Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?

Vierailija
03.02.2017 |

Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä sitkeä ketju, vähän niin kuin El Guggenheim aina tulee uudestaan vaikka väkisin

Vierailija
162/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin mielenkiintoista ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä elämä sinulle opettaa.Kaikki nartut, jotka ovat tunkeneet tietoisesti kahden väliin, ovat saaneet nähdä, mitä elämällä on tarjolla myöhemmin:)).Tiedän tapauksia, joissa niin on toimittu ja myöhemmin heikko mies on palannut exänsä luo.Mm. uuden naisen abortin ja itsemurhan jälkeen.Tai lapsettomuuden.Puhumattakaan uuden liiton vaikeuksista lasten ym. kanssa.

On eri asia laskelmoida välirikko kuin aloittaa suhde, jos pari on jo muutenkin eron partaalla.Se on hyvä erottaa.

Itse olen salaa tyytyväinen (sitä ei kannata hehkuttaa koskaan), että elämäni on ollut tosi helppoa yksinhuoltajana, enkä ole joutunut minkäänlaisiin suhdesotkuihin, tosin kukaan ei ole sitä ehdottanutkaan:DD, mutta se onkin ollut "siunaus".Elämässä rauha on tärkeintä.

Vierailija
164/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä elämä sinulle opettaa.Kaikki nartut, jotka ovat tunkeneet tietoisesti kahden väliin, ovat saaneet nähdä, mitä elämällä on tarjolla myöhemmin:)).Tiedän tapauksia, joissa niin on toimittu ja myöhemmin heikko mies on palannut exänsä luo.Mm. uuden naisen abortin ja itsemurhan jälkeen.Tai lapsettomuuden.Puhumattakaan uuden liiton vaikeuksista lasten ym. kanssa.

On eri asia laskelmoida välirikko kuin aloittaa suhde, jos pari on jo muutenkin eron partaalla.Se on hyvä erottaa.

Itse olen salaa tyytyväinen (sitä ei kannata hehkuttaa koskaan), että elämäni on ollut tosi helppoa yksinhuoltajana, enkä ole joutunut minkäänlaisiin suhdesotkuihin, tosin kukaan ei ole sitä ehdottanutkaan:DD, mutta se onkin ollut "siunaus".Elämässä rauha on tärkeintä.

Ei kaikkiin tapauksiin kyllä liity noin paljon draamaa , vauhtia ja vaarallisia tilanteita vaikka sellaisiakin löytyy.

Vierailija
165/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuu droppaa mun tunnelmaa

Vierailija
166/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
167/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa.

Niin miten sinä toimisit ?

Pitäisikö kysyä: rakastaako Hannu Kerttua vai piparia ?

Vierailija
168/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit kattoon tää ilta on meidän

Vierailija
169/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee 40v miehestä haluttavan 23v naisen silmissä ?

Jokin järkevä selitys/syy

Komeampi kuin Brad Pitt ei oo mikään vastaus

Yksityiskohtia

Vierailija
170/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
171/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiskohtia

Salaperäisyys ja se miten hän katsoo minua vaikka vaimo on lähettyvillä... Olen hänen kielletty hedelmä..

Vierailija
172/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori se on jo mun

Vierailija
173/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charmia .. sitä voi olla monenlaista, mitähän tarkoitat ?

Ja mistä päättelet tai kuvittelet että hän ihastuisi juuri sinusta ?

" Ja mistä päästtelet tai kuvitteleet että ihastuisi juuri sinuun". Helevetin ammattikoululaiset,kun eivät ennee suomen kielen rektioita taida. Svensktalande? Somppu?

Vierailija
174/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiskohtia

Nautin hänen huomiosta ja olen saanut hänen pasmansa sekaisin tuijotuksellani. Hän nauttii huomiostani myös. ;)

Vierailija
175/188 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempii

Vierailija
176/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin koulutettavissa nyrkin ja hellan väliin kun olet vielä kakara. Miehen vaimo nauraa sulle miehensä kanssa iltaisin et kuinka tyhmä lapsi oletkaan :D

Vierailija
177/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että olet hänelle vaan pelkkä pano muiden joukossa. Sä luulet, että teillä on jotain, mutta ukolle oot pelkkä pillu, jota on kiva panna kunnes jostain ilmestyy uus pillu. Nää miehet tiedetään.

Vierailija
178/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Vai haluatko tehdä Nina Mikkoset?

Vierailija
179/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkeli voi olla vaatteet päällä ok, mutta järkytys odottaa sua, kun näät hänet alastomana. Siis jos olet tottunut ikäisiisi komistuksiin ja nyt onkin edessäsi nelikymppinen ruppana, jolla ei ehkä seisokaan. Muista, että hänellä voi myös lörpähtää kesken touhujen, häneltä voi myös päästä pieru, hän voi röyhtäillä ja ähistä, kuten vanhemmilla miehillä on tapana.

Vierailija
180/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tässä maailmassa ei ole niin helppoa kuin miehen iskeminen. Ei kai siihen mitään neuvoja tarvita? Senkus käyt kimppuun ja harrastat estotonta seksiä hänen kanssaan, jos sua ei kerran haittaa, että mies on perheellinen. Et varmaan kuitenkaan muuta kuin seksiä ajatellut noin vanhan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan