Roskiksessa oli Omenan kuoria! Ei syödä omenaa :o
Kukasn perheen jäsen ei myönnä et olisi syönyt. Minä laitan, ostan ja jaan ruuat eikä ikinä oo omenaa, kun ei tykätä siitä :o eikä muutenkaan kuorita ku appelssiinit ja banaanit. Miestä epäilen, että on ostanut muttei tunnusta. Lapsilla ei rahaa oo enkä usko että varastaisivat :/
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama joka sekosi siitä että mies laittoi pyykkikoneen pyörimään illalla?
En. Miksi sekoaisin sellasesta? :D Pesen pyykit muutenkin aina illalla. Makuuhuoneen ilmaan saa kosteutta kun laittaa pyykit sinne kuivumaan..
Ja jos se lapsi syö omenan ni otatko rahkasta marjat pois? Mitä jos syökin molemmat? ;) Uppoo ainakin mun 3 ja 5v masuihin rahkan jälkeen se omenakin!
Selitys on kvanttifysiikassa. En osaa selittää, mutta teoriassa näin on. Nyt se on vaan muuttunut käytännöksi.
Sehän on vaan omenankuori 😳 Mieti, ei löytynyt esim. käytettyä kortsua, jolloin minä alkaisin viimein paasaamaan luottamuksesta yms.
Ihan oikeasti, relaa.
Selvästikin olet väsynyt pyörittämään huushollia yksin. Myönnä itsellesi ettet ole mikään kone ja että apua saa pyytää 😳
Onks ap nyt tää kuuluisa pyypyy-puhe akka?
Kaupungilla kuulin bussissa että tääll olisi sellainen.
Whaaaat?
Kun meillä katoaa sukka, niin siitä tulee pariton muovikipon kansi. Ehkä nyt on käynyt vähän ekologisemmin ja sukka on muuttunut biojätteeksi.
Olihan se bio- eikä sekajätteessä? Ja jos kuoret löytyi, missä on kara?
Joko joku perheenjäsen synnintunnoissaan ilmoittautui?
Nyt heti kuoret FBI:n laboratoorioon DNA-tutkimuksiin ja jokaisen perheenjasenen nayte mukaan.
Huh, mikä natsi olet ap. Pelottava ja ahdistava.
Voi ap! Mä niin sympatiseeraan. Meillä oli vähän samanlainen tapaus. Roskiksesta löytyi purkka! Meillä ei kukaan syö purkkaa vaan ainoastaan xylitol-tabletteja jotka minä ostan ja jaan, että pystyn tarkkailemaan, että kaikki perheenjäsenet saavat tarpeeksi xylitolia päivässä. Kukaan ei myönnä syöneensä purkkaa ja heittäneensä sitä meidän roskikseen. Se oli vielä piilotettu muiden roskien alle, varmaan etten huomaisi.
Nyt on aikamoinen luottamuspula perheen sisällä, kun en tiedä kuka valehtelee. :(
Asentaisin kyllä valvontakameran roskikseen.
Kamalaa jos ap onkin todellinen henkilö :(
LÄÄKKEET!