Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Pitkänen synnyttämässä.

Vierailija
02.02.2017 |

Saakohan tämä lapsi äidiltään vauvana enemmän läsnäoloa kuin siskonsa sai.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun instassa "arvaa kuka saa viikonloppuna sushia ja viiniä ja mitä se meinaa ?" Pitkänen hakee vastaukseksi että lapsi on tulossa, mulle tuli mieleen että ei aio imettää.

Vierailija
2/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyhmä ja ruma akka. Varmaan pantu pussi päähän ja valotkin vielä pois 😂

Hyi helvetti. Tiina jylhän kaksoisolento. Ei näytä 30 vuotiaalta vaan 50 vuotiaalta mut sehän taisi olla tarkoituskin 😂

Itse näytän ikäistäni nuoremmalta

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko synnytystä seurata jostain suorana lähetyksenä?

Vierailija
4/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan tämä lapsi äidiltään vauvana enemmän läsnäoloa kuin siskonsa sai.

Toivottavasti saa, surullista, hyvin surullista, jos ei saa.

Vierailija
5/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyhmä ja ruma akka. Varmaan pantu pussi päähän ja valotkin vielä pois 😂

Hyi helvetti. Tiina jylhän kaksoisolento. Ei näytä 30 vuotiaalta vaan 50 vuotiaalta mut sehän taisi olla tarkoituskin 😂

Itse näytän ikäistäni nuoremmalta

N31

Juu,ihmettelen vain kuka mies sen kanssa pystyy olemaan...

Vierailija
6/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on ilmoittanut monta kertaa olevansa absolutisti. Eihän absolutistit juo viiniä.

Vierailija
7/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai alkoi absolutistiksi sen jälkeen, kun sammui silloin mekko korvissa ja rönttönen paljaana 😂

Vierailija
8/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai alkoi absolutistiksi sen jälkeen, kun sammui silloin mekko korvissa ja rönttönen paljaana 😂

Jotenkin surullista että vielä tuollaisen julkisen sammumisen jälkeen vielä alkoholi on noin tärkeää Suville. Odottaa viinin juomista enemmän kuin lapsensa syntymää?

Vierailija
9/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kyllä mulla oli ihan muut asiat mielessä kuin sushi ja viini, kun sain vauvan.

Vierailija
10/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Suvi Pitkänen? Mistä hänet pitäisi tuntea?

Vierailija
11/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaikuttaa äidilliseltä ja siltä, että on onnellinen tulevasta vauvasta..

Kyllä minulla oli lasketun ajan kieppeillä kova tarve saada jo vauva syliin halittavaksi. Kyllä alkoholi oli viimeisenä mielessä. Kaikkien lasten kohdalla näin. No, meitä on niin moneen junaan.

Vierailija
12/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun instassa "arvaa kuka saa viikonloppuna sushia ja viiniä ja mitä se meinaa ?" Pitkänen hakee vastaukseksi että lapsi on tulossa, mulle tuli mieleen että ei aio imettää.

Silikonitisseillä katsos kun ei välttämättä pysty edes imettämään.

Vierailija
13/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on?

Vierailija
14/20 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on?

Google

Vierailija
15/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lapsen nimeksi tulee? Suvin edellinen lapsi on nimeltään Safina. Safinan vanhemmilla niinkin eksoottiset nimet kuin Suvi ja Teppo.

Vierailija
16/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä teidän "minä minä parempi äiti" asennetta, ootte te kyllä mahtavia kun niin kovasti haluatte vain ja ainoastaan vauvan syliinne! Oma lapsi syntyy kk päästä, ja kyllä, odotan sitä että en ole enää raskaana vaan saan syödä jopa sitä salmiakkia tai ottaa lasillisen viiniä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö enemmän minäkin tahtoisin jo saada vauvan maailmaan ja viereen tuhisemaan. Huoh. Yhen ig-kuvan perusteella arvostellaan toisen äitiyttä.

Vierailija
17/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko synnytystä seurata jostain suorana lähetyksenä?

Voin kuvitella huulet töröllään ja koivet levällään huutamassa kuinka varpaankynnet on lakkaamatta ,etusormesta irtosi kynsi ja nyt on hiuksetkin sekaisin.

Meikit levinneenä ja ripset solmussa vaaditaan viiniä heti kun lapsi on ulkona 😂

Vierailija
18/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös otsikot samasta aiheesta. En voinut olla ihmettelemättä, että kylläpä näyttää nykyään rumalta. On tainnut karata mopo käsistä kauneusoperaatioiden ja botoxin suhteen.

Mutta, onnea hänelle jokatapauksessa uudesta tulokkaasta. Luojan kiitos hankitut ominaisuudet eivät periydy.

Vierailija
19/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäkää mut tältä mielikuvalta kun toi hirviö on toosa levällään siellä

Vierailija
20/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähes voi tottakai!! Suvi Pitkäsen elämää -reality sarjassa Metropoli sivustolla. Voi luoja, että ihmisellä voi olla niin suuri tarve esitellä kaikille ihmisille itsestään kaiken! Mitä se saa siitä??? Oon jäänyt "koukkuun" kauhistellessani kyseistä sarjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi