Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Pitkänen synnytti tytön!

Vierailija
03.02.2017 |

Onnea!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/25 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://static.iltalehti.fi/viihde/ilonasuvimissi121115_vi.jpg

Suvi on ollut joskus ihan oikeasti nätti.

Tosi nätit ikenet ja hampaat. Tulee piraija mieleen.

#vihapuhe

Mielipide. Suomessa on VIELÄ sananvapaus. Jos minulla hänestä tulee piraija mieleen, niin miksi minun pitäisi valehdella että hän mielestäni näyttää kedon kukkaselta. Piraija mikä piraija! Kyllähän kuka tahansa ihminen kenellä silmät on päässä, näkee että isot ja rumat ikenet. Onko sinusta kauniit? Haluaisitko itsellesi samanlaiset?

No kai se pointti on, että mielipiteitä saa olla, mutta fiksu ihminen ei kommentoi ilkeästi toisen ulkonäköä. Asiasi olisi voinut myös esittää esimerkiksi näin: suun alue ei minun silmää niin miellytä mutta silmät on kauniit. Jos kerran oli pakko oma mielipide tuoda julki.

Ei ollut ilkeää. Olen aina tottunut sanomaan asiat niin kuin ne ovat. Miksi minun pitäisi kaunistella asiaa ja valehdella että silmät kauniit kun en niin ajattele. Jätin jopa silmät huomiotta. Olet kenties itse oppinut mielistelemään muita ihmisiä etkä uskalla sanoa omaa mielipidettäsi ääneen peläten että siitähän voi joutua vaikka linnaan, kun sanoo että joku on ruma. Sinun maailmassasi kaikki ihmiset varmaan ovat kauniita päällä maan, ja terroristitkin vain huomionhakuisia poikia jotka ovat jääneet vaille äidin lämmintä syliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vihapuhe

Mielipide. Suomessa on VIELÄ sananvapaus. Jos minulla hänestä tulee piraija mieleen, niin miksi minun pitäisi valehdella että hän mielestäni näyttää kedon kukkaselta. Piraija mikä piraija! Kyllähän kuka tahansa ihminen kenellä silmät on päässä, näkee että isot ja rumat ikenet. Onko sinusta kauniit? Haluaisitko itsellesi samanlaiset?

No kai se pointti on, että mielipiteitä saa olla, mutta fiksu ihminen ei kommentoi ilkeästi toisen ulkonäköä. Asiasi olisi voinut myös esittää esimerkiksi näin: suun alue ei minun silmää niin miellytä mutta silmät on kauniit. Jos kerran oli pakko oma mielipide tuoda julki.

Ei ollut ilkeää. Olen aina tottunut sanomaan asiat niin kuin ne ovat. Miksi minun pitäisi kaunistella asiaa ja valehdella että silmät kauniit kun en niin ajattele. Jätin jopa silmät huomiotta. Olet kenties itse oppinut mielistelemään muita ihmisiä etkä uskalla sanoa omaa mielipidettäsi ääneen peläten että siitähän voi joutua vaikka linnaan, kun sanoo että joku on ruma. Sinun maailmassasi kaikki ihmiset varmaan ovat kauniita päällä maan, ja terroristitkin vain huomionhakuisia poikia jotka ovat jääneet vaille äidin lämmintä syliä.

Minkä takia sinä kiusaat? "En mä kiusaa, mä puhun suoraan". No etpä. Haukkuminen on eräs kiusaamisen muoto. Suoraan puhuminen ja oikeus mielipiteeseen eivät tarkoita että on okei haukkua muita. Koita nyt jo tajuta.

Vierailija
24/25 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vihapuhe

Minkä takia sinä kiusaat? "En mä kiusaa, mä puhun suoraan". No etpä. Haukkuminen on eräs kiusaamisen muoto. Suoraan puhuminen ja oikeus mielipiteeseen eivät tarkoita että on okei haukkua muita. Koita nyt jo tajuta.

Koita sinä saada ajatusmaailmaasi mahtumaan että minä en näe kyseistä henkilöä kauniina enkä tule näkemään vaikka kuinka sitä jankkaat. Vielä rumemmaksi tämän sammakon tekee se, että julkisesti televisiossa haukkuu ja arvostelee toisten ulkonäköä sekä persoonaa.

Vierailija
25/25 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi näyttää rotAlta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä