23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?
Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..
Kommentit (188)
Yksi ongelma on, että vaimolla on sellaista spesiaalitaitoa työelämän saralla jota mies arvostaa ja sitä minulla ei ole...
Mies on täynnä charmia..... Hän katsoo minua varsinkin silloin kun olemme tilassa jossa on vain vähän ihmisiä.
-ap
Oikeasti! Onko tällä koko palstalla enää muuta kuin provoja? Missä kaikki asialliset keskustelut?
Oliko äitisikin huono nainen ap?
Vierailija kirjoitti:
Mitä änkeämistä se on?
Tarjoan vain miehelle hedelmällisemmän vaihtoehdon ja mahdollisuuden maistaa nuorta hedelmää ;)
Olet tosi reilu ja kultainen 😘
Kyllä sunkin pimppa kuluu käytössä.
Olet oikeassa tyttökulta, että sinulla on valtti jota miehen vaimolla ei ole. 10 vuoden päästä miehen vaimo on viimeistään hedelmätön ja ryppyinen, mutta sinä olet vielä hehkussasi. Jos mies on fiksu ja vaikutat hyvältä vaihtoehdolta hän varmaan vilauttaa sinulle vihreää valoa.. ;)
Oletko jo kauan tuntenut vetoa häneen vai onko hän joku uusi tuore ihastus ?
On tietysti joku pitkä, Harteikas, lihaksikas, tummatukkainen, ystävällinen, sosiaalinen, kohtelias ja helposti lähestyttävä ?
Olisit hedelmällisempi vaihtoehto kuin hänen oma vaimonsa ? Mitä tarkoitit ?
Charmia .. sitä voi olla monenlaista, mitähän tarkoitat ?
Ja mistä päättelet tai kuvittelet että hän ihastuisi juuri sinusta ?
Ei se nyt kuitenkaan ihan yleistä ole että 23v nainen rakastuu 40v mieheen.
Onko mies rikas tai varakas ja ehtinyt kerryttää jotain omaisuutta tai voittanut jotain ?
Tuskin pelkkä miehen komea ulkonäkö tätä selittäisi ?
Tiedät miehestä ilmeisesti jotain ja haluat tai yrität hyödyntää sitä tietoa ?
Tämä on nyt vissiin se lassukan lupaama mehevä provo. Aika vanhan toistoa.
Paljon kysymyksiä ei vastauksia .
Kollega luultavasti: pankista, vakuutusyhtiössä tai opettaja/opiskelija
Mies on seksuaalisesti puoleensavetävän näköinen ja haluaisin ehdottomasi seksiä hänen kanssaan
ap
Mies haluaa jotain mitä ei voi saada vaimonsa kanssa ? Lapsen ? Sitäkö tarkoitit kun sanoit tarjoavasi hedelmällisemmän vaihtoehdon ?
Onkohan tämä mahdoton tehtävä
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on seksuaalisesti puoleensavetävän näköinen ja haluaisin ehdottomasi seksiä hänen kanssaan
ap
Kuvaile millainen voi olla 40v mies jonka kanssa 23v nainen haluaa seksiä ja pitää häntä ns pantavan näköisenä ?
Yksityiskohtia please ?
Onko omaishoitajuus oikeasti noin houkuttelevaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuvaile millainen voi olla 40v mies jonka kanssa 23v nainen haluaa seksiä ja pitää häntä ns pantavan näköisenä ?
Yksityiskohtia please ?
Mies on komeampi kuin Brad pitt.
Hahha voi luoja.. No, muistappa tuo sitten, jos joskus nelikymppisenä olet naimisissa ja nuori parikymppinen heitukka iskee miehesi ;)