Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppani näyttää uusimassa kuvassaan täysin erilaiselta kuin aiemmin

Vierailija
03.02.2017 |

Olen huomenna lähdössä treffeille miehen kanssa, jonka kanssa olen keskustellut parisen viikkoa internetin kautta. Olen nähnyt hänestä kolmisen kuvaa, joissa kaikissa hän mielestäni näytti samanlaiselta. Tänään hän kuitenkin laittoi ensimmäisen kuvan, jonka tiesin hänen ottaneen varmasti juuri ennen lähettämistä. Kuvassa hän oli kuin eri ihminen. Niin erilainen, etten olisi edes tunnistanut häntä tuosta kuvasta...

Kuvassa oli mies kauluspaidassa, puvuntakissa ja silmälaseissa. Aiemmissa kuvissa hänellä ei ole ollut silmälaseja, lisäksi hänen vaatteensa ovat olleet arkisen tavalliset. Tämä kuva oli ensimmäinen joka oli peilin kautta otettu.

Kuvassa hän näytti jopa noin 20 kg lihavammalta. Erityisesti kasvot näyttivät huomattavasti pyöreämmiltä. Niinpä kysynkin, pitäisikö alkaa epäillä jotakin vai voivatko jo vaatteet ja silmälasit vaikuttaa niin paljon?

Olemme huomenna menossa treffeille, mutta nyt on sellainen olo että kuin olisi matto vedetty jalkojen alta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vielä epäilisi, jos on aiemmissa kuvissa kuitenkin näyttänyt sinusta hyvältä. Jos tämä otos oli vaikka jotenkin kiireessä otettu eikä ollut onnistunut? Ja jotkut ei vaan näytä kuvissa niin hyvältä kun livenä, huomennahan näät miten asia on :)

Ehkä ehkä juu. Ehkä sillä onnistumisella on ollut jotain tekemistä myös sen kanssa että ne hyvät kuvat on otettu jokin vuosikymmen sitten?

Vierailija
22/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kävitkö treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi