Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko, kun sinulle sanottiin ensimmäisen kerran "minä rakastan sinua"?

Vierailija
02.02.2017 |

Koin alkuviikosta melkoisen itsesäälissä rypemisen, kun tajusin ettei minulle ole kukaan koskaan sanonut noita "maagista" kolmea sanaa. Pohdiskelin, millaista olisi tavata joku, josta kenties tulisi kumppanini ja joka sitten jossain vaiheessa sanoisi rakastavansa minua.. Tässä kohtaa itsesääli kaikkosi ja rupesin vain oikein kunnolla miettimään asiaa. Tulin uteliaaksi. Miltä se tuntuu, kun joku rakastaa ja sanoo sen myös ääneen? Onko se oikeastaan edes yhtään hieno hetki, kun kuulee kumppanin sanovan noin vai onko se vain toteamus muiden joukossa? Totta kai meitä on moneen junaan, toiselle merkitsee enemmän kuin toisille. Romantisoinko asiaa liikaa kun kuvittelen, että voisin jopa liikuttua siitä, että minulle sanottaisiin "rakastan sinua"?

Eli, muistatko miltä sinusta tuntui, kun kumppanisi kertoi rakastavansa? Miltä se tuntui? Miltä tuntui itse sanoa nuo sanat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullekaan sanottu. Toisaalta se on ok. :) En muista olenko itsekään koskaan sanonut. 

Vierailija
2/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan ole sanottu. Nyt olen jo niin sisäistänyt oman epärakastettavuuteni, että jos joku sanoisi rakastavansa, epäilisin hänen valehtelevan, laskelmoivan, pelleilevän tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitiä ei lasketa, niin ensimäinen poikaystäväni snoi minulle 3 päivän seurustelun jälkeen nuo 3 maagista sanaa. Ei ollut itsellä vielä sellaista oloa että oltaisiin samassa tilanteessa tubteittemme suhteen :D

Sitten kolmannen poikaystäväni kohdalla sanoin reilu kuukausi seurustelun jälkeen ne sanat. Poikaystävä sanoi ne myös, mutta ei selvästi ollut vielä itse siinä tilassa. Ei ollut noilla kerroilla se ihan paras mahdollinen. Rn ole siis saanut tuota tarunhohtoista ensimöistä rakkaudentunnustus kertaa :D

Ja kyllä Ap varmasti löydät vielä joskus jonkun :)

Vierailija
4/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullekaan tuttua. Sori, että saat vain tämmösiä vastauksia.

N31

Vierailija
5/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin flunssassa ja makoilin sängyllä, kun silloinen poikaystäväni tuli viereeni, katsoi mua silmiin ja sanoi/kysyi: "Kai sä tiedät kuinka paljon mä sua rakastan?". Muistan, että mun sydän jätti lyönnin väliin ja olin aivan onneni kukkuloilla. :) Oltiin silloin seurusteltu n. 2 kuukautta ja tiesin, että hän todella tarkoitti sitä, kun sanoi rakastavansa mua. Itse asiassa aika moni tyyppi on sanonut rakastavansa mua, mutta tuo on jäänyt mieleeni, sillä moni sanoo sen mielestäni liian "nopeasti"/hätiköiden, ja musta tuntuu, että he eivät suhtaudu "rakasta"- sanaan yhtä vakavissaan kuin minä. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme