortto.

Vierailija
15/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet paksuna kerrotkin miehellesi olevasi lesbo ja eroat.

Minulla on ollut (ja yksi on parhaillaan) 3 suhdetta, joista 2 miehen ja 1 naisen kanssa. En harrasta sastunnaisia seksisuhteita, ainoa muu millään lailla intiimi kumppani oli se tyttö, jonka kanssa en päässyt pussailua pidemmälle, koska ei ollut oikeasti bi, vaan henkilö, joka kiihottui ilmeisesti siitä, että saa "varastaa" kumppanin ja tehdä sen toisen silmien edesä. Mutta siis, olen ehkä hieman heterompi kun homompi, täysin lesbo en satavarmasti ole.

-Ap

Vierailija
16/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset.

Tuosta se vasta alkaa.

Vierailija
17/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Polyamoria, vapaat suhteet tai ne kolmen kumpaa ovat niille, jotka eivät koe seksuaalisia tai emotionaalisia tarpeitaan tyydytetyksi yhden kumppanin kanssa. Minä koen! Sen vuoksi kolmen kimppa on minulle asia, jota en halua enää koskaan kokea. Minulle kumppanin sukupuoli on vain piirre muiden joukossa, olen kyllä hieman heterompi kuin homompi, mutta siis miehen ei tarvitse pelätä sen enempää että tyydyttääkö minut tarpeeksi kun on mies ja olen seurustellut naisen kanssa kun hänen pitäisi huolia, että olen seurustellut ennen blondin kanssa ja hän on ruskeatukkainen.

-Ap

Vierailija
18/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin naisen heti, jos kuulisin hänen olevan tuollainen lortto.

Kunhan nyt ensin edes saisit sen naisen :D

Vierailija
19/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä muutamalta vastaajalta, että millaisia ihmisiä olette? Käytätte vuonna 2017 toisesta naisesta ilmaisuja huoruliini ja lortto?

Mahtaa teillä olla ankea ja pikkuinen sielu. 

Vierailija
20/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee hakee tähtee usko huvikses

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän