Lähdenkö lauantaina baariin vai en? Puhukaa mut ympäri.
Tilaisuuksia harvoin. Silti en tiedä lähteä vai ei. Keksikää jotain korvaavaa super ihanaa tekemistä lasten ja miehen kanssa että en lähtisi.
Kommentit (23)
Vierasta kulliako tekee mieli? No sitten baariin vaan.
Elä meee.. melusia tahmasia paikkoja. Talvinen eväsretki ja saunaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierasta kulliako tekee mieli? No sitten baariin vaan.
Hohhoijaa...
Krapulassa seuraavana päivänä ei koskaan mieti että olipa hyvä kun tuli lähdettyä baariin. Sensijaan kun jaksaa olla virkeänä ja puuhailla asioita vapaapäivänään, saattaa tulla mieleen että kiva kun ei mene päivä krapuloidessa.
Jos et halua mennä, niin älä mene. :D Ei siihen sen kummempaa syytä tarvitse.
Kun haluan mennä ja en halua mennä. En osaa päättää. Hankalaa.
ap
Anna miehesi päättää puolestasi. Helppoa.
Miksi haluat mennä ja miksi et? Mietityttääkö krapula, baari, seura vai itse juominen ja humalan tunne tms?
Ei kukaan enää nykyään käy baareissa.
Jos kaverit ovat kutsuneet ja et heitä näe kovin usein, niin silloin kannattaa toki ottaa pieni irtiotto arjesta ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Eihän siellä ole pakko perseitä vedellä tai tappiin saakka heilua. Voihan sitä ottaa parit sidukat/bisset, keskustella muutaman tunnin ystävien kanssa ja tulla kotiin loppuillaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt paljonkin tyhjiä baareja viikonloppuisin?
Mene:).
Mua ei kans yks kerta yhtään huvittanu mennä mutta ku ilta koitti niin olin aika täpinöissä, toki mulla olikin pari vuotta kun olin viimeks ollut missään. En paljoa juonut ja kohtuullisen ajoissa kotona,(02.00). Meillä kolme ja kohta yks v lapset.
Kivaa oli ja kivaa oli myös se ettei ollu krapulaa kun ei paljoa ottanu.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehesi päättää puolestasi. Helppoa.
Ei kai aikuinen ihminen tarvitse puolison lupaa tällaisessa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Niitä kuuluisia vihreitä miehiäkö ne sitten ovat täynnä?
En näe kavereita kovin usein. Kaikilla omia lapsia ja asutaan aika kaukana toisistaan. En todennäköisesti saisi krapulaa joten se ei huoleta. Rahaa tietysti säästyisi muutama kymppi jos en mene.
Toisaalta haluaisin olla illalla kotona ja katsoa elokuvaa herkkujen kanssa. Mutta sitä teen muutenkin joka viikonloppu.
ap
Mitä ihmettä? Tottakai lähdet kavereiden kanssa ryyppäämään!!! Kyllä sä saat sen miehen ja mukuloiden kanssa olla kyllästymiseen asti.
Aaahhh, mää lähtisin. En jaksaisi lapsi-arkea jos en pääsisi tuulettumaan joskus. Kävisin useammin mutten kehtaa. Nykyään kuukauden parin välein
Mieti että lapsillakin kivempaa kun on tuulettunut äiti sitten lauantain jälkeen.
Pääsevät keksimään isän kanssa la-iltana jotain hauskaa keskenään.
Luulen, että katuisit enemmän kotiin jäämistä, kuin baariin lähtemistä. Ainahan voit lähteä ajoissa kotiin, jos siltä tuntuu.
Ja perjantai- sekä sunnuntai-illan voit kuitenkin viettää kotona.
Aloitat illan kunnon aloitteluilla, mielestäni yhtä olennainen osa iltaa. Pari lasia viiniä, hyvää musiikkia, pitkä suihku kasvonaamioineen ja ihokarvanpoistoineen. Meikkaus pidemmän kaavan kautta, tukanlaitto, asun miettiminen...
Käytä päätäsi ja mieti järkevästi...