23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?
Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..
Kommentit (188)
No kyllä elämä sinulle opettaa.Kaikki nartut, jotka ovat tunkeneet tietoisesti kahden väliin, ovat saaneet nähdä, mitä elämällä on tarjolla myöhemmin:)).Tiedän tapauksia, joissa niin on toimittu ja myöhemmin heikko mies on palannut exänsä luo.Mm. uuden naisen abortin ja itsemurhan jälkeen.Tai lapsettomuuden.Puhumattakaan uuden liiton vaikeuksista lasten ym. kanssa.
On eri asia laskelmoida välirikko kuin aloittaa suhde, jos pari on jo muutenkin eron partaalla.Se on hyvä erottaa.
Itse olen salaa tyytyväinen (sitä ei kannata hehkuttaa koskaan), että elämäni on ollut tosi helppoa yksinhuoltajana, enkä ole joutunut minkäänlaisiin suhdesotkuihin, tosin kukaan ei ole sitä ehdottanutkaan:DD, mutta se onkin ollut "siunaus".Elämässä rauha on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä elämä sinulle opettaa.Kaikki nartut, jotka ovat tunkeneet tietoisesti kahden väliin, ovat saaneet nähdä, mitä elämällä on tarjolla myöhemmin:)).Tiedän tapauksia, joissa niin on toimittu ja myöhemmin heikko mies on palannut exänsä luo.Mm. uuden naisen abortin ja itsemurhan jälkeen.Tai lapsettomuuden.Puhumattakaan uuden liiton vaikeuksista lasten ym. kanssa.
On eri asia laskelmoida välirikko kuin aloittaa suhde, jos pari on jo muutenkin eron partaalla.Se on hyvä erottaa.
Itse olen salaa tyytyväinen (sitä ei kannata hehkuttaa koskaan), että elämäni on ollut tosi helppoa yksinhuoltajana, enkä ole joutunut minkäänlaisiin suhdesotkuihin, tosin kukaan ei ole sitä ehdottanutkaan:DD, mutta se onkin ollut "siunaus".Elämässä rauha on tärkeintä.
Ei kaikkiin tapauksiin kyllä liity noin paljon draamaa , vauhtia ja vaarallisia tilanteita vaikka sellaisiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa.
Niin miten sinä toimisit ?
Pitäisikö kysyä: rakastaako Hannu Kerttua vai piparia ?
Korkkarit kattoon tää ilta on meidän
Mikä tekee 40v miehestä haluttavan 23v naisen silmissä ?
Jokin järkevä selitys/syy
Komeampi kuin Brad Pitt ei oo mikään vastaus
Yksityiskohtia
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskohtia
Salaperäisyys ja se miten hän katsoo minua vaikka vaimo on lähettyvillä... Olen hänen kielletty hedelmä..
Vierailija kirjoitti:
Charmia .. sitä voi olla monenlaista, mitähän tarkoitat ?
Ja mistä päättelet tai kuvittelet että hän ihastuisi juuri sinusta ?
" Ja mistä päästtelet tai kuvitteleet että ihastuisi juuri sinuun". Helevetin ammattikoululaiset,kun eivät ennee suomen kielen rektioita taida. Svensktalande? Somppu?
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskohtia
Nautin hänen huomiosta ja olen saanut hänen pasmansa sekaisin tuijotuksellani. Hän nauttii huomiostani myös. ;)
Olet ainakin koulutettavissa nyrkin ja hellan väliin kun olet vielä kakara. Miehen vaimo nauraa sulle miehensä kanssa iltaisin et kuinka tyhmä lapsi oletkaan :D
Ota huomioon, että olet hänelle vaan pelkkä pano muiden joukossa. Sä luulet, että teillä on jotain, mutta ukolle oot pelkkä pillu, jota on kiva panna kunnes jostain ilmestyy uus pillu. Nää miehet tiedetään.
Unohda. Vai haluatko tehdä Nina Mikkoset?
Ukkeli voi olla vaatteet päällä ok, mutta järkytys odottaa sua, kun näät hänet alastomana. Siis jos olet tottunut ikäisiisi komistuksiin ja nyt onkin edessäsi nelikymppinen ruppana, jolla ei ehkä seisokaan. Muista, että hänellä voi myös lörpähtää kesken touhujen, häneltä voi myös päästä pieru, hän voi röyhtäillä ja ähistä, kuten vanhemmilla miehillä on tapana.
Mikään tässä maailmassa ei ole niin helppoa kuin miehen iskeminen. Ei kai siihen mitään neuvoja tarvita? Senkus käyt kimppuun ja harrastat estotonta seksiä hänen kanssaan, jos sua ei kerran haittaa, että mies on perheellinen. Et varmaan kuitenkaan muuta kuin seksiä ajatellut noin vanhan kanssa?
On tämä sitkeä ketju, vähän niin kuin El Guggenheim aina tulee uudestaan vaikka väkisin