Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskiksessa oli Omenan kuoria! Ei syödä omenaa :o

Vierailija
02.02.2017 |

Kukasn perheen jäsen ei myönnä et olisi syönyt. Minä laitan, ostan ja jaan ruuat eikä ikinä oo omenaa, kun ei tykätä siitä :o eikä muutenkaan kuorita ku appelssiinit ja banaanit. Miestä epäilen, että on ostanut muttei tunnusta. Lapsilla ei rahaa oo enkä usko että varastaisivat :/

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on luottamuspula! Täällä ei tykätä omenoista, kaikki väittää näin. Silti joku niitä syö. Miksi? Miksi ei voi sanoa mitään? Miksi VALEHDELLA tälläisessa asiassa? Voin ostaa. Voin laittaa ja vaikka kuoriakin mutta miten pystyy valvomaan terveellistä ruokavaliota lapsille, jos en tiedä mitä syövät? Ja miten ne olis saaneet omenaa? Kaverilta vähän outoa antaa eikä koulussa ole välipaloja täällä... Laitan aina jääkaappiin valmiiksi lapsille, kun tulevat koulusta.[/

Miten tiedät, että omenista ei tykätä, jos niitä ei ole koskaan (ollut)? Veikkaan, että lapset ovat kuvitelleet toimintasi perusteella, että omenien syönti on jotenkin moraalisesti arveluttavaa ja siksi "syyllinen" ei nyt uskalla tunnustaa. Miten omenien syönti romuttaa terveellisen ruokavalion ( mutta banaanien ja appelsiinien ei)?

Tai sitten lapsen kaveri on käynyt ja syönyt välipalansa, mutta lapset pelkäävät sinua, eivätkä uskalla tunnustaa. Niin tai näin, oudolta tuntuu natsimainen komentosi, esim. että lapset eivät vielä kouluikäisinäkään saa yhtään harjoitella rahankäyttöä. Ja oikeinko tosissasi kuulustelet miestäsi onko hän syönyt omenan?

No, olen kysynyt mitä hedelmää halutaan syödä. Omenaa ei ikinä haluttu ja kaikki väittää, ettei tykkää. Ihan siiä näin päättelin. Tietenkään omena ei tuhoa ruokavaliota. Pointti oli se, että en voi suunnitella monipuolisia ruokia jos en tiiä, mitä syövät aiemmin! Jos esim. aina syö salaa omenan eikä sitä marjarahkaa jääkaapista, ei ehkä saa kalsiumia tarpeeksi, kun jää 2dl maitotuotetta pois... muutenkin maitotuotteita huonosti syövät/juovat :/

Lapset saa harjoitella rahan käyttöä. Ostavat karkkipäivän karkit omalla rahalla. Aikuisen tehtävä on valvoa lspsen rahan käyttöä, minun mielestä ja ihan lainkin silmissä taitaa vanhempi toimia lapsen edunvalvojana raha-asioissa.

LÄÄKKEET!

Vierailija
42/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kielletty hedelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama joka sekosi siitä että mies laittoi pyykkikoneen pyörimään illalla?

En. Miksi sekoaisin sellasesta? :D Pesen pyykit muutenkin aina illalla. Makuuhuoneen ilmaan saa kosteutta kun laittaa pyykit sinne kuivumaan..

Vierailija
44/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se lapsi syö omenan ni otatko rahkasta marjat pois? Mitä jos syökin molemmat? ;) Uppoo ainakin mun 3 ja 5v masuihin rahkan jälkeen se omenakin!

Vierailija
45/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on kvanttifysiikassa. En osaa selittää, mutta teoriassa näin on. Nyt se on vaan muuttunut käytännöksi.

Vierailija
46/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan omenankuori 😳 Mieti, ei löytynyt esim. käytettyä kortsua, jolloin minä alkaisin viimein paasaamaan luottamuksesta yms.

Ihan oikeasti, relaa.

Selvästikin olet väsynyt pyörittämään huushollia yksin. Myönnä itsellesi ettet ole mikään kone ja että apua saa pyytää 😳

Vierailija
47/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ap nyt tää kuuluisa pyypyy-puhe akka?

Kaupungilla kuulin bussissa että tääll olisi sellainen.

Vierailija
48/54 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaaat?

Kun meillä katoaa sukka, niin siitä tulee pariton muovikipon kansi. Ehkä nyt on käynyt vähän ekologisemmin ja sukka on muuttunut biojätteeksi.

Olihan se bio- eikä sekajätteessä? Ja jos kuoret löytyi, missä on kara?

Vierailija
49/54 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku perheenjäsen synnintunnoissaan ilmoittautui?

Vierailija
50/54 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti kuoret FBI:n laboratoorioon DNA-tutkimuksiin ja jokaisen perheenjasenen nayte mukaan.

Vierailija
51/54 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä natsi olet ap. Pelottava ja ahdistava.

Vierailija
52/54 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap! Mä niin sympatiseeraan. Meillä oli vähän samanlainen tapaus. Roskiksesta löytyi purkka! Meillä ei kukaan syö purkkaa vaan ainoastaan xylitol-tabletteja jotka minä ostan ja jaan, että pystyn tarkkailemaan, että kaikki perheenjäsenet saavat tarpeeksi xylitolia päivässä. Kukaan ei myönnä syöneensä purkkaa ja heittäneensä sitä meidän roskikseen. Se oli vielä piilotettu muiden roskien alle, varmaan etten huomaisi.

Nyt on aikamoinen luottamuspula perheen sisällä, kun en tiedä kuka valehtelee. :(

Vierailija
53/54 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentaisin kyllä valvontakameran roskikseen.

Vierailija
54/54 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos ap onkin todellinen henkilö :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi