Mitä tässä enää sitten tekisi,
Olen jo aikuinen nainen. Huomannut että nuoremmat naiset vie työpaikat nenän edestä, ja mieskin lähti nuoremman mukaan. Olen itse lihonut ja naamakin on rupsahtanut. Olen masentunut vaikka sitä ei saisikaan sanoa, tai näyttää. Olen valmis luovuttamaan koska elämä tuntuu olevan vain pettymyksiä. Ystäviäkään ei juuri ole kuin työkavereita, jotka viihtyvät ennemmin itsekseen. Tuntuu että olen katkeroitunut ja masentunut, ja suoraan sanottuna kateellinen monille. Itkettää ja raivostuttaa, joten olen päättänyt kostaa sen nuorille kauniille naisille.
Kommentit (13)
Mun mies katselee nuoria naisia. Minkäs teet? Katsele itse nuorempia miehiä, vaikka tuskin ne sua haluaa
Naiset, tehdään omalle sukupuolelle palvelus ja jätetään vastaamatta näihin trolleihin.
Henkilökohtaisesti en tajua miksi hyväksyy rupsahtamisensa. Jos mun mies lähtis, treenaisin ja laitattaisin itteni niin hyvän näköiseksi kuin ikinä pystyn, ihan vaan näyttääkseni mitä menetti. Näyttäisin että mun on parempi ilman häntä, ja vientiä riittää (vaikkei riittäisikään). Masennusta vastaan täytyy taistella!
Katkeruus näkyy kyllä ulospäin. Loma tekisi varmastikin hyvää
Ehkä kannattaa aloittaa itsestä - jos oot plösö, tee sille jotain.
Kosto kilpistyy vaan omaan napaan. Lyön vaikka vetoa, että kohta taas haet mättöä viikonlopulle ja lihot lisää.
Jos sinulla on vielä työpaikka, niin sinullahan on asiat hyvin! Sinkkuna kun elelee, niin jää rahaa myös itsensä hemmotteluun.
Voi, harmi mitä vastoinkäymisiä.
Ota vastuu itsestäsi, hyvinvoinnistasi ja elämästäsi.
Käännä pettymys voimaksesi.
Ei kannata katkeroitua, myrkyttää vaan itsensä ja ilmapiirin ympäriltään.
Iloisen ihmisen lähellä on paljon mukavempi olla.
Tsemppiä,
kevättä kohti mennään :)
Olisko kyse jostain karmasta? Siitä voi selvitä kun kääntyy. Käänny luterilaisuuteen.
Semmosia ne miehet on. Harmi, ettet osannut olla naisille solidaarinen, olis varmaan edes ystävät tukena..
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en tajua miksi hyväksyy rupsahtamisensa. Jos mun mies lähtis, treenaisin ja laitattaisin itteni niin hyvän näköiseksi kuin ikinä pystyn, ihan vaan näyttääkseni mitä menetti. Näyttäisin että mun on parempi ilman häntä, ja vientiä riittää (vaikkei riittäisikään). Masennusta vastaan täytyy taistella!
Todellista naisen logiikkaa aloittaa elämäntaparemontti vasta kun mies on lähtenyt nuoremman mukaan. 😂
Voi, kovasti tsemppiä. Kyllä uskon että jotain valopilkkuja sullekin vielä tulee. Voisithan käydä vaikka kylpylälomalla, kyllä sinne yksinkin voi mennä.