Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös eron jälkeen

Vierailija
03.02.2017 |

Niin... Aiemmin jo puhuttu erosta, nyt se sitten toteutui. Mies vaan itkee ja itkee, tahtoo soitella kun olen työmatkoilla, haluaa halailla ja suukotella kotona, tahtoisi harrastaa seksiä. Yritti ehdottaa että kun muutan pois niin jatkettaisiin jonkinlaista yhdessäoloa niin ettei muita saa kuitenkaan nähdä. En suostunut. Tämä ero tuli nyt minun aloitteestani.

Ahdistaa miehen käytös, ahdistaa hänen paha olonsa, koska osittain se on minunkin syytäni. Tosin tiedostan etten toisen paremman mielen takia voi jäädä. Ei ole lapsia... Joten tilanne sen kannalta helppo.

En haluaisi olla tyly, mutta itse alan olla valmis siirtymään elämässä eteenpäin pikkuhiljaa. Haluaisin pysyä miehen kanssa väleissä, en halua olla tyly, mutta roikkuminen ja tietynlainen käytös edelleen kuin haluaisi omistaa minut, ahdistaa tosi paljon.. välitän siis miehestä edelleen hyvin paljon enkä näitä hänelle voi sanoa mutta pakko päästä purkamaan jonnekin.

Kokemuksia? Miten kannattaisi toimia? :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloititko uuden suhteen, kun vanha oli vielä olemassa? Tuliko ero siksi yllätyksenä? Silloin olisi ymmärrettävää, että kriiseilee nyt ja oireilee ulospäin. Jos erositte muista syistä ja ne olivat miehen tiedossa, niin se on voi voi ja hänen pitäisi käsitellä asia tahollaan, ei sinun kanssasi.

Vierailija
2/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta heti pois. Kun olet eropäätöksen tehnyt, ei toiselle kannata enää antaa toiveita suhteen jatkumisesta. Sekään ei ole reilua, että asuisit samassa ihan vaan asumismenoista säästääksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi äijän pitänyt tietää, että naiset haluavat aina uutta miestä. Naisen aloitteesta tulee melkein aina ero, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
4/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, on uusi mies kuvioissa. Oletko kertonut tämän jo tulevalle exällesi? Hän saattaa tällä hetkellä ajatella, että suhteenne jatkuisi, mikäli hän muuttuisi toisenlaiseksi, mikäli ei tiedä uudestasi.

Kun hän kuulee sinulla olevan jo uuden, on hän melko varmasti sitä mieltä, että sinun on parasta lähteä mahdollisimman pian uuteen osoitteeseen.

Vierailija
5/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Ei ole uutta miestä?

Erosta oli juteltu jo aiemmin ja syyt mies tietää ja on tiennyt. Aluksi sanoi että arvasi tämän ja kaikki ok, sitten parin päivän päästä alkoi tämä. Olen suoraan sanonut kyllä että paluuta ei ole. Lähinnä tuo halailukin ym, mies haluaa ja sanoo että auttaa vähän, mutta pahentaako vain tilannetta? En ole jäämässä asuntoon vaan asunto kokoajan haussa.

Ei ole tarkoitus kuulostaa tylyltä, mutta näytän nyt puhelimella niin ei kauhean pitkälti jaksa kirjoitella.

Ap

Vierailija
6/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneena ja eroja paljon katselleena pistäisin pelimerkit siihen ruutuun, mistä löytyy yhdistelmä "olen pohtinut jo kauan suhteemme tilaa" ja "olen tavannut ihmisen, joka on niin erilainen kuin mieheni ja ymmärtää minua" :D

Se oireilee, kenet asia yllättää.

Vierailija
7/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pettänyt tulevaa ex-miestäsi ja nyt odotat, että hän hyväksyy eronne muitta mutkitta. Se, miten kukin tuollaisessa pettämistapauksessa reagoi, vaihtelee. Mutta on erittäin itsekästä toimintaa olettaa, että miehesi hyväksyisi asian noin vain. Mutta tuollaisiahan ne pettäjät ovat, itsekkäitä.

Vierailija
8/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis pettänyt tulevaa ex-miestäsi ja nyt odotat, että hän hyväksyy eronne muitta mutkitta. Se, miten kukin tuollaisessa pettämistapauksessa reagoi, vaihtelee. Mutta on erittäin itsekästä toimintaa olettaa, että miehesi hyväksyisi asian noin vain. Mutta tuollaisiahan ne pettäjät ovat, itsekkäitä.

Mistä sä ton pettämisen revit??

Vierailija
9/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitään pettämistä EI OLE OLLUT! Mistä ihmeestä revitte sen vai onko täällä joku kommentti mitä en näe?

Ap

Vierailija
10/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta oli juteltu jo aiemmin ja syyt mies tietää ja on tiennyt. Aluksi sanoi että arvasi tämän ja kaikki ok, sitten parin päivän päästä alkoi tämä. Olen suoraan sanonut kyllä että paluuta ei ole. Lähinnä tuo halailukin ym, mies haluaa ja sanoo että auttaa vähän, mutta pahentaako vain tilannetta? En ole jäämässä asuntoon vaan asunto kokoajan haussa.

Ei ole tarkoitus kuulostaa tylyltä, mutta näytän nyt puhelimella niin ei kauhean pitkälti jaksa kirjoitella.

Ap

No mitkä ne syyt on?

Vierailija
11/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa muuta mahdollisimman pian pois. Kokemuksesta tiedän, että asunnon saa pääkaupunkiseudullakin nopealla aikataululla. Muualla Suomessakaan asunnon löytäminen tuskin on suuri ongelma.

Välttämättä ei ole taloudellisesti se paras ratkaisu, mutta turha erotilannetta jäädä pitkittämään ja samalla antamaan toiselle osapuolelle toiveita yhteiselon jatkumisesta.

Vierailija
12/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä haussa? Oikotie on täynnä kämppiä ostettavaksi, sieltä nappaat kaksion. Voit sitten ottaa sinne äijiä sinua panemaan vaikka liukuhihnalta, kun oma hyvä mies ei kelvannut. Ei tarvitse pettääkään tai muuten satuttaa toista, mikä nyt sinulle ei toki mikään este olekaan. Ihana vallantunne niinq.

Vierailija
13/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitkä ne syyt on?

Eri tulevaisuudensuunnitelmat, itse haluan ehkä lapsia, mies ei ollenkaan, keskusteluyhteys aika kuollut yrityksistä huolimatta, ei yhteisiä puheenaiheita tai juuri tekemisiä. Miehen ajoittainen tunnekylmyys. Minun tunteideni kuoleminen loppujen lopuksi.

Vierailija
14/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosin tiedostan etten toisen paremman mielen takia voi jäädä."

Kaikki lukee miehen eikä mielen

Vierailija
15/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että kirjoitin mutta en ymmärrä näitä kommentteja :(

Ap

Vierailija
16/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun olet muuttanut omaan asuntoon, olette eronneet. Nyt ootte jossain välitilassa.

Vierailija
17/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no voi hemmetti. Siis tarkoitin että en voi jäädä suhteeseen miehen kanssa jotta hänen hyvä mieLensä säilyisi.

Ap

Vierailija
18/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä minullekin tuli aloituksesta heti mieleen, että ap:lla on uusi mies kiikarissa. Jotenkin rivien välistä kuulosti siltä.

Vierailija
19/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ap, mulla oli juuri tuo lukihäiriö. Unohda ilkeä kommenttini nro 4.

(Lukihäiriöinen AV-mamma)

Vierailija
20/35 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi että kirjoitin mutta en ymmärrä näitä kommentteja :(

Ap

Miksi tulet tänne retostelemaan jättämiselläsi? Ihan kuin joku teini-ikäinen. Miestä harmittaa lähtösi, koska hän rakastaa sinua. Tuntematon käsite sinulle, mutta lue vaikka kirjasta, mitä se tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä