Kuinka pitkään työhaastattelun jälkeen olet joutunut odottamaan päätöksiä?
Ilmoitetaanko aina myös niille, joita ei ole valittu?
Kommentit (10)
Jos kaksi vkoa on kulunut, eikä mitään kuulunut niin onko toivo mennyt?
Luvattiin ilmoittaa kaikille, mutta ei ole vieläkään kuulunut mitään. Kaksi viikkoa siis mennyt. ap.
Älä vielä menetä toivoa, joskus rekrytointiprosessi on pitkä.
Itsellä ikävä kokemus kun hain kunnan hommiin töihin. Haastattelun jälkeen yksikkö jäi selvästi kesälomalle ja päätös tehtiin vasta loman jälkeen. Turhautti kun yritin kolmen viikon päästä kysellä tilannetta eikä kukaan vastaa, vaihdekaan ei tiennyt loma-ajoista mitään. Varmaan viisi viikkoa meni ennen kuin sain kirjeen ettei minua valittu. Toki ymmärrettävää että sopivat valitun kanssa asiat selväksi ennen kuin ilmoittivat tilanteesta muille haastattelussa olleille.
Oon tällä hetkellä odottanut ilmoitusta yhdestä paikasta kolme viikkoa. Hyvin varma olen siitä etten tullut valituksi. Onneksi sain jo toisen paikan, ilmoittivat seuraavana päivänä.
Antaa kyllä huonon kuvan paikasta josta ei ilmoiteta mitään. :/
Parhaimmillaan odottelen vieläkin, kolmen vuoden jälkeen, ilmoitusta siitä miten rekry meni.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan odottelen vieläkin, kolmen vuoden jälkeen, ilmoitusta siitä miten rekry meni.
Sama täällä. En tosin muista enää mihin hain.
Vierailija kirjoitti:
Oon tällä hetkellä odottanut ilmoitusta yhdestä paikasta kolme viikkoa. Hyvin varma olen siitä etten tullut valituksi. Onneksi sain jo toisen paikan, ilmoittivat seuraavana päivänä.
Voishan joku kysyä sitäkin, että miksi itse et ole ilmoittanut, että et enää olekaan käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan joku kysyä sitäkin, että miksi itse et ole ilmoittanut, että et enää olekaan käytettävissä.
Hyvä idea. Voisi soittaa nyt kolme vuotta haastattelun jälkeen, että olen muuten saanut muita töitä, joten voivat jättää minut huomiotta valintaprosessissa.
Voin sanoa että välttämättä ei ilmoiteta mitään. pari kertaa on kerrottu kun olen kysynyt! Kerran kysyin eikä edes vastattu... ihan kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua 😞
Nuo kysymykset kysytään työhaastattelussa.Täysin tapauskohtaisia.