Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
#######ELOKUISTEN VIIKONLOPPU########
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Se on jo sunnuntai. Yövieraat lähti jo äsken kotia päin ajelemaan, joten nyt taas hiljaista. Ava nukkuu ekoja unia ja Ina kattelee lastenohjelmia.
Eilen meidän kummityttö sai sitten nimeksi Emmi Sofia. Kaunis oli tilaisuus, ihan mulle vedet tuli silmiin... (herkkis oon..). Ihania herkkuja oli pöytä notkollaan, mut sain hillittyä itseni ja söin vain vähän.
Parisuhteesta oli juttua, meilläkin sama et tuntuu välillä et ollaan vaan hyvät kaverit. Tiedän et pitäis tehdä jotain, mut kun sais jotain aikaseksi. Kaipaisin niin paljon ihan kahdenkeskistä aikaa, pääsis jonnekkin ihan rauhassa ja vois käpertyä toisen kainaloon...(mökki jossain korvessa, ihanaaa..) Ava vielä vierastaa jonkun verran et joutuu vielä odottamaan kun sen voi hoitoon jättää. Lapset kyllä nukahtaa meillä jo klo 20 joten vois ees illaks lähteä vaikka ees syömään kahdestaan, jos mummo tulis vahtimaan tyttöjen unia. Haaveissa ois viikonloppu ihan kahdestaan, ehkä sit joskus... Tää parisuhteessa eläminen kun on ylä ja alamäkeä. Ja välillä jotain siltä väliltä. Kun yhdessä on oltu jo melkein 13 vuotta on kaikkea jo eteen tullut. Mut kyllä mulla on vaan hyvä mies, tulee vaan niin harvoin se miehelle sanottua! Ja ainahan sitä löytää jotain motkottamisen aihetta..
No nyt muihin hommiin.