Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaikille, joilla on ehkäisy pettänyt: mikä ehkäisy oli kyseessä?

Vierailija
03.02.2017 |

Siis mikä ehkäisy ja millaisessa tilanteessa petti?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pilleri. Jätin ottamatta puolivahingossa jotta saisin miehen sidottua itseeni lapsen kautta.

T. Loi S. Ija

Vierailija
2/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit, tosin söin samaan aikaan antibiootteja jotka saattoivat heikentää niiden tehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä :(

Vierailija
4/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on siis ollut nyt kuparikierukka 2,5 vuotta ja ei ole pettänyt, olen lähes joka ovulaation aikaan ollut yhdynnässä. Niin onkohan se mahdollista, että se lakkaisikin toimimasta jostain syystä niin etten tiedä eli pettäisi? Ap

Vierailija
5/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ehkäisy voi pettää. Minulla minipillerit. Tarkkaan oikein otettuina, ei mahatauteja eikä muita lääkityksiä.

Vierailija
6/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit, kahdesti, oikein otettuna ja ilman tiedossa heikentäviä tekijöitä samanaikaisesti.

Ei antibioottikuureja, ripuleita tai muuta.

Vierailija
7/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka.

Vierailija
8/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi, meni rikki eikä jälkiehkäisy auttanut. Nykyään käytössä pillerit + kondomi, eli tuplaehkäisy - toiminut jo kahdeksan vuotta.

Vierailija
9/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit. Oletettavasti kävi niin, että samana yönä alkanut oksennustauti aiheutti sen. Melkoinen yhteensattuma täytyy olla, että noin onnistuu käymään. Onneksi hedelmöittymisen jälkeinen pillerien syönti ei aiheuttanut vauvalle mitään.

Vierailija
10/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sovittu, että toisesta lapsesta puhutaan myöhemmin. Ei siis ainakaan heti perään tehdä. Ennen ekaa lasta ehkäisyksi oli sovittu pillerit ja rasiakin oli vaimon yöpöydällä. Toisen lapsen ilmoittaessa tulostaan paljastui, että ehkäisymme olikin ollut vain imetys.

Vierailija
11/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat päivät. Ei olleetkaan niin varmat.

Vierailija
12/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmoihin päiviin ja keskeytettyyn yhdyntään luottavia kutsutaan steriileiksi, vanhemmiksi tai tuleviksi vanhemmiksi.

Vierailija
13/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Kuparikierukka ollut 4 vuotta ja hyvin on toiminut. Ennen kierukkaa oli 3 vuotta e-pillerit ja hyvin Toimi nekin, tosin lopetin pahojen sivuvaikutusten vuoksi.

Vierailija
14/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kondomi käytössä. Kaverillani kuparikierukka...

Vierailija
15/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sovittu, että toisesta lapsesta puhutaan myöhemmin. Ei siis ainakaan heti perään tehdä. Ennen ekaa lasta ehkäisyksi oli sovittu pillerit ja rasiakin oli vaimon yöpöydällä. Toisen lapsen ilmoittaessa tulostaan paljastui, että ehkäisymme olikin ollut vain imetys.

Miksette käyttäneet kondomia? Minä en imetyksen aikana suostunut syömään pillereitä. Kammotti ajatuskin, että lapsi saisi maidon mukana osan hormoneista.

Vierailija
16/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka täälläkin.

Vierailija
17/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolivuotias, joka sai alkunsa kuparikierukan pettämisestä. Meidän kohdalla ei haitannut, sillä halusimme lapsen. Nyt lapsi vain tuli aiemmin kuin oli suunniteltu

Vierailija
18/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans mennyt kondomi kerran rikki ja siihen päälle haettu jälkiehkäisy ei kyllä auttanut yhtään mitään : (

Vierailija
19/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imetin, yhdyntä oli kp 3, kondomi hajosi. Aamulla arvoin haenko jälkiehkäisyn, mutta kun kuukautisvuotoakin oli vielä, päätin luottaa varmoihin päiviin.

Se niistä varmoista päivistä.

Lapsi on nyt 8 kk.

Vierailija
20/45 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette käyttäneet kondomia? Minä en imetyksen aikana suostunut syömään pillereitä. Kammotti ajatuskin, että lapsi saisi maidon mukana osan hormoneista.

Yhdistelmäehkäisypillereitähän ei imettäessä edes saa syödä. Mutta herra siis oletti vaimon hoitavan itselleen jonkun muun ehkäisyn ilman keskustelua ja vaimo ilmeisesti oletti, että herra oli itse valmis luottamaan imetyksen ehkäisytehoon, kun ei kumia käyttänyt.

Ja kaikki aina vaimon vikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme